Volat

Här kan ni sälja saker, eller tipsa om bra websiter att shoppa från!

Volat

Inläggav MissKittyFantastico » fre nov 10, 2006 12:46

Volat är en SciFi-butik som säljer samlarfigurer via sin hemsida och nu öppnar de även en butik i Göteborg. Butiken ligger i "Glashuset" i Sävedalen.

Öppettiderna är:
Mån-fred 12.00 – 18.00
Onsdag STÄNGT
Lördag 10.00 – 14.00
Söndag STÄNGT

Premiären är idag och då öppnar de kl 11. De ska visst ha lite erbjudanden såhär i början. Kanske värt att kolla in för alla samlare.
"Livet är som en påse, tomt och innehållslöst om man inte fyller det med något. Till exempel karameller." -Kim

"'Ohana means family, family means nobody gets left behind. Or forgotten." -Lilo

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie
 
Inlägg: 8587
Blev medlem: 28 sep 2005
Ort: Gråbo (men hjärtat är kvar på Hisingen)

Inläggav ftwtysken » fre nov 10, 2006 15:04

tack för tipset, verkar hur grymt som helst
Dare 2 Rock

reklam... he he
Användarvisningsbild
ftwtysken
Minion
 
Inlägg: 427
Blev medlem: 07 nov 2004
Ort: Alingsås

Inläggav Tob » fre nov 10, 2006 19:02

Hade tänkt att åka dit i förmiddags om det inte hade varit för ja...skolan...och jobbet...och annat. Men skall till gbg på måndag, får se om jag kanske kan få låna en bil tro.....hursomhelst, väldigt roligt att dem har öppnat en butik i gbg.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav LWes » ons nov 15, 2006 13:37

Jag har varit inne på den hemsidan ett antal gånger men deras priser är hutlösa!
Det fanns en figur (Juggernaut) som förmodligen skulle kosta mindre att köpa därifrån än eBay, men den hade dom inte kvar när jag funderade på att köpa den (så klart :rolleyes: )
Porto är väldigt dyrt innom sverige tycker jag också (kostar typ lika mycket att skicka från england till sverie som från sverige till sverige) så jag ser inte mig själv köpa något därifrån om jag inte hamnar i Göteborg av någon anledning.
Har dom samma saker i affären som på hemsidan, eller har dom saker där som inte finns med på hemsidan?
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm


Återgå till Shopping



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron