Är väldigt nyfiken. Tack på förhand...

Mr. Angelus skrev:Hej alla! Jag undrar om ni som sett Underworld kunde vara snälla och säga hur den var. Hur var vampyrerna & varulvarna i gemförelse med Buffy? Var effekterna okej? Något dåligt med filmen? Något väldigt bra med filmen?
Är väldigt nyfiken. Tack på förhand...

Eisa skrev:njae...gillar inte riktigt den här typen av vampyrfilmer. gillar mest en vampyrs bekännelse. enda anledningen till att jag accepterar de egentligen mycket fjantiga vampyrerna i buffy är att serien är så fenomenal i övrigt.

Eisa skrev:jo, men ibland känns det som om går med på att köpa lite för mycket. som en del teorier man väljer att tro på enbart för att förklara eventuella luckor i vissa avsnitt.

) Håller också med angående närstriderna, det kändes som 99% Matrix och 1% Buffy typ, snygga effekter, spännande konflikter och hyffsat manus osv. Men det är ju i närstrider som det är kul att se vampyrer, tänk dig att se ett buffy avsnitt med bara vampyrer med vapen upp över öronen. Men även om fighterna var okej, och filmen i sig var okej, så tycker jag att den kunde blivit mycket bättre.
 ) Håller också med angående närstriderna, det kändes som 99% Matrix och 1% Buffy typ, snygga effekter, spännande konflikter och hyffsat manus osv. Men det är ju i närstrider som det är kul att se vampyrer, tänk dig att se ett buffy avsnitt med bara vampyrer med vapen upp över öronen. Men även om fighterna var okej, och filmen i sig var okej, så tycker jag att den kunde blivit mycket bättre.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare