Andra serier...

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Gordo » tor maj 05, 2005 10:58

LWes: Det är så härligt att se att du är så engagerad. Underbart att du är så positiv :)
- Why would you wanna help me after what I did?
- Because it's what Jesus would freakin' do!
Användarvisningsbild
Gordo
doookti persika

Inläggav Off » tor maj 05, 2005 12:30

Blade som tv-serie! I'll be in my bunk.
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen

Inläggav LWes » fre maj 06, 2005 14:18

Om Blade: http://www.thefutoncritic.com/cgi/pr.cgi?id=20050505spiketv01

David Goyer is executive producer

Awsome!
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav LWes » fre maj 06, 2005 18:36

Lycka = Komplett
Canadian Idol börjar 30:e maj!!! Å vad jag har längtat efter den underbara serien! Ska bli skönt med lite omväxling från American Idol. och sen när man hunnit tröttna lite grann på CI så lär väl Australian Idol börja. Perfekt.
Håller på att kolla lite klipp från den uppkommande säsongen av Canadian Idol. 8)
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav Tob » lör maj 07, 2005 10:36

LWes: Lite Survivor snack?

Spoiler markerar för säkerhetskull.

Jag älskar det här programmet. Suveränt. Det är så tempofyllt och intensivt, tävlingarna känns genuina och påkostade, vacker musik i bakgrunden som känns pampig utan att man stör sig på ifrån vilken storfilm det är tagit ifrån.

Nu är ju detta första omgången av suvivor jag ser men nog allt måste det varit en väldigt speciell omgång. Med Ulong som förlorade hela tiden, ända tills endast 1 person återstod. Jag gillade Steph och hon var nog min favorit bland tjejerna iaf, kanske mycket på grund av sympati för att hon låg i ett sådant underläga. Tyvärr åkte hon ut, inte helt överaskande.

Till det senaste programmet....Skönt att Gregg åkte ut. Har aldrig tyckt om honom så mycket. Intressant hur ett par val kan ställa till det. Dem hade en allians som bröts när Gregg valde fel personer att ta med sig. Hade nog hellre sett att Caryn hade åkt, visserligen tycker jag inte om Gregg men han förtjänar ju att vara kvar mer än Caryn. Min favorit bland killarna är Ian. Tom är så jäkla duktig på något sätt, om man bortser från att skjuta prick. Ian är så cool på något vis, sen är han ju Delfin tränare, hur grymt är inte det?

Bland tjejerna är det utan tvekan Jenn. Hon växte grymt i senaste tävlingen. Strångt av henne att vinna över Gregg i äta-ägg-momentet. Det hade jag inte trott.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

Inläggav caffeineaddict » lör maj 07, 2005 11:43

Heh, veckans Robot Chicken var nog det roligaste hittills, med William Shatner's crime-fighting tupé, Hilary Duff i remaken av Anne Franks dagbok och Michael Moore som försvarar de bortglömda 80-talsleksakerna från de hemska liv de lever idag ("Prince Adam, once ruler of Eternia, now works in mall security"). :D

Det där ökända Hitler/Cosby Whose Line var också grymt roligt.

"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP

MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav poser » lör maj 07, 2005 12:30

Third Watch är slut, denna säsongen och förra har varit riktigt bra. Slutet var kanske lite cheesy fast det funkade.

Gods fingerprints
Användarvisningsbild
poser
Unique snowflake

Inläggav LWes » lör maj 07, 2005 13:07

Tob skrev:LWes: Lite Survivor snack?

Spoiler markerar för säkerhetskull.

Jag älskar det här programmet. Suveränt. Det är så tempofyllt och intensivt, tävlingarna känns genuina och påkostade, vacker musik i bakgrunden som känns pampig utan att man stör sig på ifrån vilken storfilm det är tagit ifrån.

Nu är ju detta första omgången av suvivor jag ser men nog allt måste det varit en väldigt speciell omgång. Med Ulong som förlorade hela tiden, ända tills endast 1 person återstod. Jag gillade Steph och hon var nog min favorit bland tjejerna iaf, kanske mycket på grund av sympati för att hon låg i ett sådant underläga. Tyvärr åkte hon ut, inte helt överaskande.

Till det senaste programmet....Skönt att Gregg åkte ut. Har aldrig tyckt om honom så mycket. Intressant hur ett par val kan ställa till det. Dem hade en allians som bröts när Gregg valde fel personer att ta med sig. Hade nog hellre sett att Caryn hade åkt, visserligen tycker jag inte om Gregg men han förtjänar ju att vara kvar mer än Caryn. Min favorit bland killarna är Ian. Tom är så jäkla duktig på något sätt, om man bortser från att skjuta prick. Ian är så cool på något vis, sen är han ju Delfin tränare, hur grymt är inte det?

Bland tjejerna är det utan tvekan Jenn. Hon växte grymt i senaste tävlingen. Strångt av henne att vinna över Gregg i äta-ägg-momentet. Det hade jag inte trott.

Ja den här säsongen har varit mycket bra. Jag hejjar nog också på Ian, och Tom och Jenn.
Jag gillade Gregg, han såg ut som en riddare. Bobby Jon såg ut som Jesus.
Steph var min favorit ett tag, det hade varit coolt om hon hade klarat sig längre. Inget lag har någonsin förlorat så mycket som Ulong gjorde.
Jag älskar musiken, det gör allt mycket bättre, och det är egenmusik dom har.
Å VAD JAG ÄLSKAR SURVIVOR!
Du borde se dom gammla säsongerna om du kan, det är helt otroligt bra.
Jag försökte skicka efter en t-shirt och en buff men CBS-affären skickade inte saker utomlands... Jag vill ha Survivor-saker...
Allt med Survivor gör mig helt fast. jag tar inte blicken från tv:n en enda sekund under avsnittets gång, och jag skulle aldrig kunna spela gameboy som jag har en tendens att göra under vissa andra serier.

Det är även helt otroligt hur välgjort det är i både produktion och redigering. Sååååå mycket högre kvalitee än den svenska versionen.
Och det är inte heller fokuserat på att skapa skandaler och sånt som det verkligen är i sverige. Nästa Robinson har dom sagt ska vara mer som Paradise Hotel och deltagarna ska få mer mat och så, så dom itne behöver oroa sig för det. ?!?!? Bara för att dom vill ha en attraktivare miljö så att deltagarna typ ska vilja ha förhållanden med varanndra och skapa skandaler för skvallertidningarna att skriva om.
Survivor är enbart om spelet. Det är skönt att det är Mark Burnett som styr, för han skulle aldrig låta Survivor bli det minnsta likt Robinson.
Surivor UK har jag också sett. Det sög. Där fick dom hur mycket material som helst att börja med. T.O.M. REGNKLÄDER?! och sen även om det mesta var som Survivor så känndes det MYCKET segare, fattigare och tråkigare. Dom hade även en berättarröst som hela tiden berättade allt, i stället för att som i Survivor använda sig av bilder och deltagarnas "confessions" för att berätta.
Jag såg några avsnitt av The Apprentice UK också, som ju också från början är ett Mark Burnett-program, och samma sak där. Segare, tråkigare och självklart en berättarröst. Kan inte britterna klara sig utan berättarrösten?

Sen en annan sak är att i den svenska så röstar ju typ publiken på vem som ska vinna! Det tycker jag är helt fel. Jag kan tänka mig reaktionerna från alla Survivor-deltagare om dom fick veta det. Alla skulle bli häpna och tycka att det var helt fel.
Publiken har ingenting att säga till om, varför ska dom kunna bestämma något? Det är bara fel.
Systemet i Suvivor älskar jag. Att juryn får rösta. Ibland har det varit jämnt och ibland har typ en fått alla röster, men det är HELT rättvist.
Det är ett spel ända in i slutet, på ett sätt som Robinson aldrig kommer vara.
Folk som inte sett Survivor tror att det är samma sak som Robinson bara på engelska. Om dom bara visste vad dom går misste om...

Jag ser redan fram emot nästa säsong. Den här har varit väldigt bra, men det har varit för lite gameplay.

Jag tror att Jenn är nästa som åker hem. Sen är det Caryn, utan tvekan.
Sen om den sista immunitetstävlingen är en uthållighets-tävling som det brukar vara (typ, håll handen på statyn medan du står på två små stubbar och den som klarar sig längst vinner) så tror jag att Tom kommer ta hem den. Han är bra på sånt. Tom tar nog då Katie till final 2, för henne vinner han lätt som en plätt över.
Men vad som helst kan hända...
Nu ska jag se på Survivor Live och baka. Survivor Live gör mitt liv komplett.
Men det spoilar ju föregående säsonger, så se dom över sommaren och sen kan du följa Survivor Live för nästa Survivor-säsong när det börjar i höst.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav monkeyboy » lör maj 07, 2005 14:20

caffeineaddict skrev:Heh, veckans Robot Chicken var nog det roligaste hittills, med William Shatner's crime-fighting tupé, Hilary Duff i remaken av Anne Franks dagbok och Michael Moore som försvarar de bortglömda 80-talsleksakerna från de hemska liv de lever idag ("Prince Adam, once ruler of Eternia, now works in mall security"). :D

Det där ökända Hitler/Cosby Whose Line var också grymt roligt.

LET THE NAZI'S COME, AND TAKE MY FRIENDS!
Vinnare av buffyforums halmbocksbränningsgissningstävling 2004
Användarvisningsbild
monkeyboy
Big Bad

Inläggav Tob » lör maj 07, 2005 21:43

Jag håller definitivt med om att Survivor är betydligt mer koncentrerat på tävlingarna och att faktiskt överleva på ön. Det är det som gör det så grymt bra....för tävlingarna är så genuina på någotvis.

Tror också Jenn kommer åka, fast jag hoppas på Caryn, hon är ett riktigt störande moment och stör hela min harmoniska bidl av Survivor. Ian, Tom och Caryn kommer antagligen hålla ihop nästa omgång också, därefter hoppas jag verkligen dem tar bort Caryn. Är inget stort fan av Katie, men hellre henne än Caryn.

Ser gärna gamla omgångar av survivor, har du något förslag på hur man kan få tag på det? Jag har ju bara 2,5 mbit anslutning och kräver ju ganska specifika källor för att kunna tanka hem det.

Herregud, det är ju final snart, och en ny omgång i höst igen. Det är ju nästan Survivor året runt. Härligt...vet du något om vart dem skall vara nästa omgång?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

Inläggav LWes » lör maj 07, 2005 21:53

Tob skrev:Jag håller definitivt med om att Survivor är betydligt mer koncentrerat på tävlingarna och att faktiskt överleva på ön. Det är det som gör det så grymt bra....för tävlingarna är så genuina på någotvis.

Tror också Jenn kommer åka, fast jag hoppas på Caryn, hon är ett riktigt störande moment och stör hela min harmoniska bidl av Survivor. Ian, Tom och Caryn kommer antagligen hålla ihop nästa omgång också, därefter hoppas jag verkligen dem tar bort Caryn. Är inget stort fan av Katie, men hellre henne än Caryn.

Ser gärna gamla omgångar av survivor, har du något förslag på hur man kan få tag på det? Jag har ju bara 2,5 mbit anslutning och kräver ju ganska specifika källor för att kunna tanka hem det.

Herregud, det är ju final snart, och en ny omgång i höst igen. Det är ju nästan Survivor året runt. Härligt...vet du något om vart dem skall vara nästa omgång?

I finalen får man alltid se en trailer för vart dom skall vara nästa säsong, innan dess får vi inte veta vart det är.
Jag kan inte påstå att jag vet vart du kan få tag på dom gammla säsongerna. När jag laddade hem dom var det som torrents för hela säsongerna, men det är länge sedan nu.
Det kasnke finns i torrents någonstans dock...
Annars vet jag inte. DC, eMule eller liknande.
För inte så länge sedan laddade jag hem alla föregående säsonger av The Amazing Race (det borde du också se om du inte redan gör det!) och då gjorde jag det med eMule. Långsammt, men det funkade...
Så här i efterhand ångrar jag att jag inte kunnat spara det. Det skulle vara kul att se dom igen. Jag ska nog köpa dvd:erna förr eller senare.
Säsong 1, 2 och All Stars (8) är dom enda som har släppts på dvd hittills.

Det finns ju säkert på DC någonstans. Det gäller väl bara att hitta rätt hub...
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav Tob » lör maj 07, 2005 22:02

Får göra något desperat försök framöver...har ju säkerligen mycket tid över i sommar. Följer inte The Amazing Race, men borde kanske göra det som du säger, borde ju kunna få hem säsong 7 av TAR via torrents, om inte annat skall jag börja följa säsong 8 sen när den nu börjar. Konceptet verkar intressant, och eftersom det tydligen har vunnit en del priser för bästa reality show över bl.a Survivor så kan det nog vara sevärt.
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

Inläggav LWes » lör maj 07, 2005 22:25

Tob skrev:Får göra något desperat försök framöver...har ju säkerligen mycket tid över i sommar. Följer inte The Amazing Race, men borde kanske göra det som du säger, borde ju kunna få hem säsong 7 av TAR via torrents, om inte annat skall jag börja följa säsong 8 sen när den nu börjar. Konceptet verkar intressant, och eftersom det tydligen har vunnit en del priser för bästa reality show över bl.a Survivor så kan det nog vara sevärt.

Ja, det är också väldigt bra MEN jag vill varna för att säsong 7 av The Amazing Race spoilar Survivor säsong 8 då en eller annan deltagare vann Survivor... Säsong 8 av Survivor är All Stars så den bör man inte se före dom föregående 7 säsongerna eftersom den består av några av dom bästa survivor-deltagarna. Man får alltså veta vem som vinner i 4 av dom tidigare 7 säsongerna och vilka som inte vinner dom andra 3.
Men det är upp till dig hur mycket du bryr dig om sånt.

The Amazing Race är en väldigt trevlig serie precis som Survivor. Oftast brukar folk gilla båda två.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav LWes » mån maj 09, 2005 0:37

Har någon sett Iron Chef?
Jag ska skicka efter tv-serier från en fantastisk sida där det är hur billigt som helst och det finns massvis av serier, och jag funderar på att ta lite Iron Chef också. Är det coolt eller?

http://www.geocities.com/cartooncd/cartooncdapr12.xls är sidan.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav Peppe » mån maj 09, 2005 17:32

LWes skrev:Har någon sett Iron Chef?
Jag ska skicka efter tv-serier från en fantastisk sida där det är hur billigt som helst och det finns massvis av serier, och jag funderar på att ta lite Iron Chef också. Är det coolt eller?

http://www.geocities.com/cartooncd/cartooncdapr12.xls är sidan.

hur mkt är en peso värd? :p
Användarvisningsbild
Peppe
Scooby

Inläggav LWes » mån maj 09, 2005 20:22

1000 peso = 132 kr
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav LWes » tis maj 10, 2005 21:43

SUCKERS (HBO, New!) - "Carnivale" supervising producer William Schmidt has scored a pilot commitment from the pay channel for a new one-hour dramedy about a newly single mother trying to raise her children, all of whom happen to be vampires. No other details were available about the project. Schmidt is no stranger to genre television, having created the short-lived ABC drama "Prey" as well as worked on both the WB's "Charmed" and UPN's "Special Unit 2."

Verkar som en skum serie...
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav CheeseGuy » ons maj 11, 2005 10:25

Lista över Fox piloter (läs: potentiella offer) för nästa säsong, med bilder.

Jag ser inget intressant, förutom Kitchen Confidenital, med Nick Brendon. Och det är kul att David B. har fått jobb igen, men hans serie ser fruktansvärt tråkig ut.
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo

Inläggav Illyria » ons maj 11, 2005 10:43

En hel del kända Buffyverse-ansikten; David Boreanaz, Elizabeth Rohm, Nicholas Brendon, Wentworth Miller, och jag kommer nog kolla in piloterna för några av dessa serier, se om de är något att ha.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav LWes » ons maj 11, 2005 11:02

CheeseGuy skrev:Jag ser inget intressant, förutom Kitchen Confidenital.

Jag tycker typ alla verkar bra! Dessa fantastiska bilder!!!!
Alla serier som jag inte varit intresserad av ser mycket roligare bara man får se en bild på skådespelarna för då blir jag så uppspelt och glad!

Jag har inte tid att skriva mer nu för jag har bara kort lunch men sen ska jag gå igenom allt som är fantastiskt med dom alla.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav noike » ons maj 11, 2005 11:45

Jag kommer nog se piloterna ändå, men på beskrivngen lät inget kul. Nej, inte ens Kitchen confidential.

(Jag gillar rachael Leigh Cook, men i en serie med Chris O'Donnell? Nooooo!)
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav adolvsson » ons maj 11, 2005 12:55

noike skrev:(Jag gillar rachael Leigh Cook, men i en serie med Chris O'Donnell? Nooooo!)

The Practice S8. Nog sagt.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager

Inläggav noike » ons maj 11, 2005 12:58

adolvsson skrev:
noike skrev:(Jag gillar rachael Leigh Cook, men i en serie med Chris O'Donnell? Nooooo!)

The Practice S8. Nog sagt.

Jag tror ändå inte att han kan leda en serie. Som temporär gästskådespelare, visst, men fast karaktär i huvudroll? No fucking way.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav adolvsson » ons maj 11, 2005 13:04

noike skrev:Jag tror ändå inte att han kan leda en serie. Som temporär gästskådespelare, visst, men fast karaktär i huvudroll? No fucking way.

Nej, jag förstår dig, men väljer ändå att vara försiktigt optimistisk med tanke på hans insats i tP. Det och fröken Cook kommer få mig att ladda ner piloten, åtminsonte.

Att sedan beskrivningen av serien absolut inte gjorde minsta lilla för mig får jag försöka ignorera för stunden...

edit: Stavfel.
Senast redigerad av adolvsson ons maj 11, 2005 13:28, redigerad totalt 1 gång.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Användarvisningsbild
adolvsson

Inläggav noike » ons maj 11, 2005 13:19

adolvsson skrev:Nej, jag förstår dig, men väljer ändå att vara försiktigt optimistisk med tanke på hans insats i TP. Det och fröken Cook kommer få mig att ladda ner piloten, åtminsonte.

Okej. Förkortningen för the Practice borde vara tP. TP är Twin Peaks. Eller Trivial Persuit eller TP-kabel beroende på kontexten. Men tP. Det lilla t:et är viktigt.
Wayne, Letterkenny.

Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav adolvsson » ons maj 11, 2005 13:25

noike skrev:
adolvsson skrev:Nej, jag förstår dig, men väljer ändå att vara försiktigt optimistisk med tanke på hans insats i TP. Det och fröken Cook kommer få mig att ladda ner piloten, åtminsonte.

Okej. Förkortningen för the Practice borde vara tP. TP är Twin Peaks. Eller Trivial Persuit eller TP-kabel beroende på kontexten. Men tP. Det lilla t:et är viktigt.

Huh. That just makes a whole world of logic. Vi kör så. Vrooom.

Användarvisningsbild
adolvsson

Inläggav CheeseGuy » tor maj 12, 2005 9:16

CheeseGuy skrev:Lista över Fox piloter (läs: potentiella offer) för nästa säsong, med bilder.

Sidan har nu uppdaterats med fler bilder, inklusive ett par stycken från The Inside.
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo

Inläggav caffeineaddict » sön maj 15, 2005 12:16

Kitchen Confidential verkar jäkligt lovande. Jag gillade alltid Brad Cooper i tidiga Alias, bakgrundsmaterialet verkar minst sagt intressant och NICK BRENDON! Jag hoppas på det bästa.

Annars är det väl mest bara The Inside som sticker ut i den där listan.
Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Tob » sön maj 15, 2005 13:11

LWes!

Spoiler Survivor Ep13

Vad fantastiskt skönt att Caryn åkte ut...längesedan jag kände sådan lättnad. När Ian förlorade tävlingen fick jag en stor klump i halsen, fan, fan, fan nu åker Ian. Hoppet stod till Ian och Katie. Seriöst, hur underbar var inte scenerna då Ian och Katie pratade ut? Herregud...kände precis hur Ian kände sig, likaså hur Katie kände sig. Nu kan jag ju inte påstå att jag ser mycket dokusåpor men varför tar man inte fasta på sånt här? det kändes verkligen genuint äkta, något jag aldrig har kännt i någon dokusåpa förr. Survivor är bäst!

Final imorgon då...min favorit är helt klart Ian. Har aldrig gillat Tom, men det går ju inte komma ifrån att han är en väldigt värdig vinnare. Sen hejar jag på Jenn också, hon är utan tvekan den bästa tjejen som är kvar (vilket bara är två) men jag tycker hon har varit det bra länge. Tror nästan bara det är Stepf som har kunna mäta sig med henne. Katie kan försvinna, som vinnare har hon ingen plats.

Och angående vinst tävlingen, en corvette! herregud, här snackar vi seriösa priser, en corvette ffs

Survivor regerar fasiken, och jag måste försöka få tag på tidigare säsonger, och jag ser verkligen fram emot nästa omgång.
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

Inläggav LWes » sön maj 15, 2005 14:25

Tob skrev:LWes!

Spoiler Survivor Ep13

Vad fantastiskt skönt att Caryn åkte ut...längesedan jag kände sådan lättnad. När Ian förlorade tävlingen fick jag en stor klump i halsen, fan, fan, fan nu åker Ian. Hoppet stod till Ian och Katie. Seriöst, hur underbar var inte scenerna då Ian och Katie pratade ut? Herregud...kände precis hur Ian kände sig, likaså hur Katie kände sig. Nu kan jag ju inte påstå att jag ser mycket dokusåpor men varför tar man inte fasta på sånt här? det kändes verkligen genuint äkta, något jag aldrig har kännt i någon dokusåpa förr. Survivor är bäst!

Final imorgon då...min favorit är helt klart Ian. Har aldrig gillat Tom, men det går ju inte komma ifrån att han är en väldigt värdig vinnare. Sen hejar jag på Jenn också, hon är utan tvekan den bästa tjejen som är kvar (vilket bara är två) men jag tycker hon har varit det bra länge. Tror nästan bara det är Stepf som har kunna mäta sig med henne. Katie kan försvinna, som vinnare har hon ingen plats.

Och angående vinst tävlingen, en corvette! herregud, här snackar vi seriösa priser, en corvette ffs

Survivor regerar fasiken, och jag måste försöka få tag på tidigare säsonger, och jag ser verkligen fram emot nästa omgång.

Ja, visst är det underbart! Jag hoppas också att Ian vinner, men han gjorde många dåliga beslut förra avsnittet, men han klarade sig ändå.
Om inte Tom vinner immunitet så måste han Katie och Jenn gå ihop och ta ut Tom, för ingen har förmodligen en chans mot honom i final two.
Om jag inte minns fel brukar den näst sista immunitetstävlingen vara frågesport eller liknande. Typ att dom får frågor om dom andra deltagarna och ska svara rätt på. Så det har nog inte Tom en sån fördel i som han har i dom flesta fysiska tävlingarna.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film