Forumtider, när saker inte fungerar

Frequently Asked Questions, här finns de vanligaste svaren på de vanligaste frågorna!

Inläggav Zaxx » tor aug 17, 2006 20:18

Illyria skrev:En sak som händer efter forumet kommer tillbaka från backup är att alla trådar du inte läst försvinner (allt är markerat som läst). Går det att fixa så det inte händer?


Märkt det också!
Användarvisningsbild
Zaxx
Gay-polis, Buns of STEEL
 
Inlägg: 16868
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav noike » fre aug 18, 2006 19:29

Det har varit lite småsegt de senaste dagarna. Finns det en teknisk förklaring eller är det bara ett tillfälligt fel bortanför all kontroll?
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav eynosh » mån aug 21, 2006 22:12

noike skrev:Det har varit lite småsegt de senaste dagarna. Finns det en teknisk förklaring eller är det bara ett tillfälligt fel bortanför all kontroll?

Faktiskt så har det det..

En :lovebunny: till veidit.
"This is what happens when an unstoppable force meets an immovable object" - The Joker
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard
 
Inlägg: 10004
Blev medlem: 07 nov 2004
Ort: Lidköping

Inläggav Tinwiel » mån aug 21, 2006 23:45

ey skrev:tröttna på bröst? tjejer, jag förstår mig inte dom... that's just wrong! jag menar... jag har titties så det räcker och blir över men det är ju ANDRAS bröst som är de roliga.


Jag förstår inte riktigt heller. Jag har väl inte så mycket boobies, inte så att det blir över i alla fall, men andras är ju fascinerande, roliga, vackra, mjuka och mycket mer! Dom där döda gillade jag inte... huga. *önskar bilden kunde förvinna från minnet*
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav noike » mån aug 21, 2006 23:49

Tinwiel skrev:Jag förstår inte riktigt heller. Jag har väl inte så mycket boobies, inte så att det blir över i alla fall, men andras är ju fascinerande, roliga, vackra, mjuka och mycket mer! Dom där döda gillade jag inte... huga. *önskar bilden kunde förvinna från minnet*




Du var hemma och kliade katten på magen och såg inte bilden. Sedan åt du glass.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Illyria » tor aug 31, 2006 0:29

Illyria skrev:En sak som händer efter forumet kommer tillbaka från backup är att alla trådar du inte läst försvinner (allt är markerat som läst). Går det att fixa så det inte händer?

Tar upp detta igen då problemet fortfarande finns kvar.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav eynosh » tor aug 31, 2006 0:59

Illyria skrev:
Illyria skrev:En sak som händer efter forumet kommer tillbaka från backup är att alla trådar du inte läst försvinner (allt är markerat som läst). Går det att fixa så det inte händer?

Tar upp detta igen då problemet fortfarande finns kvar.

Fna vad du är needy. Du vill bara ha och ha. Ge lite också. Typ ett ordskämt. Snälla?

Jag tycker om illyria.. hon är säker blåögd och schizofren. Faktiskt. Alltså, bf-illyria, inte riktiga. För hon stakear ju favoritvamp yrer-- typ. Schizofren är bra, då är man nte som alla ndra. liksom.
"This is what happens when an unstoppable force meets an immovable object" - The Joker
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard
 
Inlägg: 10004
Blev medlem: 07 nov 2004
Ort: Lidköping

Inläggav Illyria » tor aug 31, 2006 1:14

Vissa dagar är jag schizofren, men några blå ögon har jag aldrig, i dubbel bemärkelse.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav eynosh » tor aug 31, 2006 1:17

Illyria skrev:Vissa dagar är jag schizofren, men några blå ögon har jag aldrig, i dubbel bemärkelse.

Schizofrenin räcker. Trodde nästan jag var ensam.
"This is what happens when an unstoppable force meets an immovable object" - The Joker
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard
 
Inlägg: 10004
Blev medlem: 07 nov 2004
Ort: Lidköping

Föregående

Återgå till F.A.Q.



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare