noike skrev:Tänk dig pompösigheten hos Björn Ranelid och sedan kombinerar du det med någon som är sämre än Dan Brown och som försöker sig på fantasy.
Glorificus skrev:HeY skrev:chanda skrev:the legend of the seeker.
Nu var det ett tag jag läste första boken och även om special efekterna sög ganska ordentligt, så uppvägde historien och skådespelarna detta.
Fel tråd?
Nä, det är den nya fantasyserien baserad på Terry Goodkinds Sword of the Truth-böcker ().
Tinwiel skrev:Starta en tråd du, Carro, men jag tror att det bara är du och jag som tittar på den och jag är för lat för att skriva recensioner så jag vet inte hur mycket snack det skulle bli i tråden...
HippieSpellan skrev:Tinwiel skrev:Starta en tråd du, Carro, men jag tror att det bara är du och jag som tittar på den och jag är för lat för att skriva recensioner så jag vet inte hur mycket snack det skulle bli i tråden...
då är alla andra dumma för det är bättre än... typ gossip girl
HeY skrev:HippieSpellan skrev:Tinwiel skrev:Starta en tråd du, Carro, men jag tror att det bara är du och jag som tittar på den och jag är för lat för att skriva recensioner så jag vet inte hur mycket snack det skulle bli i tråden...
då är alla andra dumma för det är bättre än... typ gossip girl
Efter Farscape, som är den serien jag tittar på nu när jag har tid över och inte har något att göra, så kanske jag kan titta på Greek. Om det är bättre än Gossip Girl låter det ju bra för Gossip Girl går jag och ser fram emot varje vecka
The Buffster skrev:Brotherhood 3.01. Ja, jävlar, det här var bra. Säsong 3 kommer att bli grym, det känner jag på mig.
CheeseGuy skrev:Snälla, folk, se.
Amanda, an ardent Jane Austen fan, lives in present day London with her boyfriend Michael, until she finds she's swapped places with Austen's fictional creation Elizabeth Bennett.
HeY skrev:Tinwiel: Blev det ngt mer Privileged?
The Buffster skrev:South Park 12.13 "Well, I'm out guys. If this is what's cool now, I think I'm done. I no longer have a connection to this world. I'm gonna go home and kill myself. Goodbye friends." IRLG! Det här var ett av dom roligaste avsnitten på länge.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare