(spoiler 4.02) Härligt med ett "riktigt" dubbelavsnitt igen, men medan det fortfarande var bra och spännande i stora delar föll det in lite för många action/24-klyschor lite för många gånger med henchmens, förrädare inne i organisationen, vittnen som måste beskyddas och tickande klockor på tickande klockor. Särskilt slutet med tjejen bunden vid bomben kändes det som om man hade sett alldeles för många gånger. Sen trodde jag dessutom i några sekunder att Adam faktiskt skulle gå ut ur sjukhuset när Harry sa åt honom och lämna henne att sprängas. DET slutet hade jag tyckt om, men sen fegade de ur och lyckas verkligen stanna bomben med bara några sekunder kvar... då var jag lite

Å andra sidan fanns där ju en hel del bra scener, inte minst när Adam slängde ner killen från stegen. Då var det bra. Riktigt bra!
Efter att Adams hårdare sidor har kommit fram här och i 3.09 främst så har jag börjat tycka om honom mer, och Ruth och Harry är ju konstant guld. Men annars känns det fortfarande lite bittert att ha förlorat hela originalgänget, får väl se om Fiona och Zeph (sp?) lyckas leva upp till dem. Fiona har ju redan fått en del bra scener, så det är väl fullt möjligt.