vart köper jag Serenity DVD?

Här kan ni sälja saker, eller tipsa om bra websiter att shoppa från!

vart köper jag Serenity DVD?

Inläggav Dasse » tor dec 08, 2005 23:21

finns den bara o köpa från amazon?

http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/ ... k_code=as1

ja har ju missat den på bio så nu har jag inget val än att beställa den.. vill inte vänta tills den 20 dec.. vill ha den nu!! ;)

127 kr är ju fasen apbilligt..
------
Frogs are damn cute
--------------
Dasse
Demon Fodder
 
Inlägg: 48
Blev medlem: 22 sep 2004
Ort: Västerås

Inläggav CheeseGuy » tor dec 08, 2005 23:26

Den finns på AxelMusic för 227 kr. Det blir nog billigare (ingen fraktkostnad) och snabbare leverans än Amazon tror jag.
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo
 
Inlägg: 2705
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Halmstad -> Lund

Inläggav Dasse » tor dec 08, 2005 23:34

ohhh! perfekt! =)
tackar så mycket för tipset!
------
Frogs are damn cute
--------------
Dasse
Demon Fodder
 
Inlägg: 48
Blev medlem: 22 sep 2004
Ort: Västerås

Inläggav leckan » tor dec 08, 2005 23:51

Köpt....för ca 5 dagar sen!! Kan knappt vänta!
Användarvisningsbild
leckan
Minion
 
Inlägg: 409
Blev medlem: 19 sep 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Lipton » fre dec 09, 2005 9:12

Jag kan bara hitta R1 vertioner, vart hittar man R2. På amazon och något ställe mer ser man inte vad det är för region.
-Hop on board, gorgeous.

Squishy, squishy
Användarvisningsbild
Lipton
Big Bad
 
Inlägg: 1507
Blev medlem: 27 aug 2004
Ort: Dalarna.

Inläggav Illyria » fre dec 09, 2005 9:22

Region 2 finns inte ännu, R2UK släpps i slutet på februari, R4 den 8 februari.

På Amazon ser du vilken region det är på om du är på .com- eller co.uk-sidan.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav Ruccola » tis feb 21, 2006 13:37

Kolla in http://www.ezydvd.com.au/

Där kan du få en specialvariant med snyggare box. Det är mer bonusmaterial än R1-varianten också. Dock vet jag inte om det är nån skillnad mot den svenska utgåvan vad gäller det.
Användarvisningsbild
Ruccola
Minion
 
Inlägg: 291
Blev medlem: 21 feb 2006
Ort: Sundbyberg

Inläggav MissKittyFantastico » mån mar 13, 2006 12:04

Är det någon som har sett något ställe där man fortfarande kan beställa den australiensiska tvådiscutgåvan av Serenity? Alla ställen jag kollat på står det "out of stock". Tror ni de kommer trycka fler av dubbelutgåvan eller är det kört?
"Livet är som en påse, tomt och innehållslöst om man inte fyller det med något. Till exempel karameller." -Kim

"'Ohana means family, family means nobody gets left behind. Or forgotten." -Lilo

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie
 
Inlägg: 8587
Blev medlem: 28 sep 2005
Ort: Gråbo (men hjärtat är kvar på Hisingen)

Inläggav Tob » mån mar 13, 2006 18:33

MissKittyFantastico skrev:Är det någon som har sett något ställe där man fortfarande kan beställa den australiensiska tvådiscutgåvan av Serenity? Alla ställen jag kollat på står det "out of stock". Tror ni de kommer trycka fler av dubbelutgåvan eller är det kört?


Axelmusic har den fortfarande. http://www.axelmusic.com/productDetails/cr5050582391589.

Om det inte är tin utgåvan du är ute efter. Då är det nog värre.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav MissKittyFantastico » tis mar 14, 2006 10:42

Tob skrev:
MissKittyFantastico skrev:Är det någon som har sett något ställe där man fortfarande kan beställa den australiensiska tvådiscutgåvan av Serenity? Alla ställen jag kollat på står det "out of stock". Tror ni de kommer trycka fler av dubbelutgåvan eller är det kört?


Axelmusic har den fortfarande. http://www.axelmusic.com/productDetails/cr5050582391589.

Om det inte är tin utgåvan du är ute efter. Då är det nog värre.


Nä det är inte tin-utgåvan jag är ute efter. Fast det hade ju varit trevligt förstås.

Står out of stock på axelmusic också, men tack ändå.
"Livet är som en påse, tomt och innehållslöst om man inte fyller det med något. Till exempel karameller." -Kim

"'Ohana means family, family means nobody gets left behind. Or forgotten." -Lilo

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie
 
Inlägg: 8587
Blev medlem: 28 sep 2005
Ort: Gråbo (men hjärtat är kvar på Hisingen)

Inläggav adolvsson » tis mar 14, 2006 11:45

MissKittyFantastico skrev:
Tob skrev:
MissKittyFantastico skrev:Är det någon som har sett något ställe där man fortfarande kan beställa den australiensiska tvådiscutgåvan av Serenity? Alla ställen jag kollat på står det "out of stock". Tror ni de kommer trycka fler av dubbelutgåvan eller är det kört?


Axelmusic har den fortfarande. http://www.axelmusic.com/productDetails/cr5050582391589.

Om det inte är tin utgåvan du är ute efter. Då är det nog värre.


Nä det är inte tin-utgåvan jag är ute efter. Fast det hade ju varit trevligt förstås.

Står out of stock på axelmusic också, men tack ändå.

Jag mailade ezydvd för ett tag sedan, står i någon annan tråd här nånstans, om tin-utgåvan och fick till svar från en trevlig kvinna att dom antagligen skulle få in nya i början av april. Vet inte hur det blir med vanliga dubbeln, den frågade jag inte om, men tinnen skulle man hålla utkik efter.

edit: Häpp. Nyrelease 10/4:e står det på sidan nu. Woee!
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav MissKittyFantastico » tis mar 14, 2006 20:49

Ooooh! Man kanske skulle ta och lägga en beställning där.

Vad glad jag blir. Tack! :)

edit: Förresten, är ezydvd sådana att de drar pengar när varan skickas iväg eller med en gång och hur är det med tull? Frågorna hopar sig.
"Livet är som en påse, tomt och innehållslöst om man inte fyller det med något. Till exempel karameller." -Kim

"'Ohana means family, family means nobody gets left behind. Or forgotten." -Lilo

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie
 
Inlägg: 8587
Blev medlem: 28 sep 2005
Ort: Gråbo (men hjärtat är kvar på Hisingen)

Inläggav MissKittyFantastico » ons mar 15, 2006 10:35

Nu har jag precis registrerat mig och beställt tin-utgåvan på ezydvd. Yay! :)
"Livet är som en påse, tomt och innehållslöst om man inte fyller det med något. Till exempel karameller." -Kim

"'Ohana means family, family means nobody gets left behind. Or forgotten." -Lilo

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie
 
Inlägg: 8587
Blev medlem: 28 sep 2005
Ort: Gråbo (men hjärtat är kvar på Hisingen)

Inläggav adolvsson » ons mar 15, 2006 12:15

MissKittyFantastico skrev:Ooooh! Man kanske skulle ta och lägga en beställning där.

Vad glad jag blir. Tack! :)

edit: Förresten, är ezydvd sådana att de drar pengar när varan skickas iväg eller med en gång och hur är det med tull? Frågorna hopar sig.

Tullrisk borde finnas, jag har själv inte råkat ut för det, men har å andra sidan bara beställt därifrån ett par gånger. Trevligt ställe, dock. Hur dom gör med pengadragandet kommer jag inte alls ihåg.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav MissKittyFantastico » ons mar 15, 2006 22:59

adolvsson skrev:
MissKittyFantastico skrev:Ooooh! Man kanske skulle ta och lägga en beställning där.

Vad glad jag blir. Tack! :)

edit: Förresten, är ezydvd sådana att de drar pengar när varan skickas iväg eller med en gång och hur är det med tull? Frågorna hopar sig.

Tullrisk borde finnas, jag har själv inte råkat ut för det, men har å andra sidan bara beställt därifrån ett par gånger. Trevligt ställe, dock. Hur dom gör med pengadragandet kommer jag inte alls ihåg.


Jag letade runt lite på deras hemsida och hittade svaren. Vad jag kan förstå så drar de pengar när varan skickas. Tull kan man eventuellt få betala. Stod att man skulle kolla med sitt eget tullverk.

Tack adolvsson och Tob för all hjälp. Vågar jag skicka er en lovebunny som tack? Jag är ju hyfsat ny och känner er inte så väl. Äh, jag gör det i alla fall. :lovebunny:
"Livet är som en påse, tomt och innehållslöst om man inte fyller det med något. Till exempel karameller." -Kim

"'Ohana means family, family means nobody gets left behind. Or forgotten." -Lilo

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie
 
Inlägg: 8587
Blev medlem: 28 sep 2005
Ort: Gråbo (men hjärtat är kvar på Hisingen)

Inläggav Binchy » ons mar 15, 2006 23:31

Till adolvsson och Tob är lugnt.

Skicka inte "sånadär" till mattek eller JRT, de tar det som en förolämpning och du riskerar att hamna på deras dödslista... (Den är dock lång, så det lär dröja innan de kommer ner till dig.)

noike gillar inte smileys alls, så undvik att lägga in det när du svarar honom. Finns nog ett par till här som tycker som han... De flesta gillar dem, dock.
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav MissKittyFantastico » fre mar 31, 2006 11:15

Thanks again for ordering with EzyDVD.

Your parcel was shipped today (31/03/2006) by AUSTRALIA POST AIRMAIL SERVICE

Snart kommer tin-utgåvan av Serenity hem till mig. :D
"Livet är som en påse, tomt och innehållslöst om man inte fyller det med något. Till exempel karameller." -Kim

"'Ohana means family, family means nobody gets left behind. Or forgotten." -Lilo

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie
 
Inlägg: 8587
Blev medlem: 28 sep 2005
Ort: Gråbo (men hjärtat är kvar på Hisingen)

Inläggav rain » fre mar 31, 2006 19:05

hoppas på att min också kommer hem snart.
Användarvisningsbild
rain
Minion
 
Inlägg: 111
Blev medlem: 04 nov 2005

Inläggav MissKittyFantastico » ons apr 05, 2006 19:15

Den är här nu!!! :D
*klappar Serenityboxen lite* Aaaah! :lovebunny:
"Livet är som en påse, tomt och innehållslöst om man inte fyller det med något. Till exempel karameller." -Kim

"'Ohana means family, family means nobody gets left behind. Or forgotten." -Lilo

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie
 
Inlägg: 8587
Blev medlem: 28 sep 2005
Ort: Gråbo (men hjärtat är kvar på Hisingen)

Inläggav Garim » ons apr 05, 2006 19:22

MissKittyFantastico skrev:Den är här nu!!! :D
*klappar Serenityboxen lite* Aaaah! :lovebunny:


Ahh, fan! Jag får vänta en vecka till eller så :( Beställde från cdon.com...
Serenity: Knowing which River not to cross...
'If we want her to be exactly she'll never be exactly I know the only really real Buffy is really Buffy and she's gone' who?
Remember that if you keep one foot in the past and one in the future, you're just pissing on the present.
Användarvisningsbild
Garim
Big Bad
 
Inlägg: 2095
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Sundsvall

Inläggav rain » ons apr 12, 2006 16:01

Har också fått hem Serenity nu Ohhhh din är så fin..........
Användarvisningsbild
rain
Minion
 
Inlägg: 111
Blev medlem: 04 nov 2005

Inläggav Garim » ons apr 12, 2006 16:08

Jag fick den igår, såg hela + allt extramaterial :D

Ikväll blir det nog filmen med kommentatorspåret på!

Den är sååå jävla bra :)
Serenity: Knowing which River not to cross...
'If we want her to be exactly she'll never be exactly I know the only really real Buffy is really Buffy and she's gone' who?
Remember that if you keep one foot in the past and one in the future, you're just pissing on the present.
Användarvisningsbild
Garim
Big Bad
 
Inlägg: 2095
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Sundsvall

Inläggav adolvsson » fre maj 26, 2006 14:20

MissKittyFantastico skrev:
Tob skrev:
MissKittyFantastico skrev:Är det någon som har sett något ställe där man fortfarande kan beställa den australiensiska tvådiscutgåvan av Serenity? Alla ställen jag kollat på står det "out of stock". Tror ni de kommer trycka fler av dubbelutgåvan eller är det kört?


Axelmusic har den fortfarande. http://www.axelmusic.com/productDetails/cr5050582391589.

Om det inte är tin utgåvan du är ute efter. Då är det nog värre.


Nä det är inte tin-utgåvan jag är ute efter. Fast det hade ju varit trevligt förstås.

Står out of stock på axelmusic också, men tack ändå.

Hade helt glömt bort att den varit aktuell på axelmusic innan, därav att mitt postande om det på annan plats lät lite mer som en nyhet än det var. Nåväl. För den som vill, vågar och kan finns det hur som helst inne igen.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Binchy » fre maj 26, 2006 14:36

adolvsson skrev:
MissKittyFantastico skrev:
Tob skrev:
MissKittyFantastico skrev:Är det någon som har sett något ställe där man fortfarande kan beställa den australiensiska tvådiscutgåvan av Serenity? Alla ställen jag kollat på står det "out of stock". Tror ni de kommer trycka fler av dubbelutgåvan eller är det kört?


Axelmusic har den fortfarande. http://www.axelmusic.com/productDetails/cr5050582391589.

Om det inte är tin utgåvan du är ute efter. Då är det nog värre.


Nä det är inte tin-utgåvan jag är ute efter. Fast det hade ju varit trevligt förstås.

Står out of stock på axelmusic också, men tack ändå.

Hade helt glömt bort att den varit aktuell på axelmusic innan, därav att mitt postande om det på annan plats lät lite mer som en nyhet än det var. Nåväl. För den som vill, vågar och kan finns det hur som helst inne igen.


Om det är någon som vill ha tag i tin edition så finns den fortfarande på EZYdvd.com i Australien, för typ 140 spänn.
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)


Återgå till Shopping



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron