AHULK! Skriva fraon en annan land!

Testa vad ni vill här, förutom att posta meningsfulla inlägg, det går bra att testa i de vanliga forumen.

AHULK! Skriva fraon en annan land!

Inläggav sp1keout » tis jun 12, 2007 6:30

Funkar det verkligen??? popcorn

:monsterhug:
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan
 
Inlägg: 2156
Blev medlem: 04 jan 2006
Ort: Stockholm

Inläggav Binchy » tis jun 12, 2007 6:46

Wohoooo! Japanen är här! Hur är det i Japan, då?
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav sp1keout » tor jun 14, 2007 3:59

Binchy skrev:Wohoooo! Japanen är här! Hur är det i Japan, då?


Det ar varmt! :)
Och overlag bra!
Men det finns alldeles for fa BF-folk i stan, det ar lite synd!

Mer adolvsson at japanerna!
(Och mer japaner at adolvsson)
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan
 
Inlägg: 2156
Blev medlem: 04 jan 2006
Ort: Stockholm

Inläggav adolvsson » tor jun 14, 2007 5:25

sp1keout skrev:Mer adolvsson at japanerna!
(Och mer japaner at adolvsson)

Gulle dig!

Häh, den första meningen, den läste jag först som "men adolvsson åt japanerna" och jag kunde inte riktigt förstå när eller hur jag skulle ha fått i mig dom delikatesserna :)
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Peak » tor jun 14, 2007 10:44

Ohio Gozaimas!

O-Genki deska?
//Peak
Sci-Fi Nytt / Sci-Fi Nytts Forum

Jayne: "Ten percent of nuthin' is...let me do the math here...nuthin' into nuthin'...carry the nuthin'..."
Peak
Minion
 
Inlägg: 392
Blev medlem: 14 sep 2003
Ort: Ludvika

Inläggav herdware » tor jun 14, 2007 18:25

sp1keout skrev:Men det finns alldeles for fa BF-folk i stan, det ar lite synd!


Planera in nästa storträff i Japan... eller kanske inte.
Serenity through solemnity.
Användarvisningsbild
herdware
Watcher
 
Inlägg: 7180
Blev medlem: 07 nov 2006
Ort: Det egentliga Småland

Inläggav sp1keout » fre jun 15, 2007 6:53

Peak skrev:Ohio Gozaimas!

O-Genki deska?


Japanskaproffset!
Ossu, yaa, amari genki ja nee saa, dakedo. Omae ha genki?

(Adolvsson, om du bara visste hur mycket jag skrattade nar jag sag din post. Haha, sa baeeest du ar!!!)
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan
 
Inlägg: 2156
Blev medlem: 04 jan 2006
Ort: Stockholm


Återgå till Testforum



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron