Melissa Leo is bound for the Big Easy, joining the cast of David Simon's HBO pilot "Treme."
Leo will play a civil rights lawyer in the ensemble drama that chronicles the post-Katrina rebuilding of New Orleans through the eyes of local musicians. Pilot from the co-creator/exec producer of "The Wire" is skedded to shoot later this month in New Orleans.
HeY skrev:Kyle XY 3x10
Spännande, jag ser verkligen fram emot nästa.... just det - det där var ju serieavslutningen. Haha, jag kunde bara skratta när det var slut - hur reagerar man egentligen när serier slutar med cliffhangers?
Glorificus skrev:Haha, jag skrattade också, samtidigt som jag OMG:ade och var allmänt uppspelt över avsnittet och speciellt slutet då.Jag hoppas på en tv-film eller nåt liknande som knyter ihop lite fler trådar. Det märktes ju i alla fall att nedläggningen inte var väntad för serieskaparna, det här lade verkligen grunden till en helt ny säsong.
Men jag håller inte med om att det inte var säsongsavslutningsnivå på avsnittet, det var ju episkt! "I'm your brother." Iiiiih! Teh drama!
Spuffy skrev:Castle 1.01
Nathan är Nathan och när det kommer till kriminalserier kräver jag inte mycket mer än någon som jag gillar riktigt mycket. Därför kommer jag följa det här, även om det inte är originellt och dessutom är väldigt förutsägbart plus att den kvinnliga huvudrollen är ordentligt störig.
Party Down 1.01
Det här kommer jag däremot inte se en sekund till av, det var riktigt uselt enligt min åsikt. (Och enligt Buffsters också!) Det blev aldrig riktigt roligt och aldrig... bara nej helt enkelt.
Spuffy skrev:Haha. Nej men båda serierna var kassa, men med Nathan kan jag acceptera dåligheten.
Spuffy skrev:gaspode skrev:Jag jämför gärna med Bones, som var dålig i början, men hade David Boreanaz OCH Emily Deschanel.
Och inte var lika fånigt heller faktiskt.
gaspode skrev:1x02 av Castle var inte heller bra. Nathan för fasen.
Kings 1x01-1x02 förutsägbart och rätt tråkigt.
Better off Ted 1x01 var småcharmigt.
Spuffy skrev:Har det börjat gå "på riktigt" alltså?
Spuffy skrev:Jag håller med om allt du skriver där. Precis allt.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare