Buffy/Angel Shopping i London?

Här kan ni sälja saker, eller tipsa om bra websiter att shoppa från!

Buffy/Angel Shopping i London?

Inläggav LadySlayer » ons nov 03, 2004 17:12

Någon som har varit i London och har "koll" på Buffy/Angel utbudet och vilka affärer man ska gå till?

Ska till London om några veckor, så jag tänkte inhandla lite prylar....
Willow: I'll give Xander a call. What's his number? Oh, yeah, 1-800-I'm-Dating-A-Skanky-Ho.
Buffy: Meow!
Willow: Really? Thanks. I've never gotten a "meow" before.


Xander: I'm trying to see your point here Buff, but I guess it's a little to my left, 'cause I can't see it.
Användarvisningsbild
LadySlayer
Minion
 
Inlägg: 67
Blev medlem: 10 jul 2004
Ort: Uppsala

Re: Buffy/Angel Shopping i London?

Inläggav VelocityBoy » ons nov 03, 2004 17:16

LadySlayer: jag har inte speciellt bra koll men "Forbidden planet" är ju lite som vår SF bokhandeln (minus rollspel) och de har säkert en del grejor, minns inte adressen men det finns en hemsida.
Senast redigerad av VelocityBoy ons nov 03, 2004 17:21, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
VelocityBoy
Zeppo
 
Inlägg: 3507
Blev medlem: 06 feb 2004
Ort: Stockholm (ex-Luleåbo)

Inläggav Koala » ons nov 03, 2004 17:18

LadySlayer Jag ska dit den 18de :D
<poserdoser> Koala^^ då hade jag lesbisk sex med din mamma
Användarvisningsbild
Koala
Scooby
 
Inlägg: 763
Blev medlem: 08 aug 2004
Ort: Stockholm City

Inläggav LadySlayer » ons nov 03, 2004 17:58

Koala skrev:LadySlayer Jag ska dit den 18de :D


Åka samtidigt? :D jag vill ju inte gå vilse ensam... Jag gå till och med vilse i min egen lilla by....
Willow: I'll give Xander a call. What's his number? Oh, yeah, 1-800-I'm-Dating-A-Skanky-Ho.
Buffy: Meow!
Willow: Really? Thanks. I've never gotten a "meow" before.


Xander: I'm trying to see your point here Buff, but I guess it's a little to my left, 'cause I can't see it.
Användarvisningsbild
LadySlayer
Minion
 
Inlägg: 67
Blev medlem: 10 jul 2004
Ort: Uppsala

Inläggav Koala » ons nov 03, 2004 20:41

LadySlayer Visst! :D
<poserdoser> Koala^^ då hade jag lesbisk sex med din mamma
Användarvisningsbild
Koala
Scooby
 
Inlägg: 763
Blev medlem: 08 aug 2004
Ort: Stockholm City

Inläggav Nyx » tis dec 21, 2004 0:27

Var i London förra veckan (min gamla hemstad under 2 år) och styrde raskt stegen mot favorithaket Forbidden Planet på New Oxford street som hade....flyttat! Utan att tala om nå't för mig!? Disappointed! Fick dock via sms till Sverige reda på nya adressen och återvände dagen efter med ny energi till den nya stora och, får jag nog säga, finare varianten av FP som visade sig ha flyttat i princip bara runt hörnet till Shaftesbury Avenue/Neal st.

Det fanns massor av roligheter därinne! Hade jag bara haft utrymme i resväskan (och inte flugit Ryanair med sin snåla 15kg-gräns) så hade jag inhandlat samtliga 3 watcher's guides i samlingspaket för bara £25... Stod också och dreglade lite försynt över en 12" Spikedocka som var mkt porträttlik.

Men min resväska var liten och full av noter och redan inhandlade julklappar. Fick alltså vara oerhört restriktiv men inhandlade ändå ett par små saker som inte skulle hota maxvikten: en buffykortlek och en serieroman! Mina första buffyprylar någonsin... I feel like such a fan = mkt nöjd med mig själv :D

All worthy work is open to interpretations the author did not intend. Art isn't your pet -- it's your kid. It grows up and talks back to you. - Joss Whedon

Does Joss Whedon even breathe oxygen, or does he subsist on the carbon dioxide that his fans expel in bouts of terror and frustration? - Mark Watches Buffy
Användarvisningsbild
Nyx
Witch
 
Inlägg: 5294
Blev medlem: 28 okt 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Tam » lör jul 30, 2005 3:36

Ska vara två dagar i London nästa vecka. Ser man detta Forbidden Planet-ställe lätt och lugnt om man vandrar Shaftesbury Avenue fram? Så svårt att se saker på karta.
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher
 
Inlägg: 7630
Blev medlem: 18 dec 2004
Ort: Uppsala

Inläggav Ai » lör jul 30, 2005 10:23

Tam skrev:Ska vara två dagar i London nästa vecka. Ser man detta Forbidden Planet-ställe lätt och lugnt om man vandrar Shaftesbury Avenue fram? Så svårt att se saker på karta.


Det är en stor butik och svårt att missa entrén. Ha så jättekul!

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav Tam » sön jul 31, 2005 1:58

Tack så mycket!
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher
 
Inlägg: 7630
Blev medlem: 18 dec 2004
Ort: Uppsala


Återgå till Shopping



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron