Buffy-figurer sökes.

Här kan ni sälja saker, eller tipsa om bra websiter att shoppa från!

Buffy-figurer sökes.

Inläggav Skytteflickan88 » sön mar 16, 2008 19:24

Jag vill pröva att göra egna figurer av delar från Buffy action figurer, så jag undrar ifall någon har nån Buffydocka liggande hemma? Öppnad eller oöppnad, hel eller delvis trasig spelar ingen roll, men billigt är bäst eftersom jag inte har prövat att göra dockor förut så är jag inte så villig att spendera så mycket på delar.

Btw, vet att det ligger Buffy-dockor ute på tradera, men som sagt så är jag snål och de kostar redan för mycket...
BUFFY: I'm suffering the afterness of a bad night of badness.
WILLOW: You didn't. Not with Parker again.
BUFFY: No, with four really smart guys.
WILLOW: Four? Oh. Ow.

Beer Bad
Användarvisningsbild
Skytteflickan88
Minion
 
Inlägg: 121
Blev medlem: 03 jul 2006
Ort: Avesta

Inläggav sp1keout » ons apr 02, 2008 15:16

Skytteflickan88 skrev:Btw, vet att det ligger Buffy-dockor ute på tradera, men som sagt så är jag snål och de kostar redan för mycket...


Så vi skulle sälja tilldig, fastän om vi skullesälja det på tradera skulle vi få mer pengar?
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan
 
Inlägg: 2156
Blev medlem: 04 jan 2006
Ort: Stockholm

Inläggav Skytteflickan88 » tor apr 03, 2008 14:02

Ifall du t.ex har en Buffy-docka utan arm så tror jag inte att du skulle få mer på tradera...

Som jag nämnde så är jag snål, så jag vill helst ha en 100kr docka än en 600kr docka, hel eller inte. Jag antog att det är många samlare som råkat trampa på sin docka eller något liknande men inte orkar lägga ut grejorna på tradera eftersom att de förväntar sig att ingen är intresserad. Så skulle jag tänka i alla fall.

Visa mig en docka och ge mig en siffra, så kan vi se om vi kan komma överens, beroende på skicket, värdet och efterfrågan. Om du vill ha mer pengar så kan du gå till tradera. Jag kan ju alltid bjuda där istället om jag ångrar mig. Jag startade den här tråden så att folk skulle se att det fanns någon som var intresserad. Jag menade inte att försöka lura någon på pengar.
BUFFY: I'm suffering the afterness of a bad night of badness.
WILLOW: You didn't. Not with Parker again.
BUFFY: No, with four really smart guys.
WILLOW: Four? Oh. Ow.

Beer Bad
Användarvisningsbild
Skytteflickan88
Minion
 
Inlägg: 121
Blev medlem: 03 jul 2006
Ort: Avesta


Återgå till Shopping



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron