träfftrådar

Är nåt fel? Vad ska bättras på?

träfftrådar

Inläggav sfinx » tis feb 20, 2007 16:12

Kan man inte lägga alla gamla träfftrådar(filmer och bilder) i en egen kategori liksom? Fick en ofantlig lust att titta på filmer från träffar prexis nu. :rolleyes:
"funny, and clever, and gorgeous, and sexy. Or Scottish, which is the quick way of saying it"
Moffat har en skotsk agenda...


"...Alla tycker ju om Schweizernöt."
Maria


Du, Doctor Who, du ska bara SCHHH!
Rombat.
Användarvisningsbild
sfinx
Plysch!
 
Inlägg: 12268
Blev medlem: 23 maj 2005

Re: träfftrådar

Inläggav caffeineaddict » tis feb 20, 2007 17:25

sfinx skrev:Kan man inte lägga alla gamla träfftrådar(filmer och bilder) i en egen kategori liksom? Fick en ofantlig lust att titta på filmer från träffar prexis nu. :rolleyes:


Som sagt, man kanske borde ha som en egen "användare" i galleriet för allt sånt där man samlar allt oavsett vem som är upphovsman. Så som vi tänkte göra på Photobucket någon gång fast det aldrig fungerade så bra.

Men en specifik tråd för att diskutera det och där man kan presentera nya tillskott vore ju inte fel det heller.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Zaxx » tis feb 20, 2007 20:32

Nike - Just Do It
Användarvisningsbild
Zaxx
Gay-polis, Buns of STEEL
 
Inlägg: 16868
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Re: träfftrådar

Inläggav adolvsson » tis feb 20, 2007 22:17

caffeineaddict skrev:
sfinx skrev:Kan man inte lägga alla gamla träfftrådar(filmer och bilder) i en egen kategori liksom? Fick en ofantlig lust att titta på filmer från träffar prexis nu. :rolleyes:


Som sagt, man kanske borde ha som en egen "användare" i galleriet för allt sånt där man samlar allt oavsett vem som är upphovsman. Så som vi tänkte göra på Photobucket någon gång fast det aldrig fungerade så bra.

Men en specifik tråd för att diskutera det och där man kan presentera nya tillskott vore ju inte fel det heller.

Det är inte så att frk Helena menar avdelning i forumet? Det var min instinktiva tanke, fast den kan ju vara fel, min tankeverksamhet är aldrig speciellt pålitilig. WEIRD STUFF IS GOING ON IN THERE AAAAAAAAHHH!!

Jag har ingen aning om huruvida det är en bra eller dålig idé, dock, i så fall, om det är så det är. Intressant. Värd att diskuteras. Det tycker jag vi kan göra en stund. Diskutera, alltså, inte det där andra. Vad det nu var. Vad var det vi pratade om? MY BRAIN MY BRAIBN AAAAAAAAAAHH!!!
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav gaspode » tis feb 20, 2007 23:44

en egen avdelning i forumet känns lite overkill, men en samlingstråd med en förstasida som länkar till allt vore fint.

Jag tror faktiskt att galleriet stöder att man skapar allmäna gallerier som det är, jag går och kollar om man kan göra ett träff-galleri på en gång minsann.

edit:
ok, jag kan lägga till ett album under min användare, och sen ge rättigheter till "Alla" att lägga till bilder och fler album under detta. funkar ju, även om det vore snyggare om det inte låg under "gaspode"
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Re: träfftrådar

Inläggav sfinx » ons feb 21, 2007 13:31

adolvsson skrev:Det är inte så att frk Helena menar avdelning i forumet? Det var min instinktiva tanke
MY BRAIN MY BRAIBN AAAAAAAAAAHH!!!


Jaaa, typ, tror det. Så my brain too. Gillar gaspodes idé med. Samla ihop är bra. Jag tar det som ges. :)
Vore det bara min dator, så skulle jag mappa och mappa och mappa...löv to mappa. Det är som ett litet kontor...
"funny, and clever, and gorgeous, and sexy. Or Scottish, which is the quick way of saying it"
Moffat har en skotsk agenda...


"...Alla tycker ju om Schweizernöt."
Maria


Du, Doctor Who, du ska bara SCHHH!
Rombat.
Användarvisningsbild
sfinx
Plysch!
 
Inlägg: 12268
Blev medlem: 23 maj 2005


Återgå till Feedback / buggrapporter / förslag



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare