Illyria skrev:Inte en ointressant bihandling så långt ögat nådde.
Inte ens de totalt korkade tjejerna?
Nix. Inte ens det. Skrattade gott.

Yahoo! skrev:Four more new series -- ABC's "Help Me Help You," "The Nine" and "Men in Trees" and NBC's "Studio 60 on the Sunset Strip" -- have received orders for additional scripts.
The ABC shows have been picked up for four more scripts, while "Studio 60" -- a high-profile underperformer -- has been given an order for three.
Ruccola skrev:Det ser väldigt mörkt ut för serien: http://www.foxnews.com/story/0,2933,226092,00.html
According to ratings stats, the "Saturday Night Live" behind the scenes soap opera loses almost half the viewers delivered to it a few minutes earlier by another new show, "Heroes," which has become a surprise cult hit.
noike skrev:Vilket inte är så konstigt med olika demografier och liknande på de båda serierna. Kan de ingenting om hur människor fungerar?
gaspode skrev:eynosh skrev:Varför är inte gårdagens S60 ute än?
det var inget den här veckan..
varför har ingen förvarnat mig?
eynosh skrev:gaspode skrev:eynosh skrev:Varför är inte gårdagens S60 ute än?
Men jo! Det ska ha gått igår för att det inte var något förra måndagen pga Football.. Det ska gå ett avsnitt idag också som släpps inatt..
gaspode skrev:eynosh skrev:gaspode skrev:eynosh skrev:Varför är inte gårdagens S60 ute än?
Men jo! Det ska ha gått igår för att det inte var något förra måndagen pga Football.. Det ska gå ett avsnitt idag också som släpps inatt..
Förra veckan kom det ju ett avsnitt? 1x06 kom i måndags. 1x07 kommer nästa måndag.
The Futon Critic skrev:11/6/06 (Mo.) 10:00 PM NBC (#107) Nevada Day, Part 1
11/13/06 (Mo.) 10:00 PM NBC (#108) Nevada Day, Part 2
Tinwiel skrev:Det är SJ som ligger bakom allt! JÄVLA SJ!
eynosh skrev:Enligt tvtracker gick 1x07 igår kväll och 1x08 går ikväll.
eriked skrev:NBC har bankat på FOX om att det dom sagt varit felaktigt (nöjd med meningen)
NBC entertainment chief Kevin Reilly has indicated that the network plans to stick with Studio 60 On The Sunset Strip and Friday Night Lights despite the two shows' lukewarm ratings.
caffeineaddict skrev:NBC entertainment chief Kevin Reilly has indicated that the network plans to stick with Studio 60 On The Sunset Strip and Friday Night Lights despite the two shows' lukewarm ratings.
Go go go go go!
http://www.digitalspy.co.uk/article/ds38987.html
ey skrev:har jag ens kommenterat att jag kollar på den här serien? antagligen inte... det gör jag hursom och jag gillar skarpt det jag sett hittills. ja... mer hade inte jag att säga. ne... ok... men... vises!
caffeineaddict skrev:ey skrev:har jag ens kommenterat att jag kollar på den här serien? antagligen inte... det gör jag hursom och jag gillar skarpt det jag sett hittills. ja... mer hade inte jag att säga. ne... ok... men... vises!
Trodde inte du tittade på serier som inte var ANTM!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare