Langtry skrev:Ja det lutar åt KiSS för mig.
Det är jättesvårt att bestämma sig
Lila skrev:är det ingen här som tycker att det tar en jäkla tid o ladda skivorna i spelaren...eller är det bara jag som har dålig spelare..alt e sönder stressad...
dessutom kan jag inte stega fram när varningsrutan o bolagsreklamen kommer
så sammanlaggt tar det typ 1.5 min...lite lång tid om man vill hålla på o byta skivor för att kolla på favoritklipp....
Mönsterstudenten Thomas skrev:Bolagsklippen är ju faktiskt låsta, det är inte meningen att man skall kunna hoppa förbi dem (vad jag vet).
gaspode skrev:nej det funkar tyvärr inte att hoppa över FBI-skit på de flesta DVD-spelare. Så otroligt meningslöst så man blir arg.
Film- och skiv-bolag älskar uppenbarligen idiotiska verkningslösa kopieringsskydd som bara är besvärande för betalande konsumenter.
Nyx skrev:Konstigt att min spelare kan gå direkt till menyn på både r1 och r2-dvd:er. Far min visste vad han gjorde när han köpte spelare till mig helt enkelt! :P
Lila skrev:...alltså om man bara ska glo på ett avsnitt itaget är det ju skitsamma men det är störande jobbit när man vill hoppa mellan scener på olika skiver...
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare