Zaxx skrev:Sen skulle jag även vilja passa på att hälsa till Sting.

The Ankh skrev:VEM e den där läbbiga skäggmannen?
noike skrev:The Ankh skrev:VEM e den där läbbiga skäggmannen?
Michael Palin ser du väl.
The Ankh skrev:noike skrev:The Ankh skrev:VEM e den där läbbiga skäggmannen?
Michael Palin ser du väl.
Care to ellaborate? Jag är blondin vet du väl?
Rombat skrev:Det är ju Tord Yvel!
Rombat skrev:Det är ju Tord Yvel!
Rombat skrev:Men dom säljer dvd:er för typ 29:-.noike skrev:Jag skyller på att det inte finns några bra Varan-TV-rippar.
noike skrev:Rombat skrev:Men dom säljer dvd:er för typ 29:-.noike skrev:Jag skyller på att det inte finns några bra Varan-TV-rippar.
Best-of-saker ja. Min kropp kräver säsongsskivor!
noike skrev:Rombat skrev:Men dom säljer dvd:er för typ 29:-.noike skrev:Jag skyller på att det inte finns några bra Varan-TV-rippar.
Ordet myntinkast kan vidgas till att bli dvd-inkast.adolvsson skrev:noike skrev:Rombat skrev:Men dom säljer dvd:er för typ 29:-.noike skrev:Jag skyller på att det inte finns några bra Varan-TV-rippar.
Noike, the Living DVD Storage Solution.
Rombat skrev:Zaxx skrev:Sen skulle jag även vilja passa på att hälsa till Sting.
Zaxx skrev:Denna tråden borde vinna något slags pris!
ey skrev:Zaxx skrev:Denna tråden borde vinna något slags pris!
haha, gjorde vi inte om hund-tråden samtidigt som vi fixade denna?
Zaxx skrev:ey skrev:haha, gjorde vi inte om hund-tråden samtidigt som vi fixade denna?
MEMORIES!!!
Zaxx skrev:ey skrev:Zaxx skrev:Denna tråden borde vinna något slags pris!
haha, gjorde vi inte om hund-tråden samtidigt som vi fixade denna?
MEMORIES!!!
Rombat skrev:Man kommer i Martins sovrum där det sitter tre fnittrande fyllon framför datorn. En säger:
"Nu har du skapat en tråd."
Fulla admins är nånting som man ska snjuta av kom jag fram till då. Och administratöser naturligtvis.
Rombat skrev:Man kommer i Martins sovrum där det sitter tre fnittrande fyllon framför datorn. En säger:
Fulla admins är nånting som man ska snjuta av kom jag fram till då. Och administratöser naturligtvis.
ey skrev:Rombat skrev:Man kommer i Martins sovrum där det sitter tre fnittrande fyllon framför datorn. En säger:
haha, den gången hemma hos mig när Martin satt och hejade på mig när jag spammade var bättre
Zaxx skrev:ey skrev:Rombat skrev:Man kommer i Martins sovrum där det sitter tre fnittrande fyllon framför datorn. En säger:
haha, den gången hemma hos mig när Martin satt och hejade på mig när jag spammade var bättre
LOLOLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLOLOL
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare