5x22 - Not fade away

Här pratas det om Angel Säsong 5

Så, vad tycks om slutet?

1
6
6%
2
1
1%
3
5
5%
4
1
1%
5
0
Inga röster
6
1
1%
7
5
5%
8
13
13%
9
17
17%
10
52
51%
 
Antal röster : 101

Inläggav Ai » fre dec 17, 2004 21:10

AH! Nu fattar jag vad du menar MT!!

Förrädaren. Den som Angel sa skulle förråda honom när Spike anmälde sig frivilligt! Det är Wes. Han gick in som dubbelagent liksom.

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav Ai » fre dec 17, 2004 21:14

Angel: This may come out a little pretentious, but... one of you will betray me.

(Spike raises his hands eagerly)

Angel: Wes.

Spike: Oh.

(puts his hand down dejectedly, then perks up)

Spike: (hopefully) Can I deny you 3 times?

Angel: (to Wes) Vail is the sorcerer of the bunch. You know that game. You've seen his place. He believes you'd make a play for my spot.

Wesley: That's not very flattering.

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav Yog-Sothoth » fre dec 17, 2004 21:15

Ai skrev:AH! Nu fattar jag vad du menar MT!!

Förrädaren. Den som Angel sa skulle förråda honom när Spike anmälde sig frivilligt! Det är Wes. Han gick in som dubbelagent liksom.

Men när då? Jag missade nog det!
Användarvisningsbild
Yog-Sothoth
Big Bad
 
Inlägg: 2328
Blev medlem: 09 nov 2004
Ort: Majorna, GBG

Inläggav Ai » fre dec 17, 2004 21:16

När dom lägger upp planen - vem dödar vem - hemma hos Spike efter att alla har haft 'sin dag'.

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav Jhonny » ons jan 05, 2005 22:48

Vad skall jag nu ladda ner ... :|
There is no knowledge that is not power
Användarvisningsbild
Jhonny
Minion
 
Inlägg: 295
Blev medlem: 07 okt 2004
Ort: Dalsjöfors

Inläggav Ai » ons jan 05, 2005 22:50

Jhonny skrev:Vad skall jag nu ladda ner ... :|


Eh? Du ska ladda ner det senaste avsnittet du inte sett naturligtvis!

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav Jhonny » tor jan 06, 2005 2:16

Pucko, detta är ju sista :)
There is no knowledge that is not power
Användarvisningsbild
Jhonny
Minion
 
Inlägg: 295
Blev medlem: 07 okt 2004
Ort: Dalsjöfors

Inläggav AKS » tor jan 06, 2005 2:26

Johnny: Läs denna tråd. Personligen rekommenderar jag Veronica Mars i första hand och The Dead Zone i andra hand.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav latarmig » tor jan 06, 2005 2:33

AKS skrev:Personligen rekommenderar jag Veronica Mars i första hand och The Dead Zone i andra hand.


Efter Firefly såklart. :-)
latarmig
Big Bad
 
Inlägg: 2342
Blev medlem: 23 feb 2004
Ort: Göteborg

Inläggav AKS » tor jan 06, 2005 2:47

Oopsie. Naturligtvis.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Jhonny » fre jan 07, 2005 0:22

Stava Jhonny Jhonny tack :? :cry:
There is no knowledge that is not power
Användarvisningsbild
Jhonny
Minion
 
Inlägg: 295
Blev medlem: 07 okt 2004
Ort: Dalsjöfors

Inläggav Ai » fre jan 07, 2005 1:33

Jhonny skrev:Pucko, detta är ju sista :)


Sorry. Lite trött den dan.

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav bumbi » ons jan 26, 2005 22:51

angel spike å ill överlever...
som om angel skulle dö med sin super strength :p
han är ju den starkaste fightern :@
bumbi
Demon Fodder
 
Inlägg: 22
Blev medlem: 26 jan 2005

Inläggav AKS » ons jan 26, 2005 22:59

Välkommen, bumbi!

Lite OT kanske, men ändå.. :)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav bumbi » ons jan 26, 2005 23:15

tackar :p

OT?
angel eju grymt mkt starkare än både spike och illyria + han borde helt enkelt inte dö
och skulle int funka om spike dog så han kan inte hlr dö och illyria skulle hlr inte funka haha :D
bara gunn!!!!
bumbi
Demon Fodder
 
Inlägg: 22
Blev medlem: 26 jan 2005

Inläggav AKS » ons jan 26, 2005 23:17

Jag vinner återigen första pris i otydlighet. :) Jag menade att mitt välkomnande var OT i denna tråd. Ditt inlägg var mycket on topic (vilket ju också förkortas OT kom jag på nu).
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Joamna » fre feb 04, 2005 23:06

Det är slut nu...

EDIT Lite kommentarer såhär alldeles mitt i tomheten:
Det är verkligen slut nu. Jag har sett hela Angel och hela Buffy. Inget mer nytt. Måste bara upprepa det lite för mig själv för att jag verkligen ska kunna förstå.

Var verkligen orolig för några avsnitt tillbaka sen över hur slutet skulle bli, men tycker verkligen att det är ett värdigt slut.

Tycker om hur de delade upp avsnittet på alla karaktärerna. Man fick se hur alla valde att spendera sin sista dag, och man fick se dem alla i deras (åtminståne inför våra ögon) sista fight.

Jag blev verkligen glad när jag såg Spike läsa dikten. Han fick sin poesi-upprättelse. När han reser sig upp och får sina applåder, ger mig på något sätt en känsla av stolthet.

Angel som söker upp Connor, självklart egentligen, men gjort på ett riktigt bra sätt. Inget gråtande och kramande här inte. Men att Connor accepterar vad Angel gjorde för honom känns riktigt bra.

Lorne som skjuter Lindsey är bara så bra, så oförutsägbart. Funderade lite över vilken Lornes roll skulle bli i det hela. Han har ju varit mycket bara varit underhållaren på senaste tiden. Men här hade han en riktig uppgift precis som alla andra. Ser mycket av hans allvarliga ansiktsuttryck i detta avsnitt, vilket berör mig rätt mycket. Han är oftast så glad annars, att se den dystra/bestämda minen på honom är lite ovanligare än på Angel.

Och Wes. Han vill vara med Fred, men det går inte. Så han är med Illyria, hjälper henne. Och när han sedan ligger döende och Illyria kommer dit, av oro för honom. Så fint att hon fått mänskliga drag. Tycker att hans dödscen är riktigt fin. När han säger ja till att hon ska "bli" Fred rann verkligen tårarna ner för kinderna även för mig. Hans "I miss you" och I love you" ger mig en klump i halsen bara jag tänker på det nu. Ett leende som Freds måste verkligen vara underbart att se det sista man gör..

Let's go to work.
Användarvisningsbild
Joamna
Scooby
 
Inlägg: 674
Blev medlem: 26 jun 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Tam » tis feb 08, 2005 16:51

Nästa vecka ska jag läsa på poetry slam. Antar ni kan gissa hur jag fick för mig att det var en tuff idé. Nu måste jag bara skriva några dikter. Kanske nåt om att hjärtat utvidgas...
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher
 
Inlägg: 7629
Blev medlem: 18 dec 2004
Ort: Uppsala

Inläggav Minsc_and_Boo » tor feb 17, 2005 5:10

Nu har jag inte läst något av era inlägg. var bara tvungen att få det här ur mig...

EN CLIFFHANGER???
Jag trodde det var något fel när Joss Whedons namn dök upp mitt på skärmen under den sista striden. Samtidigt känns det skönt att inte ha fått något helt klart slut. Man kan fortsätta spinna vidare i huvudet.

Jag borde ha fattatatt det var Was som skulle dö. Dom sade i reklansnutten precis innan att nån inte skulle överleva. När Angel rekryterade Lindsey så tänkte jag att det var han som skulle dö. Och det gjorde han ju, för Lornes hand none the less.

Alla sistadagenhistorier var mycket passande. Även om jag gärna sett Angel minnas Cordy och Doyle, för att knyta ihop cirkeln. Angel säger farväl till Connor (nåja, för att manipulera på mästarnivå är han himla klantig); Gunn återvänder till sina rötter; Lorne gör det han gillar bäst av allt; Spike super till och drar poesi om Cicily (eller hur hon stavar sitt namn); Lindsey är med Eve och Wesley sköter om Illyria. Det hade kunnat bli en så vacker kärlekshistoria.

Nu börjar jag nästan gråta igen :(
Tjöt som ett barn när Wes dog. Och Illyria som säkert hade kunnat "övertala" Vail att rädda Wes om hon tänkt sig för.
Jag utgår från att Gunn också dör. Enligt Illyria hade han max 10 minuter kvar. Vilket smidigt reducerade bort alla karaktärer i gruppen som varit med fram till säsong 5.

Var ganska typiskt Harmony att förråda Angel, även om jag hade trott att hon skulle skärpa till sig och hjälpa till att rädda dagen.
Intressant dock att Angel har del av Wolfs, Rams och Harts kraft i sig nu. Kanske han klarar sig utan Schanchu ändå?

Det känns lite tomt nu, när allt är över.
Inga fler avsnitt att vänta på.
Inga mer överaskningar.


Wesley's dead. I'm feeling grief for him. I can't seem to control it. I wish to do more violence.


Förresten, var det inte samma drake som i The Gift?
I wanna hurt you. But I can't resist the sinister attraction of your cold and muscular body.
-- Buffy 5x18; Intervention
Användarvisningsbild
Minsc_and_Boo
Minion
 
Inlägg: 92
Blev medlem: 30 aug 2004
Ort: Hellmouth; Stockholm

Inläggav Pazuzu » lör feb 19, 2005 20:29

Så var det slut. Jag har knappt smält det ännu, men jag kan inte ge Not fade away något annat än en tia i betyg, mästerligt. Det finns egentligen inte något som inte faller mig i smaken i avsnittet, förutom att jag hade önskat mig att det hade varit lite längre.

Jag får sälla mig till skaran som fällde tårar när Wes dog, det är inte ofta det händer mig. Men hans död känndes ändå rätt, han hade gjort sitt och hade kämpat färdigt.

Spikes poesi-läsning är också rörande, den visar på att han fortfarande till viss del är William, men nu går han segrande ur den "striden".

Jag gillar att slutet är tvetydigt, att man kan spekulera i hur det sedan gick för Angel & co. Just nu är jag inne på att några gick segrande ur striden (annars kommer tårarna igen ;) ), men man kan väl dryfta om saken i evigheter. Hursom helst, de slutade på topp, som hjältar.
Serious sport is war minus the shooting. - George Orwell

Dolores capitis non fero. Eos do.
[size=9][b]
Användarvisningsbild
Pazuzu
Big Bad
 
Inlägg: 2446
Blev medlem: 31 maj 2004
Ort: Kalmar

Inläggav KarinMee » lör feb 26, 2005 23:32

Okej, nu är det en timme sedan jag såg avsnittet och jag är fortfarande på bristningsgränsen.
Det här är helt i klass med det bästa från BtVS. Helt fantastiskt underbart.

Hela Wes/Illyria storyn har varit helt underbar. Att få se Fred en sista gång fick mig att börja gråta. Igen.

Jag är så förvirrad nu. Det är slut. Slut. Hur kan detta ha hänt? Det känns som om himlen kraschat ner i huvudet på mig.
Att se Angel ''fighting the good fight'' en sista gång.. Jag är bara helt borta just nu.

En 10:a, det bästa Angel avsnittet. Det sista Angel avsnittet.
"See? No matter how good a boy you are - God doesn't want you!"
Darla, Angel 2x5

"Death is like sex in high school… If you knew how many times you missed having it, you'd be paralyzed."
George, Dead Like Me 1x13
Användarvisningsbild
KarinMee
Minion
 
Inlägg: 91
Blev medlem: 09 nov 2004
Ort: Skåne

Inläggav Ai » ons mar 09, 2005 19:29

Mission accomplished! Nu har sambon sett Not Fade Away som avslutning av hela Joss-resan och kommentaren direkt när Joss namn kom upp i bild var:

- VA? SLUT? NÄ! SÅDÄR KAN DOM JU INTE GÖRA!!!

Jag må vara skadeglad, men jag kan inte hjälpa det. :twisted: Nu är han så disillusionerad att han först bara gick runt i lägenheten och muttrade och sen deklarerade högt och tydligt:

- NÄ! Nu går jag och köper godis!

Sen stampade han ut genom dörren!

Victory!

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav caffeineaddict » ons mar 09, 2005 19:40

Ai skrev:Victory!


IRLG! Underbart. :D


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav VelocityBoy » ons mar 09, 2005 20:21

Ai skrev:Mission accomplished! Nu har sambon sett Not Fade Away som avslutning av hela Joss-resan och kommentaren direkt när Joss namn kom upp i bild var:

- VA? SLUT? NÄ! SÅDÄR KAN DOM JU INTE GÖRA!!!

Jag må vara skadeglad, men jag kan inte hjälpa det. :twisted:


:D
Användarvisningsbild
VelocityBoy
Zeppo
 
Inlägg: 3507
Blev medlem: 06 feb 2004
Ort: Stockholm (ex-Luleåbo)

Inläggav Ai » ons mar 09, 2005 22:16

VB min vän! Det var längesen man såg skymten av dig!

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav caffeineaddict » ons mar 09, 2005 22:34

VB! Jag var nästan rädd att du hade gått och gjort en Mr. Chase där ett tag!


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav A bear » fre mar 11, 2005 0:19

Jahapp, så var det klart då.

Och jag tycker fortfarande - även om det givetvis finns förklaringar till det - att allt gick alldeles för fort de sista avsnitten. Att presentera en big bad när det återstår en timma av serien, det kan inte bli hundraprocentigt. Men utifrån de förutsättningarna...

...så kunde det här knappast gjorts bättre. Alla fick sluta som de förtjänade; Wesley i sin älskades armar, Lindsey i en pöl av sitt eget blod, Eve ensam i en sammanstörtande skyskrapa, Harmony är inte ens farlig nog att damma, Lorne vandrar ensam ut i natten med uppslagen rockkrage och resten faller med vapen i hand.
SPIKE: Hey. Always knew I'd go down fightin'.


William the Bloody Awful Poet fick äntligen en applåd. Om det säger något om kvaliteten på en genomsnittlig poetry slam vet jag inte, men jag tror säkert att även jag skulle pissat på mig av den läsningen om han så läst en pizzameny. JÄVLAR vilken rockstarpose. Inte svårt att förstå att folk är upphetsade över hans musikkarriär trots sångrösten. Men det är fint; Spike har redan dött i en seriefinal, och även om han troligen gör det innan orden "Executive Producer Joss Whedon" har hunnit dö bort från skärmen här så får vi inte se det. I stället får vi se en liten stund av återupprättelse - det närmaste William (inte Spike) kommer till en sådan.

Lindsey blir grundlurad genom hela avsnittet, och det var rätt och lagom.
LINDSEY: I do. It's nice to know you're one of the few things in my life he didn't get his mitts on, you know?
EVE: (byter ämne)
:D

Så precis som i Hamlet; allihopa dör. Eller så gör de inte det. Det är ett utmärkt slut. För det här gänget har kommit till en punkt där det aldrig finns en sista strid - bara den sista striden. Jämför "Chosen": slutet på Buffy ger scoobies en möjlighet att ta sig ut; Buffy är inte längre the chosen one, hon kan med gott samvete göra något annat. Angel, Spike och Illyria är inte utvalda, de är i den här striden för att de inte kan annat. Och en eller två av dem kan möjligen komma ut ur gränden vid liv (Gunn är toast), men det spelar ingen roll, för då kommer det ändå en ny i morron. Och en till, och en till, och en till; avgör själva om de dog här eller i nästa. Avskyr - med hela mitt hjärta - slut som inbillar sig att man någonstans kan sätta punkt och säga "och sen levde de lyckliga i alla sina dar". Det gör man fan inte, i synnerhet inte om ens liv består av att fajtas mot demoner. Då är det enda slutet en dammhög på golvet och en träpinne som faller till marken. All heder åt Joss och hans crew att de ger oss öppna slut på bägge serierna; allt annat hade varit alltför billigt.

Ragnarök. Yea.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav latarmig » fre mar 11, 2005 4:25

Dina kommentarer sedan "A Hole in the World" (5x15) har förvånat mig en del då de varit så avmätta. De har inte alls förmedlat den tillfredsställelse och lycka som jag själv känner över den arcen. Jag hade väntat mig mer av wow-känsla i recensionerna. Därför känns det gott att höra att du trots allt verkar gilla avrundningen av det hela.
latarmig
Big Bad
 
Inlägg: 2342
Blev medlem: 23 feb 2004
Ort: Göteborg

Inläggav A bear » fre mar 11, 2005 10:42

latarmig skrev:Dina kommentarer sedan "A Hole in the World" (5x15) har förvånat mig en del då de varit så avmätta. De har inte alls förmedlat den tillfredsställelse och lycka som jag själv känner över den arcen. Jag hade väntat mig mer av wow-känsla i recensionerna. Därför känns det gott att höra att du trots allt verkar gilla avrundningen av det hela.


There's wow and there's woo-hoo, but there's also... att jag helt enkelt av olika skäl inte varit speciellt pigg på att skriva på kvällarna, när jag ser Angel. Jag tycker definitivt att det är den bästa slutarcen i hela serien - vilket iofs inte säger så mycket eftersom jag inte är överförtjust vare sig i icke-arcen i s1, Pylea, Connor eller Jasmine. Men med tanke på förutsättningarna tycker jag slutet på s5 är väldigt bra - bitvis lysande. Men det finns fortfarande saker jag stör mig lite på, och jag tycker framför allt att det märks att de var tvungna att knyta ihop alla lösa trådar alldeles för hastigt; tycker nästan att de hellre kunde låtit några av dem vara (Nina, Connor, Buffy...) och i stället fokuserat på att få ett avslut på serien som funkade i sig självt, så att säga. När de ändå lämnar slutscenen öppen kunde de gjort det med några tidigare trådar också.

Men som sagt, med tanke på hur halvdåligt säsongen började så är avslutningen kanon.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav A bear » fre mar 11, 2005 10:55

Förresten, ingen har väl påpekat det så jag vill bara säga att namnet på avsnittet alltså är hämtad från en Buddy Holly-låt med samma titel. Mycket populär låt att göra covers på, bl a fick Rolling Stones sin första hit med den. Grateful Dead brukade avsluta sina konserter med den, och efter att bandet gått av scenen brukade publiken stå kvar och fortsätta klappa takten och sjunga "You know my love not fade away!" väldigt länge.

Känns som en passande bild att sluta en serie på.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

FöregåendeNästa

Återgå till Angel Säsong 5



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron