ftwtysken skrev: och är det (spoiler s4 och framåt) Willows Tara fast inte spelad av Amber?
men jag är dum, jag är seg, jag simmar i en jättedeg
ftwtysken skrev:ok, tack.. visste inte att det funkade så riktigt, och det känns som om jag bordet förstått det efter ditt förra instick om min spoiler...men jag är dum, jag är seg, jag simmar i en jättedeg
visste inte heller att eftertexterna på detta avsnitt skulle räknas som spoiler, eftersom det handlar om detta avsnitt :P
Gollums hustru: Ska vi se ett till?
Gollum: Icke! Ett om dagen!
WILLOW: That's what it was! I mean, why else would she be acting like such a b-i-t-c-h?
GILES: Willow, I think we're all a little too old to be spelling things out.
XANDER: A bitca?
GILES: Trout? Trout! Yes, trout, i-is a fish.
SNYDER: There're some things I can just smell. It's like a sixth sense.
GILES: No, actually, that would be one of the five.
(spoiler 2.21) ANGELUS: And you fall for it every time! Första avsnittet i säsongen knyter, som sig bör, ihop med det sista. Och jo, Buffy har värre misstag att begå.GILES: Buffy, you acted wrongly, I admit that. But believe me, that was hardly the, the worst mistake you'll ever make.
gollum skrev:Och så kvällens citat:Gollums hustru: Ska vi se ett till?
Gollum: Icke! Ett om dagen!
a bear skrev:Wow, detta är en bra serie: Scenen där Xander läser lusen av Buffy, t ex. "If they hurt Willow, I'll kill you." Någon som tvivlar på att han menar det?
I'm ready. Whatever they've got coming next, I'm ready.
You know, we've never really been close, which is nice, 'cause I don't really like you that much, but... you have on occasion saved the world and stuff, so I'm gonna... do you a favor
:DEmbrace the pain, spank your inner moppet, whatever, but get over it.
- So, did you guys fight any demons this summer?
- Uh, yes! Our own personal demons.
- Uh, such as, as, as lust and, uh, thrift!
Don't you wish I would?
Jupp. Å andra sidan ser närstrid utan vapen inte så mycket ut som det Buffy och hennes motståndare sysslar med. Inte för att det stör mig det minsta, men... Använd armbågarna, tjejen!lilith skrev:Bra action-scener. En av de saker jag gillar riktigt mycket med BtVS är att Buffy aldrig slåss våpigt, så som man låter tjejer slåss i många andra serier. Är det nån som minns Nikita? Herregud....
Snyder skrev:I mean, it's incredible. One day the campus is completely bare. Empty. The next, there are children everywhere. Like locusts. Crawling around, mindlessly bent on feeding and mating. Destroying everything in sight in their relentless, pointless desire to exist.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare