8 Simple Rules

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Är serien kul?

Skit kul
4
50%
Sådär
3
38%
Skit tråkig
1
13%

Antal röster : 8

8 Simple Rules

Inläggav HeY » lör dec 25, 2004 16:34

8 Simple Rules, är en serie (för er som inte vet) som går på TV3. Jag har sett hela säsong 1, men säsong 2 har jag inte kunnat se så mycket för att tiden som är nu är inte så bra för mig. Innan gick den mån-fredag kl 19:30 och nu gå den bara på fredagar, samma tid. Men jag glömmer alltid att titta på den och nu när jag typ har missat hela säsong 2 har jag slutat titta på den helt.

Men nu ber jag om hjälp, är det någon som orkar ta sig tid och orken att sammanfatta det som har hänt hittils, det skulle vara väldigt snällt för jag skulle gärna vilja börja titta igen. Serien är väldigt kul och för er som inte tittar på den så det kan vara något som är värt att se.

Ni som vill kan även använda denna tråden för att diskutera serien..

Bild

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav LWes » lör dec 25, 2004 17:46

Jag orkar inte sammanfatta något, det är det episod-guider är till för.
http://www.epguides.com t.ex.

Jag tycker att det är en mycket bra serie.
Säsong 3 har varit mycket bra hittills tycker jag. Någon annan som följer säsong 3?
Säsong 2 var också mycket bra

Serien är bara rätt igenom en trevlig rolig serie som är kul att se på kvällen när man fikar.
Min favorit är CJ. Han är knasig och dyssig.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav sus@n » lör dec 25, 2004 19:03

underbar serie!
Användarvisningsbild
sus@n
Witch

Återgå till TV-serier och film