EDIT: lägg till motivering, PLZ!

gaspode skrev:Innan jag såg den här tråden så var det 8, men carmen gör alltid allt lite roligare, så jag röstade 7.
gaspode skrev:Vi kanske borde röstat lite högre med tanke på att vi hugger som kobror på en post i testforumet
Glorificus skrev:men jag är så dåsig av solen att jag bara sitter här. I testforumet. Vet inte ens hur jag hamnade här...
ey skrev:jag ser att 12 har röstat men inte alla gett sin motivation. dåligt!
Off skrev:Det blev en fyra. Fotboll på tv och ett sopranos som väntar. Det kunde varit mycket värre.
The Ankh skrev:Jag vill rösta om. 210.
The Ankh skrev:Sitter o drar upp gamla trådar för de "nya" e slut... Kommer bli bannad i morron
ey skrev:The Ankh skrev:Sitter o drar upp gamla trådar för de "nya" e slut... Kommer bli bannad i morron
kunde du inte skrivit i de gamla först. nu är de i fel ordning.
The Ankh skrev:ey skrev:The Ankh skrev:Sitter o drar upp gamla trådar för de "nya" e slut... Kommer bli bannad i morron
kunde du inte skrivit i de gamla först. nu är de i fel ordning.
De e inte så dedt går till vettu. Det är när de "nya" är skut som man intser att man måste gå på skattletning. Jag är lessen ey, och ja, jag har ångest på riktigt för att jag våldtagit forumet. Men som tur är så finns du som styr upp det titen.
The Ankh skrev:Sitter o drar upp gamla trådar för de "nya" e slut... Kommer bli bannad i morron
adolvsson skrev:The Ankh skrev:Sitter o drar upp gamla trådar för de "nya" e slut... Kommer bli bannad i morron
Bästa Ankhan! Man blev riktigt utmattad av att läsa alla trådar, men kul var det. Två tummar upp!
ey skrev:adolvsson skrev:The Ankh skrev:Sitter o drar upp gamla trådar för de "nya" e slut... Kommer bli bannad i morron
Bästa Ankhan! Man blev riktigt utmattad av att läsa alla trådar, men kul var det. Två tummar upp!
haha, jag tyckte det var härligt galet. hon gjorde typ sådär en 70 inlägg den natten bara. jag förstår inte hur hon lyckades, blir hon aldrig uttråkad. när jag fyllepostar blir jag assur för ingen svarar så då slutar jag...
...efter ett tag iaf..
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare