Hur död är du?

Testa vad ni vill här, förutom att posta meningsfulla inlägg, det går bra att testa i de vanliga forumen.

Hur död är du?

Ja
20%
Nej
28%
Kanske
52%

Antal röster : 25

Hur död är du?

Inläggav adolvsson » tis mar 18, 2008 0:32

Svara ärligt, annars kommer Jehovas vittnen och kidnappar dig till en hemlig bunker i närheten av Falkenberg.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager

Inläggav noike » tis mar 18, 2008 0:33

Helt ärligt röstade jag "ja" och "nej".
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav Rombat » tis mar 18, 2008 0:37

Det saknas en procent. Den hemliga procenten. Odöd! Eller, vandöd låter 700% bättre.

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!

Inläggav adolvsson » tis mar 18, 2008 0:38

Rombat skrev:Det saknas en procent. Den hemliga procenten. Odöd! Eller, vandöd låter 700% bättre.

Se "kanske". Alla alternativen är väl utvalda efter en speciell mognadsprocess för mesta möjliga heltäckande statistiskt pålitliga resultat. SNOOTCHIES!
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager

Återgå till Testforum