So, how about that blog?

Är nåt fel? Vad ska bättras på?

So, how about that blog?

Inläggav adolvsson » mån mar 15, 2004 23:13

I en gammal tråd nånstans, nämndes det nångång en tanke om en blog. Så jag tänkte plocka upp den tanken igen; Vad sägs om en officiell forumblog? Intresserade forummedlemmar får blogga om allting Joss. Lite som en svensk Whedonesque.com. Vissa riktlinjer läggs upp, förstås. Weblogs.se pingas. Det skulle kunna vara ett bra sätt att dra uppmärksamheten inte bara till forumet, men framför allt till Joss i allmänhet och Buffy i synnerhet. Whaddyasay, peeps?

Litelänkar i sammanhanget:
Susning.nu/Blog
Weblogs.se
Whedonesque.com
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Off » mån mar 15, 2004 23:15

Hade kanske varit lite intressant men då jag tar alla mina Buffynyheter från Whedonesque och Buffy.nu tror jag inte att jag hade varit så hjälpsam
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen
 
Inlägg: 12866
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Drrrty South - Malmö

Inläggav Peak » tis mar 16, 2004 0:04

Visst.. :)

Nån speciell blogsoftware som finns i åtanke..?

Själv är jag väldans förtjust i http://www.b2evolution.net (den använder jag till siten) men det finns ju andra alternativ.. ;)

[reklam]
http://www.scifinytt.se har förresten fått lite ny design från och med idag.. :)
[/reklam]
//Peak
Sci-Fi Nytt / Sci-Fi Nytts Forum

Jayne: "Ten percent of nuthin' is...let me do the math here...nuthin' into nuthin'...carry the nuthin'..."
Peak
Minion
 
Inlägg: 392
Blev medlem: 14 sep 2003
Ort: Ludvika


Återgå till Feedback / buggrapporter / förslag



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron