Tam skrev:Jag tycker inte lika mycket om Sean som Buffster gör. Tyckte inte särskilt mycket om nåt i Monica-arcen. Förutom när hon blev överkörd av bussen. Det var pangigt.
Tam skrev:Det var med en Stones-låt häromavsnittet. Det var rätt länge sen dom hade en sån sist tror jag.
caffeineaddict skrev:Tam skrev:Det var med en Stones-låt häromavsnittet. Det var rätt länge sen dom hade en sån sist tror jag.
Nja, avsnittet innan......det var med Stones-låtar i slutmontagen två avsnitt i rad! Det tyckte jag var lite oväntat. Inte för att jag klagar.
caffeineaddict skrev:Hmmm, kan någon påminna mig om vilka Stones-låtar som förekom i S1 och S2? Det enda jag minns på rak arm är "You Can't Always Get What You Want" när Julia ligger på operationsbordet och drömmer i S2.
caffeineaddict skrev:Ojsan hoppsan, jag har tre N/T-avsnitt som ligger otittade....How un-me..
caffeineaddict skrev:Ojsan hoppsan, jag har tre N/T-avsnitt som ligger otittade....How un-me..
The Buffster skrev:Tob: Det är så underbart att du tycks gilla Sean precis lika mycket som jag,.
Tob skrev:The Buffster skrev:Tob: Det är så underbart att du tycks gilla Sean precis lika mycket som jag,.
Överlag så tror jag vi tycker väldigt lika om mycket när det kommer till serier. Väldigt ofta jag läser instämmande vad du skriver.
caffeineaddict skrev:Tob skrev:Överlag så tror jag vi tycker väldigt lika om mycket när det kommer till serier. Väldigt ofta jag läser instämmande vad du skriver.
Då är vi två som håller med och nickar instämmande till det mesta Buffster gör alltså. Buffstersters?
eynosh skrev:Jag har börjat tröttna på Nip/Tuck =/.
Det är alldeles för lite blod och sex och alldeles för mycket.. tv-serie.
Tam skrev:Jag har gjort som Tinwiel och tröttnat på Sean. När Julia erkände Marlo-sexet och Sean blev hotfull, jag hade jättetråkigt. Kändes som att allt gick på rutin bara, trots känslostormarna.
Kimber gillar jag. Och Merrils riff om hur hon alltid har kontroll. Det var ju för väl att det var Matts barn.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare