)
)

He was one of the final two being considered for the role of "Edward Cullen" in the film "Twilight", but lost out to Rob Pattinson.

Spuffy skrev:Hahahahahaha ang Dereks träighet fortsatte jag med IMDB:andet och hittade följande under trivia:He was one of the final two being considered for the role of "Edward Cullen" in the film "Twilight", but lost out to Rob Pattinson.

Spuffy skrev:HeY och Glory och alla andra också för den delen: Teen Wolf!
 Har allvarlig The Vampire Diaries-abstinens och var ute efter något liknande. Såg några avsnitt av The Secret Circle först och blev väldigt oimponerad av den serien (även om jag har hört att den blir bättre i andra halvan av säsongen) (och vad är det med Gale Harold, kunde han inte ha gjort sin roll i TSC mer Brian Kinneyig?! Zzz...).
 Har allvarlig The Vampire Diaries-abstinens och var ute efter något liknande. Såg några avsnitt av The Secret Circle först och blev väldigt oimponerad av den serien (även om jag har hört att den blir bättre i andra halvan av säsongen) (och vad är det med Gale Harold, kunde han inte ha gjort sin roll i TSC mer Brian Kinneyig?! Zzz...). 

Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare