Rombat skrev:Nya X-Men ser riktigt bra ut. Dystopi, halvallvarligt tecknat och Emma Frost. Awesome!
Intressant. Verkar finnas 12 avsnitt ute.
Tomas skrev:Rombat skrev:Nya X-Men ser riktigt bra ut. Dystopi, halvallvarligt tecknat och Emma Frost. Awesome!
Rombat skrev:Tomas skrev:Rombat skrev:Nya X-Men ser riktigt bra ut. Dystopi, halvallvarligt tecknat och Emma Frost. Awesome!
You shittin' me boy!?![]()
Det är fan sant! Jippie!
Garim skrev:Vad pratar ni om för serie? Jag blir så nyfiken!
adolvsson skrev:Garim skrev:Vad pratar ni om för serie? Jag blir så nyfiken!
Wolverine and the X-Men. Animerad. Jag brukar inte vara speciellt intresserad av animerade superhjältar, men det här har gjort mig nyfiken, så jag tänker också ge mig på.
Tomas skrev:Wallace and Gromit: A Matter Of Loaf And Death.Det var 13 år sedan förra 30-min filmen. Delas ut på hubben.
Riktigt bra serie. Som jag just såg klart Bra slut som sagt. Fungerar utmärkt som serieavslutning. Om det nu är så.gaspode skrev:Jekyll: Verkligen, så jäkla, bra. James Nesbitt var fantastisk. Jag såg inte slut-twisten komma, även om det fanns nån ledtråd här och var kanske. (som att det visst var samma skådespelare.) Serien stängde ju inte alls dörrarna till en fortsättning heller. Även om jag tycker det räckte alldeles utmärkt.
AKS skrev:Jag har ju bara sett ett avsnitt och har ingen aning om vartåt det hela lutar, men nog ställer jag mig lite frågande till om det finns nog med saker att berätta för yttreligare 4x45 minuter. Ja, ja... vi får väl se.
sfinx skrev:Topgear 12.06
Is it practical?
Is it economical?
Will it break down all time?
Is it easy to park?
What if I go to Shopping Centre and get chased by baddies in a corvette?
Is it green?
Can I afford it?
What if I´m asked to take part of a beach assault whit the Royal Marine?
(viewtopic.php?p=412623#p412623)AKS skrev:ITV håller på att producera en serie med Philip Glenister i huvudrollen (The Last Van Helsing tycks vara arbetstitel). Handlingen ger mig Buffy-vibbar:The as-yet-untitled show will be set in modern-day London.
Glenister will play an American who has to deal with vampires, demons and zombies. He passes on the lifestyle to his teenage godson, played by Christian Cooke (Echo Beach), who is found to be the last descendant of the Van Helsing line.
http://www.digitalspy.co.uk/tv/a89329/d ... o-itv.html
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare