adolvsson skrev:AKS skrev:Nya (och gamla) promobilder för vad de på neptunesite tror är första avsnittet (med en ny titel)
Du menar att urintiteln är borta? Daaamn them!
AKS skrev:adolvsson skrev:AKS skrev:Nya (och gamla) promobilder för vad de på neptunesite tror är första avsnittet (med en ny titel)
Du menar att urintiteln är borta? Daaamn them!
Jepp, det är neptunesites teori i alla fall. Det är en ny titel, men de nya fotona är uppblandade med de foton som tidigare sades vara från första avsnittet, urintitelsavsnittet alltså.
Tinwiel skrev:Hej adolvsson! Jag hajjar.Jag håller med adolvsson, jag hoppas på lite mera mörker i s2, eller ialla fall lite mindre av småfåniga CotW.
adolvsson, jag saknar din gamla avatar lite, men den nya är ju fin också. Det kanske är lika bra det, för man blev ju ihjälcharmad av den gamla avataren och kanske glömde läsa vad du skrev.... nooo, just kidding. *skrattar Alf-skratt*
HeY skrev:Om någon är intresserad så har jag skapat ett Veronica Mars forum för alla tittare. Det är ju nytt så därför är det ju inte några medlemmar ännu. Men gå gärna med och fixa i ordning allt och tippsa![]()
http://www.veronicamars.webb.se
HeY skrev:Okej, your loss![]()
Tror ni att ni skulle kunna tipsa där åt mig?
adolvsson skrev:Framför allt inte att registrera på tavla bara för att kunna tipsa om egen tavla. Det är rakt oförskämt.
HeY skrev:EDIT: Och jag glömde nästan, förlåt för mina stavfel som ni så gärna påpeka
Peppe skrev:LWes skrev:HeY skrev:Okej, you're loss
your loss = din/er förlust
you're loss = du/ni är förlust
var bara tvungen......
Var bara tvungen......
AKS skrev:HeY skrev:EDIT: Och jag glömde nästan, förlåt för mina stavfel som ni så gärna påpeka
Wow! Du lyckas vara betydligt trevligare än vad jag skulle ha varit om nån stavningskontrollerat mitt inlägg som grabbarna ovan gjorde. Jag hade bett dem att ****** sig själva * ***** med ett *******.
Men det är ju jag det...
AKS skrev:HeY skrev:EDIT: Och jag glömde nästan, förlåt för mina stavfel som ni så gärna påpeka
Wow! Du lyckas vara betydligt trevligare än vad jag skulle ha varit om nån stavningskontrollerat mitt inlägg som grabbarna ovan gjorde. Jag hade bett dem att ****** sig själva * ***** med ett *******.
Men det är ju jag det...
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare