kan man få bort spoilervarningen

Är nåt fel? Vad ska bättras på?

kan man få bort spoilervarningen

Inläggav Tea » mån apr 03, 2006 12:06

Jag som sett alla avsnitten har ingen riktig användning för de svarta spoilervarningarna... :D

FInns det inställningar som gör att man kan få bort dom? Ibland är det trevligt att disskutera sådana saker med andra... :D
Användarvisningsbild
Tea
Big Bad
 
Inlägg: 1463
Blev medlem: 03 apr 2006
Ort: sväng höger vid granen och fortsätt...

Re: kan man få bort spoilervarningen

Inläggav noike » mån apr 03, 2006 12:13

Tea skrev:Jag som sett alla avsnitten har ingen riktig användning för de svarta spoilervarningarna... :D

FInns det inställningar som gör att man kan få bort dom? Ibland är det trevligt att disskutera sådana saker med andra... :D

Du markerar bara texten -- de är inte där bara för just din skull, utan även för andras. Dessutom används de överallt om alla serier.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Tinwiel » mån apr 03, 2006 12:13

Klicka bara och för musen över det svarta så ser du vad som står. Om det finns nåt annat sätt att ta bort dom har jag ingen aning om.

gaspode?
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav CheeseGuy » mån apr 03, 2006 12:15

Men de används för andra serier och filmer och annat också, så de är bra att ha även om man har sett Buffy och Angel.

Och jag förstår inte riktigt vad som är problemet.

Edit: några hann före.
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo
 
Inlägg: 2705
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Halmstad -> Lund

Inläggav Tea » mån apr 03, 2006 12:36

CheeseGuy skrev:Men de används för andra serier och filmer och annat också, så de är bra att ha även om man har sett Buffy och Angel.

Och jag förstår inte riktigt vad som är problemet.

Edit: några hann före.


har int eriktigt hunnit utforska alla alla andra filmer och serier än :P har bara varit här en kvart

hade inte en tanke på att det vara var att markera texten, känner mej lite dum över att det var så lätt :S
Användarvisningsbild
Tea
Big Bad
 
Inlägg: 1463
Blev medlem: 03 apr 2006
Ort: sväng höger vid granen och fortsätt...


Återgå till Feedback / buggrapporter / förslag



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron