eriked skrev:Jag ligger lite efter av någon anledning med Treme... men:Rombat skrev:Treme 2.09
Vilken käftsmäll.
vi har faktiskt en Treme-tråd
Hittade inte. Orkade inte leta.
Rombat skrev:eriked skrev:Jag ligger lite efter av någon anledning med Treme... men:Rombat skrev:Treme 2.09
Vilken käftsmäll.
vi har faktiskt en Treme-tråd
Hittade inte. Orkade inte leta.
MissKittyFantastico skrev:Freaks and Geeks verkar äntligen släppas som R2 verkar det som. På CDON står det som kommande. Den har ju funnits som R1, men jag hade planer på att tvinga andra att se serien när jag tittat klart. Andra utan regionsfria spelare. Hoppas att R2:an kommer ha med allt extramaterial.
MissKittyFantastico skrev:Just nu tittar jag lite på Childerens Hospital. Vilken smörja. Inga av "skämten" är roliga.
gaspode skrev:Nu skall jag nog se första avsnittet av The Killing. Har även laddat ner första avsnittet av Wilfred, men det förstår jag inte varför jag gjorde. Elijah Wood?! jaja.
AKS skrev:Vad är det för serie?
HeY skrev:AKS skrev:Vad är det för serie?
Ny SyFy serie om vanliga människor som får superkrafter á la Heroes/Misfits. Fast förhoppningsvis bättre än Heroes.
Matt skrev:Är det någon som sett Off the map med Caroline Dhavernas??
noike skrev:Matt skrev:Är det någon som sett Off the map med Caroline Dhavernas??
Oh ja. Den var... smärtsamt dålig. Rolig när man är i grupp och trött dock på grund av paniken i blickarna så fort någon ska göra något läkarartat. Men nej, verkligen inte bra.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare