Ai skrev:Tänker heldre på bögsex än Friggebo. Thank you very smuts.
The Ankh skrev:Ai skrev:Tänker heldre på bögsex än Friggebo. Thank you very smuts.
WHo?? What?
Tinwiel skrev:Ok, Justin/Randy är inte klassiskt vacker, och han har några lustiga drag, men ni kommer snart att älska honom ändå, precis som vi gör.. han är en av mina favoritkaraktärer och favoritskådisar i serien också. Han är jävligt störig i början men han är ju rätt så ung också. Drama queen så att det räcker till och blir över.. Nathan var ju bara snygg, inte så mycket mer.. *hukar mig för dom ruttna tomaterna från Charlie Hunnam-fansen*
Sunshine!
Ai skrev:Ja, Glory såg allt snabbt. Men hon skrev otroligt sporadiskt *blänger på G*. Så det känndes som om det tog längre tid.
The Ankh skrev:Inga ruttna tomater på Tin! Aldrig! men på Randy. Ok.. jag håller tummarna då.. på att det bilr böttre. Tur att Gale är som han är.
Glorificus skrev:Ai skrev:Ja, Glory såg allt snabbt. Men hon skrev otroligt sporadiskt *blänger på G*. Så det känndes som om det tog längre tid.
Äsch... jag var för upptagen med att se avsnitten...
Men när jag gör min första omtitt kommer jag ju inte ha lika bråttom, så då lär jag skriva längre kommentarer om allt.
brat skrev:Nu har jag sett hela säsong 4.
brat skrev:Nu har jag sett hela säsong 4.
The Ankh skrev:US 1x09
OK.. Jag o Karroluttan hgar precis kommit fram till att vi verkligen verkligen är straighta. Scenen med Lindsay och.. eh.. whatserface den fula lesbiska mamman.... vi höll för ögonen och sen spolade vi fram.
Tea skrev:
- Är man gammal om man tyckte om P. Swayze, för jag hade affisch på honom på väggen när jag var yngre... ifrån D.D...
Ai skrev:Måste fråga: Har du sett den brittiska förlagan, eller är det här din första kontakt med serien (förutom dom 20 minutrarna från C+ - som jag antar att det var...)?
Ai skrev:Nu blir det faktist ännu mera intressant att läsa vad du skriver för du är den första som ser serierna i den ordningen! Jag förutsätter att du kommer att se den brittiska senare.
Ai skrev:Nja - jag tänker nog inte helt om ändå. Hon är ju helfärsk, ni var bara småfärska. Som småfranska ungefär. Eller kanelbullar? Nybakta varma kanelisar.... Hon är som en hel nybakt sockerkaka!
Mina liknelser suger... och inte på ett livsbejakande sätt heller... jag är nog trött....
Ai skrev:Mina liknelser suger... och inte på ett livsbejakande sätt heller
Tinwiel skrev: Angående Daphne. Du kommer snart älska henne. Hon är en av dom gulligaste tjejerna jag någonsin sett, både till utseende och personlighet.
Tea skrev:Tinwiel skrev: Angående Daphne. Du kommer snart älska henne. Hon är en av dom gulligaste tjejerna jag någonsin sett, både till utseende och personlighet.
hon log som en gudinna i avsnitt 3. Och GUD vilken underbar klänning...
T o m smak i bilar har tjejen.. I LIKE IT!!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare