"Angel: Live Fast, Die Never" - var köpa?

Här kan ni sälja saker, eller tipsa om bra websiter att shoppa från!

"Angel: Live Fast, Die Never" - var köpa?

Inläggav Renegade » tor dec 25, 2008 9:42

Någon som vet någon svensk sida där man kan köpa soundtracket till Angel, "Live fast, Die never"?
Har inte lyckats hitta någon sida.
Vill ha ett nytt exemplar, ej begagnat.
Användarvisningsbild
Renegade
Demon Fodder
 
Inlägg: 8
Blev medlem: 14 dec 2008

Inläggav MissKittyFantastico » tor dec 25, 2008 14:10

http://www.tvmerch.com har den.

Sidan ser lite halvaskig och B-aktig ut, men jag har beställt från dem tidigare och det har gått bra. De säger att de har snabba leveranser, nja säger jag till det. Beräkna att det tar minst två veckor i alla fall. Minst. Se också upp med att beställa massor med saker på en gång därifrån. En kompis paket fastnade i tullen rätt så länge. Jag har aldrig haft något sånt problem. Sitter och väntar på att 2009 års Supernatural-kalender ska komma från dem.
"Livet är som en påse, tomt och innehållslöst om man inte fyller det med något. Till exempel karameller." -Kim

"'Ohana means family, family means nobody gets left behind. Or forgotten." -Lilo

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie
 
Inlägg: 8587
Blev medlem: 28 sep 2005
Ort: Gråbo (men hjärtat är kvar på Hisingen)

Inläggav MissKittyFantastico » tor dec 25, 2008 14:38

Är det någon som kastat några presentationstrådar på dig? De finns i alla fall här om du skulle känna att du får en oemotståndlig lust att skriva i dem.

Kanske ska säga också att vi brukar inte köra med bilder eller animationer i signaturerna. Gärna skojiga citat eller länkar till din blog om du skulle ha någon. Jättegärna sånt. In fact mer sånt vill jag ha. :)

Hoppas du kommer trivas hos oss på BF. Den mesta actionen händer i The Bronze så lägg dig gärna i allehanda diskussioner där. Vi bits inte. (Ok HippieSpellan gör det ibland irl.)
"Livet är som en påse, tomt och innehållslöst om man inte fyller det med något. Till exempel karameller." -Kim

"'Ohana means family, family means nobody gets left behind. Or forgotten." -Lilo

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie
 
Inlägg: 8587
Blev medlem: 28 sep 2005
Ort: Gråbo (men hjärtat är kvar på Hisingen)

Inläggav gaspode » tor dec 25, 2008 16:22

Ja, som MKF säger så vill vi inte ha animationer och sånt i signaturerna, så jag ändrar din youtube-film till en länk istället. :)
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav Renegade » tor dec 25, 2008 16:26

MissKittyFantastico skrev:Är det någon som kastat några presentationstrådar på dig? De finns i alla fall här om du skulle känna att du får en oemotståndlig lust att skriva i dem.

Kanske ska säga också att vi brukar inte köra med bilder eller animationer i signaturerna. Gärna skojiga citat eller länkar till din blog om du skulle ha någon. Jättegärna sånt. In fact mer sånt vill jag ha. :)

Hoppas du kommer trivas hos oss på BF. Den mesta actionen händer i The Bronze så lägg dig gärna i allehanda diskussioner där. Vi bits inte. (Ok HippieSpellan gör det ibland irl.)



Jag tog mig friheten att skapa mig en egen presentationstråd, den hittar du här.

Jag har varken bild eller animation i min signatur, utan en youtube-video. Mycket riktigt så märkte jag att [img]-taggen var spärrad. =)
Användarvisningsbild
Renegade
Demon Fodder
 
Inlägg: 8
Blev medlem: 14 dec 2008

Inläggav Renegade » tor dec 25, 2008 16:27

gaspode skrev:Ja, som MKF säger så vill vi inte ha animationer och sånt i signaturerna, så jag ändrar din youtube-film till en länk istället. :)


Okej, det är väl bara att respektera. Fast borde ni inte spärra youtube-taggen i så fall?
Användarvisningsbild
Renegade
Demon Fodder
 
Inlägg: 8
Blev medlem: 14 dec 2008

Inläggav gaspode » tor dec 25, 2008 16:36

Renegade skrev:
gaspode skrev:Ja, som MKF säger så vill vi inte ha animationer och sånt i signaturerna, så jag ändrar din youtube-film till en länk istället. :)


Okej, det är väl bara att respektera. Fast borde ni inte spärra youtube-taggen i så fall?

jo, problemet är att vi lagt in den taggen själva, så det finns ingen inbyggd funktion i phpbb för att spärra den :)
Hade vi haft en lista med saker som vi borde fixa hade det varit med där :)
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav Renegade » tor dec 25, 2008 16:51

gaspode skrev:
Renegade skrev:
gaspode skrev:Ja, som MKF säger så vill vi inte ha animationer och sånt i signaturerna, så jag ändrar din youtube-film till en länk istället. :)


Okej, det är väl bara att respektera. Fast borde ni inte spärra youtube-taggen i så fall?

jo, problemet är att vi lagt in den taggen själva, så det finns ingen inbyggd funktion i phpbb för att spärra den :)
Hade vi haft en lista med saker som vi borde fixa hade det varit med där :)


Ok, då förstår jag =)
Användarvisningsbild
Renegade
Demon Fodder
 
Inlägg: 8
Blev medlem: 14 dec 2008

Inläggav Renegade » tor dec 25, 2008 16:52

MissKittyFantastico skrev:http://www.tvmerch.com har den.


Tack för tipset!
Användarvisningsbild
Renegade
Demon Fodder
 
Inlägg: 8
Blev medlem: 14 dec 2008

Inläggav LoveBuffy » mån jul 19, 2010 18:44

Hej , tror det brukar poppa upp på Tradera nya soundtrack,.så leta där :) Annars har jag sett i butiker i sthlm. Men det är somsagt ett svårt soundtrack att få tag på :/
Im Buffy, The vampire slayer, and you are?
Användarvisningsbild
LoveBuffy
Demon Fodder
 
Inlägg: 49
Blev medlem: 19 jul 2010
Ort: Sunnydale


Återgå till Shopping



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron