AKS skrev:Jag tror inte att det är en slump. Men jag vet inget om Biblen och har inte utvecklat nån teori. Men helt klart att det betyder nåt.
noike skrev:Till och med militanta ateister vet vilka Kain ocb Abel är.
malavel skrev:noike skrev:Till och med militanta ateister vet vilka Kain ocb Abel är.
Japp. Kain dödade Abel och gud gjorde honom till en vampyr som straff.
noike skrev:malavel skrev:noike skrev:Till och med militanta ateister vet vilka Kain ocb Abel är.
Japp. Kain dödade Abel och gud gjorde honom till en vampyr som straff.
Kan du förklara logiken i den skapelsemyten? Jag har försökt få det att gå ihop väldigt länge, men det går inte. Du hade ihjäl din bror och som staff måste du äta andra människor och skapa mer vampyrer? WTF? Det är ju mer ett straff för mänskligheten, inte för Kain. Om jag träffar den där rpg-konstruktören så ska jag förklara vilken idiot han är. Hans idéer får ju Noaks ark att verka rimligt.
LWes skrev:AKS skrev:Om en VM-skådespelares chanser att vara med i en eventuell S2:
Kyle Secor Joins Commander In Chief
No matter what happens with this year's mysteries, Kyle Secor (Jake Kane) might be a bit too busy for Veronica Mars next year should there be a second season. Secor has landed a big role in a new pilot titled Commander In Chief for ABC. The series is about the first female President, and should the pilot be successful, it could become a regular series this Fall.
Jo, jag läste att han skulle vara med i ett pilotavsnitt, men jag tänkte inte på att han i så fall inte skulle vara med något mer i Veronica Mars, för hans nya serie låter så dålig att den säkert inte kommer göras till en serie![]()
Det kan ju annars betyda att hans karaktär kommer åka i fängelset eller något så han inte kan vara med i nästa säsong. För det vore ju tråkigt om han bara slutade vara med (inte för att han är med så ofta nu heller), men i alla fall...
Sen om han behövs har han säkert tid att göra något avsnitt någon gång (eftersom hans nya serie verkar så dålig att den säkert läggs ner med en gång om den ens blir av)
Illyria skrev:Det är väl ingen off-topic-diskussion, jag frågade om Cain och Abel i förhållande till serien, är det inte relevant då?
AKS skrev:Den största spoilern är väl Veronicas nya frisyr.
Tam skrev:Can you say 'meant to be'!?
Illyria skrev:Jag tycker inte Wallace är speciellt mycket clown alls eller att han pratar så, isåfall har det varit mest på skämt väl?
Illyria skrev:Men du ser väl inte honom som en clown för det?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare