Off skrev:Veidit: står att den blev nerlagd innan ens första säsongen var klar. Ska jag ta det som ett misstag i Fireflystorlek eller är serien helt enkelt dålig?
Off skrev:Det såg hårt ut. Får väl ta mig en titt kanske.
noike skrev:Är inte Hellsing en sådan där japanese cartoon sak?
noike skrev:Nej, men jag har sett reklam i SFX. Är det en bra sådan eller är det mera Sailor Moon med blödarsjuka (vilket iofs hade varit ett intressant koncept)?
Veidit skrev:noike skrev:Nej, men jag har sett reklam i SFX. Är det en bra sådan eller är det mera Sailor Moon med blödarsjuka (vilket iofs hade varit ett intressant koncept)?
tänk dig Angel som ond och jävlig men jobbar ändå för det goda och onskar verkligen sig en strid där han får möta en värdig motståndare
Ja ungefär så
-- with Buffy going away, Minear pitched a concept for a Faith spinoff starring Eliza Dushku, and Joss liked it.
The tag-team of creators that brought us Firefly were going to do a show starring Eliza Dushku as Faith --
The show was basically going to be Faith Meets Kung Fu. It would have been Faith, probably on a motorcycle, crossing the earth, trying to find her place in the world. I?m sure it would get an arc at some point, but the idea of her rooted somewhere seemed wrong to me. The idea of her constantly on the move seemed right to be. And she broke out of prison (on Angel) so there would have been some people after her.
poser skrev:rederiet ?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare