Jag ska lätt dra om hela L Word i sommar asså. Ett måste!!Tob skrev:Yay.
Nästan så man blir sugen på att se om det, om inte för att lättare kunna hänga med i dina kommentarer, vad jag saknar L Word.
En liten bild också..

Jag ska lätt dra om hela L Word i sommar asså. Ett måste!!Tob skrev:Yay.
Nästan så man blir sugen på att se om det, om inte för att lättare kunna hänga med i dina kommentarer, vad jag saknar L Word.
jeeeeezz, 100% tempotittningAi skrev:Har en liten vätskepaus i säsongsavslutningen av s 1 precis. Varför sluta titta när man väl får tid och alla sover? Är fortfarande inte helt övertygad. Jag har tvåan på hd också. Trean är på gång.
Skriver mer snart.
Noam skrev:jeeeeezz, 100% tempotittningAi skrev:Har en liten vätskepaus i säsongsavslutningen av s 1 precis. Varför sluta titta när man väl får tid och alla sover? Är fortfarande inte helt övertygad. Jag har tvåan på hd också. Trean är på gång.
Skriver mer snart.
Ai skrev:Munchers - japp, jag tänker i fortsättningen kalla Bette/Tina för det Kinneyesca smeknamnet på Mel/Lindz - är tråkiga i båda serierna alltså.
Ai skrev:Sex inlägg i rad. Sju med detta.Är den här tråden alltid såhär död? Jag tycker jag har sett den uppe ganska mycket.
Tob skrev:Det du har blivit spoilerad om...är det vad jag misstänker att det är...så PAIN. Gud, vad jag tycker synd om dig isf, det kan mycket väl förstöra hela säsongen för dig.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare