gaspode skrev:Mush skrev:The big bang theory har jag stor lust att börja se på. Skaparna av HIMYM , va?
Nej, skaparen av Two and a half Men.
Men BBT är klart charmigare.
sfinx skrev:The grifters nu i ettan en helt ok, bedragarserie. Lagom smooth, lagom rolig. Oftast tre twistar på slutet.
noike skrev:sfinx skrev:The grifters nu i ettan en helt ok, bedragarserie. Lagom smooth, lagom rolig. Oftast tre twistar på slutet.
Hustle heter den på engelska. FYI. Trevlig serie, lite väl formelaktig när man sett en del avsnitt bara,
gaspode skrev:Mush skrev:The big bang theory har jag stor lust att börja se på. Skaparna av HIMYM , va?
Nej, skaparen av Two and a half Men.
Men BBT är klart charmigare.
"Everything looks fantastic," said Lombardo, who's become a fan of the George R.R. Martin books upon which the project is based. "The director got great performances. Unlike a lot of projects like this, everything was shot on location. It has such a rich texture that it looks more expensive than it actually was."
---
If all goes well, Lombardo said, "Game of Thrones" will be on HBO in spring 2011 -- "March or April."
"I would be surprised if it doesn't [get greenlit]," Lombardo said. "It has everything going for it."
Spuffy skrev:Matt skrev:Är models of the runway bra?
Det undrar jag med.
Tinwiel skrev:Ungen i Two and a half men är rolig och städerskan. De andra två inte så roliga.
gaspode skrev:White Collar 1x07:
Klart att man tänkt tanken att Peter skulle vara inblandad, men dels tycker jag inte att det stämmer med hans beteende, och dels så var det otänkbart på så många sätt, ur ett TV-serie-perspektiv. De sätter hela dynamiken mellan Neal och Peter på spel. Hur skall de fortsätta med nästa säsong om Peter är the bad guy den här säsongen? Nej, nåt lurt måste det vara...
Catfight skrev:Spuffy skrev:Matt skrev:Är models of the runway bra?
Det undrar jag med.
nja... inte direkt. det är en halvtimmes top model fast utan de bra bitarna. Lite dramatik, lite gråt, någon åker hem.
sfinx skrev:Paranormal cops...
Hahahahahahah...oh hahahahahaha! Inledningen. OMG.![]()
Ett gäng småfeta amerikanska poliser som jagar spöken.
Credit: De har byggt en egen kul grunka som blinkar. De besöker ställerna två nätter. De springer inte iväg så fort de får "kontakt".
Kommer definitivt att följa ett tag.
Glorificus skrev:sfinx skrev:Paranormal cops...
Hahahahahahah...oh hahahahahaha! Inledningen. OMG.![]()
Ett gäng småfeta amerikanska poliser som jagar spöken.
Credit: De har byggt en egen kul grunka som blinkar. De besöker ställerna två nätter. De springer inte iväg så fort de får "kontakt".
Kommer definitivt att följa ett tag.
Åh! Låter fantastiskt och som nåt jag måste kolla in.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare