Illyria skrev:Ah, vid byte till engelska som språk har vi panelen på vänster sida igen! Och citera-knapp. Har det så länge då. Eller alltid.
Panelen hade inget med språket att göra.
Illyria skrev:Ah, vid byte till engelska som språk har vi panelen på vänster sida igen! Och citera-knapp. Har det så länge då. Eller alltid.
noike skrev:Illyria skrev:Ah, vid byte till engelska som språk har vi panelen på vänster sida igen! Och citera-knapp. Har det så länge då. Eller alltid.
Panelen hade inget med språket att göra.
poser skrev:Nu bytte jag till svenska, nu är panelen till vänster.
caffeineaddict skrev:poser skrev:Nu bytte jag till svenska, nu är panelen till vänster.
Och du fick Gilmore-priserna precis tvärtom mot vad vi andra fick när vi bytte browsers också va? Backwards Man!
noike skrev:Måste vara något cache-skräp i Firefox.
Tam skrev:Vad kul att man kan se vilken tråd man varit aktivast i. För mig: Lyssnar på 4: Det Måste Vara Radion. 3.09 procent av mina inlägg skrevs där. Kul att veta.
caffeineaddict skrev:Oj! Skoj! Var ser du det?
Tam skrev:Ämne automatiskt. Störigt. Ta bort det.
The Fucking Easterbunny skrev:uhm..
var har jag kommi?
caffeineaddict skrev:The Fucking Easterbunny skrev:uhm..
var har jag kommi?
Till framtiden. Här snabbare än väntat.
wyndham skrev:när jag klickar på bakåt-pilen kommer dock sidan "Buffyforum? Har jag aldrig hört talas om" tillbaka. men det är väl nåt sånt där med cashe gissar jag.
The Fucking Easterbunny skrev:om ni bara visste hur många gånger jag har sparat ett inlägg istället för att skicka det idag...
Samma här, det ser helt fel ut annars.Illyria skrev: BF = svart för mig.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare