Off skrev:

Pazuzu skrev:Tinwiel: Kopiera bildadressen och klistra in i ett nytt fönster så ska det funka. Det gjorde det hos mig iaf.
 The age of mysterious kryssbilder is now over!
  The age of mysterious kryssbilder is now over!
Tinwiel skrev:Pazuzu skrev:Tinwiel: Kopiera bildadressen och klistra in i ett nytt fönster så ska det funka. Det gjorde det hos mig iaf.
Sweet. Tack för tipset, det funkade!The age of mysterious kryssbilder is now over!
 Jag använder Opera som webbläsare, som tydligen inte använder sig av röda kryss, utan istället en mysko liten ruta med ordet "Bild" inuti... Vet inte riktigt vad jag ville ha sagt med detta, men ändå.
  Jag använder Opera som webbläsare, som tydligen inte använder sig av röda kryss, utan istället en mysko liten ruta med ordet "Bild" inuti... Vet inte riktigt vad jag ville ha sagt med detta, men ändå. 

Chosen skrev:jag tycker att det ska finnas flera "tapeter" som man kan välja i det här forumet än bara två stycken

gaspode skrev:För mig är det DesertStorm som är Buffyforum, och sen finns SubSilver för bakåtsträvare och annat löst folk.

gaspode skrev:För mig är det DesertStorm som är Buffyforum, och sen finns SubSilver för bakåtsträvare och annat löst folk.

adolvsson skrev:gaspode skrev:För mig är det DesertStorm som är Buffyforum, och sen finns SubSilver för bakåtsträvare och annat löst folk.
Ord

caffeineaddict skrev:Jag minns dock SubSilver-tiden, och jag reggade mig efter AKS. The dark ages.

)
 )

Återgå till Feedback / buggrapporter / förslag
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare