noike skrev:Jekyll då. Oj vad bra.
noike skrev:Jekyll då. Oj vad bra. Jag fick ta en paus mellan avsnitt fem och sex för att lugna ner mig lite. Fast sluttwisten var så självklar att jag blev besviken. Men resan dit! Ojojoj.
Och James Nesbitt? För satan, varje scen med honom var helt otäckt bra.
Den här måste jag skaffa på dvd.
Garim skrev:Jekyll. Hmm. Kanske borde kolla den då
sfinx skrev:Eftersom Afterlife lyckades stjläla en massa nattsömn så är den definitivt värd att se. Det är lätt att råka jämföra med Medium, men Afterlife är engelsk, bittrare och mindre förutsägbar. Här och var smiter klyschor in men jag tycker ännu bättre om den här lite-för-konstig-för-samhället ALison. (Lesley Sharp som jag typ gillar i allt sedan Naked)
http://www.imdb.com/title/tt0435937/
lilith skrev:sfinx skrev:Eftersom Afterlife lyckades stjläla en massa nattsömn så är den definitivt värd att se. Det är lätt att råka jämföra med Medium, men Afterlife är engelsk, bittrare och mindre förutsägbar. Här och var smiter klyschor in men jag tycker ännu bättre om den här lite-för-konstig-för-samhället ALison. (Lesley Sharp som jag typ gillar i allt sedan Naked)
http://www.imdb.com/title/tt0435937/
Afterlife har gått/går på nån svenk kanal. Såg ett halvt avsnitt för nån månad sen och tänkte att det här skulle man ge en chans.
caffeineaddict skrev:Oj så förvirrande att ni pratar om Afterlife och Life vartom varandra i tråden just nu.Började ju tro att Afterlife var en uppföljare/spinoff till Life.
noike skrev:Jekylls dvd-omslag däremot är rätt fult. Okej, hemskt fult.
sfinx skrev:Jag tycker också om när det kommer oväntade humorinslag som egentligen inte borde passa in i spända situationer, men som funger alldeles utmärkt. Favoriten kan vara när de ägnar många minuter för att berätta om supersoldaten(apokalyps now ref?) bakgrund och bygger upp karaktären och hans stora fightstund, bara för att slänga honom nerför taket efter en sekund.
caffeineaddict skrev:Det där som eynosh precis talade om under spoilerblock: Jag ÄLSKAR den filmen. Det är typ min största guilty pleasure under hela 90-talet.
A bear skrev:Jekyll 1.01. Fy jävla satan vad bra. Det var allt.
noike skrev:A bear skrev:Jekyll 1.01. Fy jävla satan vad bra. Det var allt.
Det räcker gott så.Jag vill se om. Igen.
A bear skrev:noike skrev:A bear skrev:Jekyll 1.01. Fy jävla satan vad bra. Det var allt.
SFBok har hela s1 för 99:-. Sånt gillar vi.
HeY skrev:Någon som har sett Swingtown piloten? Worth checking out?
noike skrev:A bear skrev:noike skrev:A bear skrev:Jekyll 1.01. Fy jävla satan vad bra. Det var allt.
![]()
Jag måste skaffa!
Garim skrev:noike skrev:A bear skrev:noike skrev:A bear skrev:Jekyll 1.01. Fy jävla satan vad bra. Det var allt.
![]()
Jag måste skaffa!
Beställd!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare