Var finns det? (tråden, alltså - på BF)

Är nåt fel? Vad ska bättras på?

Var finns det? (tråden, alltså - på BF)

Inläggav Garim » ons feb 25, 2009 19:12

Finns det någon tråd för tips, trix, och/eller varningar? Om, inte skulle det kanske inte vara så dumt med en. Jag har ägnat de senaste 4-5 dagarna med att jävlas med min dator för att få bort malware - som tydligen följde med senaste versionen av Hotspot Shield (tror jag). Nu, äntligen tror jag att jag är fri från det, och jag tänkte att det kanske inte är en så dum idé att dela med mig hur jag gjorde... Så, finns det någon sådan tråd, eller ska jag skapa en, och i så fall var?
Serenity: Knowing which River not to cross...
'If we want her to be exactly she'll never be exactly I know the only really real Buffy is really Buffy and she's gone' who?
Remember that if you keep one foot in the past and one in the future, you're just pissing on the present.
Användarvisningsbild
Garim
Big Bad
 
Inlägg: 2095
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Sundsvall

Inläggav noike » ons feb 25, 2009 19:17

Garim skrev:Finns det någon tråd för tips, trix, och/eller varningar? Om, inte skulle det kanske inte vara så dumt med en. Jag har ägnat de senaste 4-5 dagarna med att jävlas med min dator för att få bort malware - som tydligen följde med senaste versionen av Hotspot Shield (tror jag). Nu, äntligen tror jag att jag är fri från det, och jag tänkte att det kanske inte är en så dum idé att dela med mig hur jag gjorde... Så, finns det någon sådan tråd, eller ska jag skapa en, och i så fall var?

Närmaste vi har är hjälptråden. Men skapa en i the Bronze bara, det är en bra idé.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place


Återgå till Feedback / buggrapporter / förslag



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron