Varför inte fler postar.

Är nåt fel? Vad ska bättras på?

Inläggav eynosh » ons jun 22, 2005 7:54

mattek72 skrev:
JRT skrev:
mattek72 skrev:
Tob skrev:Tösabet....det är va JRT är ;)


Jag har ju redan sagt JRT, är en jemen fäänta :D


Don't push it. :twisted:


Vi säger väl att du är en licksett fäänta, i stället. :)


Jag köper att jag har suicidtankar när jag säger sånt, men vad skyller mattek det på :?
"This is what happens when an unstoppable force meets an immovable object" - The Joker
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard
 
Inlägg: 10004
Blev medlem: 07 nov 2004
Ort: Lidköping

Inläggav mattek72 » ons jun 22, 2005 19:20

Eynosh skrev:Jag köper att jag har suicidtankar när jag säger sånt, men vad skyller mattek det på :?


Jag skyller inte på något.
When I was alive, I may have been a little naughty.
But when they killed me, I became something much,much worse.
The stuff that nightmares are made of.
Användarvisningsbild
mattek72
Watcher
 
Inlägg: 6697
Blev medlem: 15 maj 2004

Re: Varför inte fler postar.

Inläggav The Ankh » fre feb 10, 2006 15:24

jonas skrev:Hej. Efter att ha läst lite här så måste jag dela med mig av mina åsikter. Med jämna mellanrum så dyker frågan upp varför inte fler av de nya medlemmarna postar något. Men jag tycker det är rätt uppenbart varför, detta är ju klubben för inbördesbeundran. Skriver någon någonting som inte passar de som har varit här längst, så får han eller hon ett jädra mothugg ( jädra är väl att ta i, men ni förstår poängen ). Ta exempelvis turneringarna som jag tycker verkar vara en kul grej. Går inte rätt avsnitt vidare så är det fel på turnerings formen . Råkar någon stava fel så blir det liv för det. Visst ska man försöka stava rätt, med jorden går inte under om det blir fel. Jag tycker att man ska ha en lättsam stämning här. Alla här har ju ett gemensamt intresse , annars skulle ni ju inte vara här. Sen finns det ju alltid någon som vill träta hela tiden, jag tänker ju då på nolberg . Jag begriper inte varför han är här. Detta var mina högst privata åsikter, men kanske något att fundera på. Lite konstruktiv kritik skadar ju aldrig.


:eek: ... så har jag aldrig uppfattat det... bara från noike kanske. men de va bara gulligt. va tråkigt om vi uppfattas så här!
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav Rombat » fre feb 10, 2006 16:35

Jag ska väl erkänna att jag inte postade ett enda inlägg i början. Har alltid varit relativt antisocial på nätet. Det som hände var helt enkelt att jag såg ett "Buffyforum" och tänkte "wohoo!" och reggade mig direkt. Sen kom jag på att jag inte hade något att säga. Tog nog runt ett halvår innan jag började posta regelbundet.

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!
 
Inlägg: 21196
Blev medlem: 16 sep 2004
Ort: Växjö. Mitt i härligheten!

Inläggav The Ankh » fre feb 10, 2006 16:37

Rombat skrev:Jag ska väl erkänna att jag inte postade ett enda inlägg i början. Har alltid varit relativt antisocial på nätet. Det som hände var helt enkelt att jag såg ett "Buffyforum" och tänkte "wohoo!" och reggade mig direkt. Sen kom jag på att jag inte hade något att säga. Tog nog runt ett halvår innan jag började posta regelbundet.


Precis som jag!
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav Binchy » fre feb 10, 2006 17:00

Jag var inne och tjuvkikade lite då och då under december, fick Buffyboxen i julkapp, reggade mig, och var ju sedan tvungen att se, och sedan skriva om, alla avsnitten i boxen så fort som möjligt. Hey, massa poster direkt.

Jag har rätt svårt för kritik, och skulle nog ha dragit mig undan direkt om jag hade uppfattat sånt här. Men så gott som all respons var i stil med; "kul med nya åsikter om avsnitten, är det första gången du ser dem?".
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav caffeineaddict » fre feb 10, 2006 18:30

The Ankh skrev:
Rombat skrev:Jag ska väl erkänna att jag inte postade ett enda inlägg i början. Har alltid varit relativt antisocial på nätet. Det som hände var helt enkelt att jag såg ett "Buffyforum" och tänkte "wohoo!" och reggade mig direkt. Sen kom jag på att jag inte hade något att säga. Tog nog runt ett halvår innan jag började posta regelbundet.


Precis som jag!


IRLG! Ankan har varit här i ett halvår idag och har 3000+ poster!


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav noike » fre feb 10, 2006 18:32

caffeineaddict skrev:
The Ankh skrev:
Rombat skrev:Jag ska väl erkänna att jag inte postade ett enda inlägg i början. Har alltid varit relativt antisocial på nätet. Det som hände var helt enkelt att jag såg ett "Buffyforum" och tänkte "wohoo!" och reggade mig direkt. Sen kom jag på att jag inte hade något att säga. Tog nog runt ett halvår innan jag började posta regelbundet.


Precis som jag!


IRLG! Ankan har varit här i ett halvår idag och har 3000+ poster!

En satans aktiv dag.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav wyndham » fre feb 10, 2006 23:47

Gissar att Ankhs snitt är smått överlägset. Själv försöker jag hålla mig över ett om dagen.
Willow: The school paper is edging on depressing lately. Have you guys noticed that?
Oz: I don’t know. I usually go straight to the obits.


Moln över Ålidhem
Användarvisningsbild
wyndham
Bringer of Beer and Fire
 
Inlägg: 2908
Blev medlem: 30 aug 2005
Ort: Umeå

Föregående

Återgå till Feedback / buggrapporter / förslag



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron