noike skrev:2.04 Är det bara jag som tyckte att Logan/Veronica-scenen i det här avsnittet var rätt taftigt utförd med dåligt levererade repliker?
Illyria skrev:CheeseGuy skrev:Wallace spelar väl basket, tror jag.
Ska det föreställa basket? No way. Ser ju ut som en outline av en död person från en mordplats.
Det har alltid varit min tolkningar ivarjefall. Får mig alltid att tänka på Lilly också.
Tomas skrev:Då den kritmarkerade basketspelaren funnits där sedan början av säsong 1 tror jag inte den har något med handlingen i s2 att göra.
Hm. Är inte säker på att detta klassas som en spoiler, men för att vara på den säkra sidan så...
Eventuell spoiler för introt till S2
Ifall alla utom Wallace fått sina teckningar utbytta så hade det däremot varit en annan sak.
The previous week's "Top Model" episode will air prior to the LaBelle special on the 8th. On Wednesday, Nov. 9, third-season winner Eva Pigford will drop in on the current contestants, and that week's challenge winner will earn a guest role on the "Veronica Mars" episode that follows -- which also features "Buffy the Vampire Slayer" creator/"Mars" fan Joss Whedon in a guest role, along with a returning Harry Hamlin.
LWes skrev:Illyria skrev:Ja, nu får UPN börja lämna VM ifred om de vill ha kvar oss trogna fans. If it ain't broken, don't fix it.
Men det är ju roligt, och bra för tittarsiffrorna.
AKS skrev:Hade hört om detta tidigare, men på nåt vis lyckats förtränga det. Blir det Lisa eller Jayla så hoppar jag från balkongen.
Illyria skrev:kan inte se henne utan att tänka på den hemska skratt-scenen.
Glorificus skrev::D Vet inte vilken scen du menar, men tanken att du irriterat ser den framför dig varje gång hon är i bild är rätt roande.
Illyria skrev:Det är en scen från 2.02 Wallace ska visa Jackie skolkontoret och hon låtsas bli sur på honom och försöker sen skratta bort det lite flörtigt och det är total pannkaka. Riktigt ryser av den scenen.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare