Köpes: Orb of Thesulah

Här kan ni sälja saker, eller tipsa om bra websiter att shoppa från!

Köpes: Orb of Thesulah

Inläggav itwasthebeaver » sön mar 06, 2011 3:04

Hm, hoppas på att det fortfarande finns ett par Buffyanhängare kvar här. Annars är det fy skam.
I alla fall, jag tänkte bara ställa en liten fråga. Jag har velat köpa en Orb of Thesulah hur länge som helst nu. Jag vet att den finns på Amazon och så vidare men den är så ruggigt dyrt (om man lägger till frakten etc.) där att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Så vad jag tänkte fråga er var om det fanns någon därute som har en begagnad att sälja? :)

Kan tillägga att detta är mitt första inlägg som användare här så.. be nice. Hehe. ;)
itwasthebeaver
Demon Fodder
 
Inlägg: 2
Blev medlem: 01 mar 2010

Inläggav noike » sön mar 06, 2011 3:18

Hallå! Väkommen, hopps du ska trivas och posta och tja, ha trevligt osv.

Jodå, trots att vi inte skriver allt för mycket om Buffy för närvarande är vi fortfarande fans. Jag har dock inget svar på din fråga.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav sfinx » sön mar 06, 2011 13:59

Vi skulle kunna ta en gemensam titt en specifik dag och spamma avsnittstrådarna igen.

Jättevälkommen! Vi har inte övergivit Buffy, det ligger under ytan och påverkar allt annat vi bubblar om. :)
Jag har inte heller något svar tyvärr.
"funny, and clever, and gorgeous, and sexy. Or Scottish, which is the quick way of saying it"
Moffat har en skotsk agenda...


"...Alla tycker ju om Schweizernöt."
Maria


Du, Doctor Who, du ska bara SCHHH!
Rombat.
Användarvisningsbild
sfinx
Plysch!
 
Inlägg: 12268
Blev medlem: 23 maj 2005

Inläggav Nyx » sön mar 06, 2011 22:31

Välkommen hit itwasthebeaver! Det vore coolt om någon av oss hade en Orb of Thesulah som stod och skräpade eller användes som brevpress hemma. Tyvärr har jag inte det men jag håller tummen för att du hittar en. :)

All worthy work is open to interpretations the author did not intend. Art isn't your pet -- it's your kid. It grows up and talks back to you. - Joss Whedon

Does Joss Whedon even breathe oxygen, or does he subsist on the carbon dioxide that his fans expel in bouts of terror and frustration? - Mark Watches Buffy
Användarvisningsbild
Nyx
Witch
 
Inlägg: 5294
Blev medlem: 28 okt 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Catfight » ons mar 09, 2011 22:33

Jag tänker mig att om man hade en Orb så vill man ha den. Inte sälja den till någon annan...

nu vill jag också ha en!
Killing pigs is just so wrong! And also hard.

http://catfight.blogg.se/

http://www.myspace.com/svepunk
Användarvisningsbild
Catfight
english is fun!
 
Inlägg: 1115
Blev medlem: 19 jul 2007
Ort: Linköping

Inläggav itwasthebeaver » ons mar 09, 2011 23:10

Tack för alla svar - och alla välkomnande med. Härligt att det finns likasinnade, hehe :)

Då får jag helt enkelt återgå till plan B. Vinna en miljon på triss för att sedan, tja, shoppa loss. Wish me good luck?
itwasthebeaver
Demon Fodder
 
Inlägg: 2
Blev medlem: 01 mar 2010


Återgå till Shopping



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron