Popup-fönster vid nytt meddelande?

Är nåt fel? Vad ska bättras på?

Popup-fönster vid nytt meddelande?

Inläggav AKS » mån maj 08, 2006 22:32

Har ett tag nu haft problem med att jag inte får ett popupfönster när någon PM:at mig. Det tar därför ett tag innan jag märker att jag har ett nytt meddelande. Jag har kollat min profil och rätt ruta är ikryssad. Kan det bero på att jag har Firefox nu? Går det att ordna på nåt vis att få upp popupfönster man vill ha i alla fall? På t ex Tv-land fungerar dock popupfönstren.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Re: Popup-fönster vid nytt meddelande?

Inläggav noike » mån maj 08, 2006 22:34

AKS skrev:Har ett tag nu haft problem med att jag inte får ett popupfönster när någon PM:at mig. Det tar därför ett tag innan jag märker att jag har ett nytt meddelande. Jag har kollat min profil och rätt ruta är ikryssad. Kan det bero på att jag har Firefox nu? Går det att ordna på nåt vis att få upp popupfönster man vill ha i alla fall? På t ex Tv-land fungerar dock popupfönstren.


Gå in i options -> content -> allowknappen vid block popups. Skriv in buffyforum.se
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav AKS » mån maj 08, 2006 22:44

Tack, noike! Anade jag också att det borde gå att göra nåt... :)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003


Återgå till Feedback / buggrapporter / förslag



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron