"Raise It Up" from "August Rush" (Warner Bros.): Nominees to be determined
noike skrev:Kalle, veckans mest åsidosatta forummedlem.
caffeineaddict skrev:noike skrev:Kalle, veckans mest åsidosatta forummedlem.
?
noike skrev:(Okej kanske inte så mycket men ändå. Detaljer.)
caffeineaddict skrev:på mitt inlägg att jag tyckte nomineringarna såg bra ut.
adolvsson skrev:noike skrev:(Okej kanske inte så mycket men ändå. Detaljer.)
Det här är ju trots allt en filmtråd, påhittad fakta får vi av naturen räkna med.
adolvsson skrev:Jag hade visserligen hoppats få till att kunna blogga via mobilen fast Textpattern, verktyget vi använder där, är inte vad man skulle kunna kalla medgörlig på den punkten.
wyndham skrev:nein. ingen nian. ingen oscars. har i har varit svårt att hitta nån som är villig att ställa upp. mycket dålig stil av klasskamraterna att inte orka vara vaken till fem, även om vi börjar skolan åtta på morgonen...
AKS skrev:Umm, har jag missat nåt? Var är Oscarsnacket?
caffeineaddict skrev:www.oscarsbloggen.com precis som tidigare år.Även om det snackades mindre än tidigare eftersom exempelvis jag ju hade IRL-sällskap vilket betydde att skrivandet kom lite i andra hand.
AKS skrev:Förresten finns det nån anledning till att Eddie Vedder inte var nominerad detta år? Det måste finnas en förklaring för jag satt och väntade på att få höra Guaranteed hela kvällen.
AKS skrev:Förresten finns det nån anledning till att Eddie Vedder inte var nominerad detta år?
adolvsson skrev:Fyra Enchanted låter sanslöst korkat
A bear skrev:Skönt att det bara var tre då.
adolvsson skrev:Jag. Vet. Inte! No Ceiling var ju trots allt förra årets bästa låt (that's my story and I am god damn gonna stick to it).
adolvsson skrev:AKS skrev:Förresten finns det nån anledning till att Eddie Vedder inte var nominerad detta år?
Jag. Vet. Inte!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare