lilith skrev:Hahaha jag läste Benny Hill!
Undrar hur många som skulle dö av upprördhet om man gör en ny Benny Hill...

lilith skrev:Hahaha jag läste Benny Hill!
Tinwiel skrev:Oj, har nya Beverly Hills kommit redan? Jag hade läst om det men jag trodde att det inte var färdigsinspelade avsnitt redan...
HeY skrev:Tinwiel skrev:Oj, har nya Beverly Hills kommit redan? Jag hade läst om det men jag trodde att det inte var färdigsinspelade avsnitt redan...
Two-hour--premiere var förra veckan, och som sagt var väldigt många nyfikna och CW fick 6 miljoner tittare - which they would need weekly if the wish to survive for years to come.
1x03 kommer på onsdag (I think!).
Tinwiel skrev:The Ankh skrev:Dark Angel, allmänt (sett tom 1.14)
Jag fortsätter titrta för att Jensen Ackles ska vara med. När det nu bkir. Säsong 2 kanske. men jag tycker serien e ganslka trist. Gillar inte musiken, inte miljöerna, känner inte speciellt mycket för några karaktärer. tycker att Oroinal Cindy inte bara är ett täntigt namn, hela hon e löjlig. Ser inte riktigt poängen med att ha en storyline om JamPony, elelr att dte ska vara i framtiden. Eller att det ska vara "efter pulsen". Serien hade vart bätrtre om den utspelade sig i nutid tycker jag.
Näe jag vet inte. Den e ok. Men i nte mycket mer.
Den är väl inget mästerverk, men den är ok. Eller så är det bara för att Jessica Alba är så snygg. Heeet. Logan är rätt söt också. And then the Jensen.
Jaha, det där såg ju lite ytligt ut.Vad jag menar är att jag tycker att det är en ok serie ändå, men jag känner inget behov av att se om den just nu, men jag följde den när den gick på tv...
caffeineaddict skrev:Ah, du är ju i Kanada nu såklart!Du måste skriva mer om det nånstans!
sfinx skrev:Första avsnittet enligt ezt, där står det :Airs: Friday
Status:Airing
Det kanske är som med Lost, att fyran är en vecka efter?
AKS skrev:sfinx skrev:Första avsnittet enligt ezt, där står det :Airs: Friday
Status:Airing
Det kanske är som med Lost, att fyran är en vecka efter?
Tydligen så har S6 redan börjat visas i Australien så det förklarar ju det hela. Mysteriet är löst!
sfinx skrev:Ursäkta, är man född i stan kan man bli sån här. Hävdar fortfarande mitt västernorrländska halva ursprung.
caffeineaddict skrev:Ah, du är ju i Kanada nu såklart!Du måste skriva mer om det nånstans!
caffeineaddict skrev:Damnit, om Sanna gillar kommer ju jag att gilla. Och jag har egentligen heller inte tid.But I trust The Buffster!
Rombat skrev:ett skägg
Rombat skrev:Och en mask som bor i tarmarna.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare