5:20 pm: A fan asks Rico, and I'm not kidding, if he'd rather be covered in poo or eat a small piece of poo. After some deliberation he elects for the former. That's Comic-Con for you folks.
Illyria skrev:Imorgon torsdag kommer Kristen Bell vara med i Jay Leno på Kanal 5. 00:30 börjar det, men hon är inte med förrän i slutet av programmet. Reprisen visas 09:15 fredag morgon.
Jag mé, jag mé. Kristen var söt....lite tveksam till filmen däremot (Pulse). Jay verkade också lite tveksam, heheLWes skrev:Jag såg just avsnittet. Kristen är hur skön som helst. Jag älskar henne.Illyria skrev:Imorgon torsdag kommer Kristen Bell vara med i Jay Leno på Kanal 5
Veronica Mars Sneaks Online a Week Early
According to Variety, the new CW network will premiere several of its series early, via commercial-free streaming on MSN. Among the shows getting advanced bows are Runaway (available Sept. 18 ), Everybody Hates Chris (Sept. 24) and Veronica Mars (Sept. 26).
"My boyfriend just fled the country with my dead ex-girlfriend"Garim skrev:Veronica Mars Season 2 Gag Reel
MääähGarim skrev:Veronica Mars Season 2 Gag Reel
Illyria skrev:Premiären av säsong 3 är online nu! (kolla forumet på Tv-land för url)
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare