ep5 s1.
Har fortfarande svårt för Mel. Linz är väldigt ödmjuk och givmild (och har bra tålamod).
Detta avsnittet har jag sett halva inna och det är egentligen ingen höjdare, säger jag nu när jag sett andra avsnitt

Det finns dock en del grejer som jag diggar starkt...
Brian slutar inte förvåna mej...
LISTA:
* Machomän och bebisar = puttinuttigt
* I like dick! LOL
* SCREWdriver -> hardware -> tools LOL (mikey och david i affären)
* You have a beautiful body. - I know
(gissa vem)
Mikeys comic-killar i denna episoden är : Superman och Laserman
ep6 s1.
Visst förstår jag att folk älskar Brian. Han är underbar och otroligt vacker, men jag faller mer och mer för den underbara människan som finns i Michael.
Han är underbar...
Justin börjar utveckla lite bög- egenskaper i detta avsnittet (SHUT UUUP!)
Ted, lilla Ted, vilken otur då har... Ändå har jag en känlsa käre vän att du kommer ingå i ett långvarigt förhållande snart...
Är Brians beteende svartsjuka eller bara trofékrig? Brian har iaf något emot vår käre doktor, det känns faktiskt rätt bra 
Still Liking Emmet the best
Lista!
* absolut bästa scenen hittills. Scenen är Brian och Jusin i GLC. Kyssen, Jennifer och fantasihångel... WOW!
* Jag älskar den här serien!!
* Musiken. "Dancing queen" disco version
* orden asshole och shitty i samma mening utan anspelning på sex
* Detalj GYMVIKTER LOL
* Kärlekens båda ansikten LOL
* Teds köksklocka, jag har likadan!
* Teds kopphållare... VILL HA!
* Mikey's min när han springer efter doc utanför woody.
Michaels comictjej: Electrawoman
ep7 s1.
De flesta personerna i serien har jag någolunda koll på. Men en del är fortfarande svåra att greppa. Jennifer är en av dom. Brian är en annan.
Kom på vart jag sett Mikey innan... Föreställ er honom med bubbelplast kostym och Ashton i närheten
Zoltan.
Sen ställer jag mej frågan om man verkligen pratar såhär som singel in the US of A. Cock, fuck, asshole, screw, lick, dick i nästan varenda mening.
Härliga kärleksscener. Är det blå lakan eller än det reflektion av neonet ovanför sängen?
Börjar tycka bättre om Mel nu. Och Ted säger så smarta saker
Nu är jag faketetiskttt kluven. Jag
både Justin och Michael och vill att de båda ska få vara lyckliga med Brian, but we all know that's not gonne happen. Det är OLIDLIGT spännande.
Egentligen bara 4 saker att tillägga i listan:
* Papegojstjärtar i buketten. BAK-tanke??
* Tystnaden efter Teds mening; "He more than likes you" var värd mitt andra åhhh-ljud i denna serien.
* Fäder som har svårt att acceptera sina söner som dom är gör mej arg. Jag förstår inte hur en sexuell läggning får skapa sådana problem i ett familjeförhållande. De är ju ändå fortfarande samma personer!
* Lakanen är blåa
eller blå/gråa kanske
Nu är det sängdags för mej... TTFN