gaspode skrev:Såg The Men Who Stares at Goats idag, och den har ju en väldigt lovande cast, men jag tyckte aldrig den riktigt levde upp. Den låg och småputtrade med lite Clooney-charm och en hel del smålustigheter, men det var aldrig så mycket mer...
6/10
noike skrev:gaspode skrev:Såg The Men Who Stares at Goats idag, och den har ju en väldigt lovande cast, men jag tyckte aldrig den riktigt levde upp. Den låg och småputtrade med lite Clooney-charm och en hel del smålustigheter, men det var aldrig så mycket mer...
6/10
Väldigt bra scener här och där, men ja, överlag var den en besvikelse.
Binchy skrev:noike skrev:gaspode skrev:Såg The Men Who Stares at Goats idag, och den har ju en väldigt lovande cast, men jag tyckte aldrig den riktigt levde upp. Den låg och småputtrade med lite Clooney-charm och en hel del smålustigheter, men det var aldrig så mycket mer...
6/10
Väldigt bra scener här och där, men ja, överlag var den en besvikelse.
En väldigt skum film, kan inte säga att jag minns särskilt mycket av den, förutom att George Clooney var med. Tyckte ändå den var värd en och en halv timmes tid.
A bear skrev:Och Guillermo del Toro hoppar av The Hobbit.
Rombat skrev:Nja, jag hade verkligen velat se vad han kunde göra med ett av min barndoms finaste minnen.
Oxytocin skrev:Hittills tycker jag 2001 är så sjuuukt långtråkig (efter 1 tim), men har aldrig sett den och eftersom den är en klassiker ska den ses. Blir det lite action snart?
noike skrev:Oxytocin skrev:Hittills tycker jag 2001 är så sjuuukt långtråkig (efter 1 tim), men har aldrig sett den och eftersom den är en klassiker ska den ses. Blir det lite action snart?
IRLG!
caffeineaddict skrev:Det är nog lika bra så. Antingen blir man som jag hypnotiserad och indragen eller så finner man den långtråkig direkt. Då kan man nog stänga av. Fan, jag tyckte inte den var långtråkig när jag var 13. Men så har jag nog något litet fel någonstans också.
Arguably är ap-våldet så actionpackad den blir.
Oxytocin skrev:Besynnerlig. Originell... men originalitet för originalitetens skull gör mig sömnig. Antagligen samma syndrom som gör att jag inte trivs med filmer som Big Fish, Vanilla Sky, Magnolia och Parfymen.
noike skrev:http://www.youtube.com/watch?v=OX8enKJ197I
A bear skrev:Kommissarie Späck
Stort tack till adolvsson för biljetten! Men ärligt talat... njae.
Rombat skrev:Bra mycket bättre än The Colour of Magic. Inte i närheten av Hogfather.
noike skrev:Going Postal är lite svårare eftersom det är så mycket cause-and-effect som löper igenom allt.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare