5x22 - Not fade away

Här pratas det om Angel Säsong 5

Så, vad tycks om slutet?

1
6
6%
2
1
1%
3
5
5%
4
1
1%
5
0
Inga röster
6
1
1%
7
5
5%
8
13
13%
9
17
17%
10
52
51%
 
Antal röster : 101

Inläggav nikozar » tor okt 21, 2004 23:10

Men jag tycker att det känns lite som att Wesley dog för att han misslyckades med sin mission inte som att han offrade sig för det goda (vilket han iofs gjorde och skulle göra flera ggr om ifall det behövdes.)
Användarvisningsbild
nikozar
Minion
 
Inlägg: 175
Blev medlem: 02 okt 2004
Ort: The powers that be

Inläggav noike » tor okt 21, 2004 23:19

nikozar: men det är så de flesta dör. Att offra sig likt Doyle gjorde är väldigt ovanligt eftersom man planerar för att komma undan just det scenariot. Weslys död fick mer betydelse på det här viset: inte för att han dog för andra utan för att hans död får de andra att kämpa vidare ännu hårdare.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav nikozar » tor okt 21, 2004 23:22

Jag vet. Och jag tyckte egentligen att det var utmärkt. Men en av dom som man har som favoritkaraktär i fem säsonger önskar man nästan att han skulle få ''The perfect ending'' som t.ex Doyle fick.
Användarvisningsbild
nikozar
Minion
 
Inlägg: 175
Blev medlem: 02 okt 2004
Ort: The powers that be

Inläggav RalfiParpa » tor okt 21, 2004 23:26

Gav avsnittet en åtta. En värdig avslutning även om jag gärna skulle vilja se vem som överlever striden. Wesleys död kändes meningslös och verkade mest inslängd eftersom det var det sista avsnittet och det är obligatoriskt med minst en dödad regular (som om vi inte fått nog av det i säsong 5).
Och varför gick de inte bara i grupp och plockade medlemmarna tillsammans? Angel kunde ju knappast på allvar tro att Gunn kunde spöa en armé zombie på egen hand.
Användarvisningsbild
RalfiParpa
Big Bad
 
Inlägg: 1853
Blev medlem: 03 okt 2004

Inläggav VelocityBoy » tor okt 21, 2004 23:30

Nikozar: det känns som att Wesley fick det finaste slutet... det är den scenen som de flesta anser sig beröras mest av (inklusive mig själv).

RalfiParpa: de gick väl separat för att SP inte skulle hinna reagera och försöka rädda sin ställföreträdare.

Wesleys död är (som sagt) helt otroligt bra enligt mig... ett värdigt slut på en fantastisk resa.
Användarvisningsbild
VelocityBoy
Zeppo
 
Inlägg: 3507
Blev medlem: 06 feb 2004
Ort: Stockholm (ex-Luleåbo)

Inläggav Tob » sön okt 24, 2004 12:35

Bättre än så här kunde det nog inte slutat med tanke på förutsättningarna.

Wesley dödscen var förmodligen den bästa dödscenen i hela buffyverse. Det känns verkligen så nu. Den symboliserar inte bara slutet för en makalös karaktär utan speciellt slutet på Illyrias och Wesleys korta men dock så fantastiska relation. Åter igen berömm till både Alexis och speciellt Amy Acker. Amy Ackers skådespel är strålande, övergångarna mellan Fred och Illyria är klockrena.

Fightscenerna håller hög klass. Skönt att man valde att fokusera på Hamilton/Angel faighten istället för att skildra varje fight för sig. Nu fick man snabba klipp och det kändes tillfredställande. Tycker man avslutade Connor/Angel delen på ett bra sätt också. En sak är säker, Neo och Agent Smith fighten i Matrix revolution har degraderats ytterligare.

Jag är helnöjd, och det kan mycket väl vara det bästa avsnittet under hela Angel, och en betydligt bättre avslutning än Btvs. Efter att ha sett allt en gång så är detta den enda klockrena 10 poängaren jag kan ge Angel.

Btw, WB tacktal kändes som ett stort jäbla skämt.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav Noggster » fre nov 05, 2004 5:05

=(?)SAFJ)SJSFA noooofanafhaiafs

vafaan, det kan inte ta sluuut noooooooooooo..
även om det nu var ett av dom bästa angel avsnitten hittills känns det inte rätt att det tar slut såhär.
orkar verkligen inte analysera just nu, men enligt mig slutar d med att alla dör. Det är omöjligt för dom 4a att ta alla dom där, ända chansen skulle vara med hjälp från slayers eller nån annan stor grupp med krigare.

avsnittet får en 10/10 utan tvekan, och för att gå igenom vad hur detta har slagigt mig ska jag första göra något jag inte gjort på nästan ett helt år.. använda en smiley. det är så befogat nu att det aldrig kommer bli befogat igen. No more angel
:(
nooo, och nu är det daxx att avrunda natten med att se om Angel the Series 1x01 - City of Angels
Användarvisningsbild
Noggster
Zeppo
 
Inlägg: 3371
Blev medlem: 29 jan 2004
Ort: Stockholm

Inläggav noike » fre nov 05, 2004 14:40

Noggster: man behöver inte stanna kvar igenom hela striden. Man kan fly också.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav RalfiParpa » tor nov 11, 2004 6:40

VelocityBoy skrev:Wesleys död är (som sagt) helt otroligt bra enligt mig... ett värdigt slut på en fantastisk resa.


Elller så gillar jag helt enkelt Wesley för mycket som karaktär för att kunna acceptera att han blir dödad av en oviktig, röd bifigur som varit med i två avsnitt.
"The nicer the nice, the higher the price."
Användarvisningsbild
RalfiParpa
Big Bad
 
Inlägg: 1853
Blev medlem: 03 okt 2004

Inläggav Matt » tor nov 11, 2004 13:23

Take your best shot, little girl.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Inläggav AngelsGirl » sön nov 14, 2004 15:44

Jag hoppar direkt in med min post :p Orkar inte riktigt läsa alla andras komentarer just nu :P *lite lat av mig*

Jag har NFA på datorn och det är det första säsong 5 avsnittet jag ser (ursh vad jag vill se Hellbound) men eftersom jag är en sån spoiler galning så blev det ganska lätt att se.

Älskar bara Illyria. Hur hon så fint sa (på sitt eget lilla vis) att hon skulle spöa upp de där gubbarna och hur hon sa att hon älskade Wesley innnan han dog.

Gunn är ju ganska häftig men han hade ruggigt lite repliker.

Lindsay... God, I love him. Jag fattar inte varför Lorne gjorde som han gjorde egentligen... Jag fick förklaringen att Lorne såg någonting i Lindsays framtid han inte gillade men det förklarade inte mycket...

Och hur dom avslutade avsnittet gjorde mig nästan lite sur, jag ville ju ser mer ;)
Användarvisningsbild
AngelsGirl
Minion
 
Inlägg: 192
Blev medlem: 22 okt 2004
Ort: Sverige

Inläggav noike » sön nov 14, 2004 21:03

AngelsGirl skrev:Jag har NFA på datorn och det är det första säsong 5 avsnittet jag ser (ursh vad jag vill se Hellbound) men eftersom jag är en sån spoiler galning så blev det ganska lätt att se.


Gah! Nej, nej, nej! Så kan man ju inte göra. Seriemänniskan i mig kvider eftersom jag tycker att man bör se saker i rätt ordning.

AngelsGirl skrev:Lindsay... God, I love him. Jag fattar inte varför Lorne gjorde som han gjorde egentligen... Jag fick förklaringen att Lorne såg någonting i Lindsays framtid han inte gillade men det förklarade inte mycket...


Delvis, det hänger också ihop med vad han har gjort tidigare och hur tätt han egentligen hör samman med W&H. På sätt och vis så övergav han mänskligheten helt när hand valde dem framför Angel i säsong ett. Hans syn på hur saker och ting borde ske skiljer sig från the Senior Partners, men innest inne gör han det för han vill styra företaget.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Langtry » sön nov 14, 2004 21:08

Jag och en kompis som ej sett detta eps förut kollade på det idag. Hans reakton var: "men sådär kan det ju inte sluta!!!!!"

Han förbannade WB när han fick höra vad de knasade på med kan jag meddela.

That'll put marzipan in your pie plate, Bingo!
Användarvisningsbild
Langtry
Zeppo
 
Inlägg: 3857
Blev medlem: 14 feb 2004
Ort: Luleå

Inläggav Ai » sön nov 14, 2004 22:21

AngelsGirl skrev:Jag har NFA på datorn och det är det första säsong 5 avsnittet jag ser ...


...förklarar ju mycket av:

AngelsGirl skrev:Lindsay... God, I love him. Jag fattar inte varför Lorne gjorde som han gjorde egentligen... Jag fick förklaringen att Lorne såg någonting i Lindsays framtid han inte gillade men det förklarade inte mycket...


Attans flicka!! Se serier från första till sista avsnitt! Inte tvärtom! Säg inte att du är en sån som läser sista sidan i en deckare också för att se vilka som överlevt?

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav AngelsGirl » sön nov 14, 2004 22:48

Ai skrev:
AngelsGirl skrev:Jag har NFA på datorn och det är det första säsong 5 avsnittet jag ser ...


...förklarar ju mycket av:

AngelsGirl skrev:Lindsay... God, I love him. Jag fattar inte varför Lorne gjorde som han gjorde egentligen... Jag fick förklaringen att Lorne såg någonting i Lindsays framtid han inte gillade men det förklarade inte mycket...


Attans flicka!! Se serier från första till sista avsnitt! Inte tvärtom! Säg inte att du är en sån som läser sista sidan i en deckare också för att se vilka som överlevt?


*lol* Jag är inte en sån som läser sista sidan på en bok... Men jag är gjort det en gång... tror det var Sagan om Ringen men jag är inte säker ;) :rolleyes: :P
Användarvisningsbild
AngelsGirl
Minion
 
Inlägg: 192
Blev medlem: 22 okt 2004
Ort: Sverige

Inläggav AngelsGirl » sön nov 14, 2004 22:51

noike skrev:
AngelsGirl skrev:Jag har NFA på datorn och det är det första säsong 5 avsnittet jag ser (ursh vad jag vill se Hellbound) men eftersom jag är en sån spoiler galning så blev det ganska lätt att se.


Gah! Nej, nej, nej! Så kan man ju inte göra. Seriemänniskan i mig kvider eftersom jag tycker att man bör se saker i rätt ordning.

AngelsGirl skrev:Lindsay... God, I love him. Jag fattar inte varför Lorne gjorde som han gjorde egentligen... Jag fick förklaringen att Lorne såg någonting i Lindsays framtid han inte gillade men det förklarade inte mycket...


Delvis, det hänger också ihop med vad han har gjort tidigare och hur tätt han egentligen hör samman med W&H. På sätt och vis så övergav han mänskligheten helt när hand valde dem framför Angel i säsong ett. Hans syn på hur saker och ting borde ske skiljer sig från the Senior Partners, men innest inne gör han det för han vill styra företaget.


*skratt* Hur kan man se saker i rätt ordning när man inte har sett säsong 2 (OK, sett Reunion men that's it... och sista avsnittet där), säsong 3, säsong 4, mesta av säsong 5 och halva säsong 1? Det kommer ju ta evigheter :P ;)

Ohhh... ok, now I get it ;)
Användarvisningsbild
AngelsGirl
Minion
 
Inlägg: 192
Blev medlem: 22 okt 2004
Ort: Sverige

Inläggav Ai » sön nov 14, 2004 22:55

AngelsGirl skrev:*skratt* Hur kan man se saker i rätt ordning när man inte har sett säsong 2 (OK, sett Reunion men that's it... och sista avsnittet där), säsong 3, säsong 4, mesta av säsong 5 och halva säsong 1? Det kommer ju ta evigheter :P ;)

Ohhh... ok, now I get it ;)


Tro mig - det tar INTE evigheter! Det är över snabbare än du tror och sen sparkar du dig hårt för att du inte sett det i lugnare takt än du gjorde. Dessutom kommer du att sparka dig ännu en gång för att du såg slutet först. :(

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav AngelsGirl » sön nov 14, 2004 22:59

Ai skrev:
AngelsGirl skrev:*skratt* Hur kan man se saker i rätt ordning när man inte har sett säsong 2 (OK, sett Reunion men that's it... och sista avsnittet där), säsong 3, säsong 4, mesta av säsong 5 och halva säsong 1? Det kommer ju ta evigheter :P ;)

Ohhh... ok, now I get it ;)


Tro mig - det tar INTE evigheter! Det är över snabbare än du tror och sen sparkar du dig hårt för att du inte sett det i lugnare takt än du gjorde. Dessutom kommer du att sparka dig ännu en gång för att du såg slutet först. :(


*lol* Sparka mig för att jag har sett det för snabbt är ganska troligt men jag har hört så mycket om sista avsnittet att jag behövde typ inte ens se avsnittet... :p Egentligen... dessutom hade en kompis avsnittet på datorn och skickade över till mig... (och jag som skulle vara spoiler fri när jag hörde om Angel :rolleyes: )
Användarvisningsbild
AngelsGirl
Minion
 
Inlägg: 192
Blev medlem: 22 okt 2004
Ort: Sverige

Inläggav Tob » sön nov 14, 2004 22:59

AngelsGirl skrev:*skratt* Hur kan man se saker i rätt ordning när man inte har sett säsong 2 (OK, sett Reunion men that's it... och sista avsnittet där), säsong 3, säsong 4, mesta av säsong 5 och halva säsong 1? Det kommer ju ta evigheter :P ;)

Ohhh... ok, now I get it ;)


Därför att serien är väldigt arcig till sin uppbyggnad. Mycket överliggande storylines. För att man får ut mycket mera ur serien om man ser den i ordning. Vad gör det om det tar evighter?

Förstår verkligen inte ditt resonemang. Hur som helst tycker jag slutet är sanslöst bra, men har förstålse om du inte tycker om det med tanke på att du inte sett så mycket av de tidigare säsongerna, och det är ju synd, ta inte detta personligt, men jag blir så irriterad på sånt här när folk förstör för sig själva.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav Ai » sön nov 14, 2004 23:05

AngelsGirl skrev:...dessutom hade en kompis avsnittet på datorn och skickade över till mig... (och jag som skulle vara spoiler fri när jag hörde om Angel :rolleyes: )


AAARRRGH!! Hoppas du sparkade din kompis! Taskigt! Nåja. Nu är det du som sätter dig och GENAST börjar se serien från början! :eek:

Sen (om två veckor ungefär när du sett klart) får du gärna skriva igen i den här tråden, skulle vara kul att se vilken syn du då får på avsnittet. :)

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav AngelsGirl » sön nov 14, 2004 23:06

Tob skrev:
AngelsGirl skrev:*skratt* Hur kan man se saker i rätt ordning när man inte har sett säsong 2 (OK, sett Reunion men that's it... och sista avsnittet där), säsong 3, säsong 4, mesta av säsong 5 och halva säsong 1? Det kommer ju ta evigheter :P ;)

Ohhh... ok, now I get it ;)


Därför att serien är väldigt arcig till sin uppbyggnad. Mycket överliggande storylines. För att man får ut mycket mera ur serien om man ser den i ordning. Vad gör det om det tar evighter?

Förstår verkligen inte ditt resonemang. Hur som helst tycker jag slutet är sanslöst bra, men har förstålse om du inte tycker om det med tanke på att du inte sett så mycket av de tidigare säsongerna, och det är ju synd,


Jag tycker verkligen NFA var bra, men det var bara lite på skyndat men det var ett superbra avsnitt...
Användarvisningsbild
AngelsGirl
Minion
 
Inlägg: 192
Blev medlem: 22 okt 2004
Ort: Sverige

Inläggav AngelsGirl » sön nov 14, 2004 23:07

Ai skrev:
AngelsGirl skrev:...dessutom hade en kompis avsnittet på datorn och skickade över till mig... (och jag som skulle vara spoiler fri när jag hörde om Angel :rolleyes: )


AAARRRGH!! Hoppas du sparkade din kompis! Taskigt! Nåja. Nu är det du som sätter dig och GENAST börjar se serien från början! :eek:

Sen (om två veckor ungefär när du sett klart) får du gärna skriva igen i den här tråden, skulle vara kul att se vilken syn du då får på avsnittet. :)


*skrattar* det kommer ta typ 3 år eftersom jag inte har säsongerna på DVD.... Men jag kan låna mig till säsong 1-3 om jag frågar en kompis snällt men annars så... :p Får vänta tills/om tv4 sänder säsong 5 gissar jag ;)
Användarvisningsbild
AngelsGirl
Minion
 
Inlägg: 192
Blev medlem: 22 okt 2004
Ort: Sverige

Inläggav Ai » sön nov 14, 2004 23:10

AngelsGirl skrev:*skrattar* det kommer ta typ 3 år eftersom jag inte har säsongerna på DVD.... Men jag kan låna mig till säsong 1-3 om jag frågar en kompis snällt men annars så... :p Får vänta tills/om tv4 sänder säsong 5 gissar jag ;)


Två veckor. Jag står vid det.

http://www.buffyforum.se/viewtopic.php?t=1182

Dessutom - om du ska vänta tills tv4 får tummen ur och en hård smäll mot huvudtrakten, och köper in fler säsonger än första, så får du nog vänta längre än tre år!

Och jag menade inte att du bara skulle se s. 5 - jag menade att du skulle se ALLT.

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav Johannah » tis nov 23, 2004 20:57

När slutet kom trodde jag verkligen att det var något fel på avsnittet som jag hade. Allt det inte kunde sluta så där. Vad hemskt!

Klarar inte av att skriva mer just nu, förutom att jag för tillfället är otroligt besviken. Kommer nog mer sen. Imorgon börjar jag att se om hela Angel. Fy satan vad jag älskar den här serien. Utan att överdriva kan jag säga att den har förändrat mitt liv. Den har påverkat mig som ingen annan.
Användarvisningsbild
Johannah
Minion
 
Inlägg: 393
Blev medlem: 15 jun 2004

Inläggav RalfiParpa » tis nov 30, 2004 4:50

Johannah skrev:Utan att överdriva kan jag säga att den har förändrat mitt liv. Den har påverkat mig som ingen annan.


Buffy och Angel tillsammans har utan tvekan påverkat mig mer än någon annan TV-serie eller film. På gott och ont. Mest gott får jag nog säga.
"The nicer the nice, the higher the price."
Användarvisningsbild
RalfiParpa
Big Bad
 
Inlägg: 1853
Blev medlem: 03 okt 2004

Inläggav Yog-Sothoth » fre dec 17, 2004 20:04

Sådär. Nu har man sett klart på både Buffy och Angel. Det kan ha att göra med alkoholens inverkan (det är fredagkväll, inte fan kollar jag på Angel utan en drink), men det känns som att man har uppnåt en högre grad av medvetande med alla 250+ eller vad det nu blir episoder man har sett. Ett riktigt jävla bra avslut, när kommer säsong 6? :)

Några frågetecken som fortfarande inte har försvunnit:

1. Vem var förrädaren?
2. Fick man aldrig se The Immortal, eller missade jag något?
3. När i säsong 5 fick JW reda på att Angel skulle läggas ner? Jag tycker nämligen The Black Thorn introducerades lite väl snabbt i näst sista avsnittet...
Användarvisningsbild
Yog-Sothoth
Big Bad
 
Inlägg: 2328
Blev medlem: 09 nov 2004
Ort: Majorna, GBG

Inläggav caffeineaddict » fre dec 17, 2004 21:02

Mönsterstudenten Thomas skrev:1. Vem var förrädaren?


Harmony! Hur missade du det? Det var för bövlingen en act break!

Mönsterstudenten Thomas skrev:2. Fick man aldrig se The Immortal, eller missade jag något?


Nej, man fick aldrig se honom. Det är ett medvetet skämt.

Mönsterstudenten Thomas skrev:3. När i säsong 5 fick JW reda på att Angel skulle läggas ner? Jag tycker nämligen The Black Thorn introducerades lite väl snabbt i näst sista avsnittet...


Fr.o.m. att 5.17 började skrivas visste Joss & Co. att serien skulle läggas ner.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Yog-Sothoth » fre dec 17, 2004 21:07

caffeineaddict skrev:
Mönsterstudenten Thomas skrev:1. Vem var förrädaren?


Harmony! Hur missade du det? Det var för bövlingen en act break!

Haha! Klart jag inte missade att Harmony var en förrädare. Men min fråga var... vem var förrädaren?
Användarvisningsbild
Yog-Sothoth
Big Bad
 
Inlägg: 2328
Blev medlem: 09 nov 2004
Ort: Majorna, GBG

Inläggav Ai » fre dec 17, 2004 21:08

Mönsterstudenten Thomas skrev:
caffeineaddict skrev:
Mönsterstudenten Thomas skrev:1. Vem var förrädaren?


Harmony! Hur missade du det? Det var för bövlingen en act break!

Haha! Klart jag inte missade att Harmony var en förrädare. Men min fråga var... vem var förrädaren?


H-a-r-m-o-n-y. :D

Edit: Det här börjar likna "Who's on first...."

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav Yog-Sothoth » fre dec 17, 2004 21:10

Ai skrev:
Mönsterstudenten Thomas skrev:
caffeineaddict skrev:
Mönsterstudenten Thomas skrev:1. Vem var förrädaren?


Harmony! Hur missade du det? Det var för bövlingen en act break!

Haha! Klart jag inte missade att Harmony var en förrädare. Men min fråga var... vem var förrädaren?


H-a-r-m-o-n-y. :D

Edit: Det här börjar likna "Who's on first...."

NEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag förstod väl att Harmony förrådde Angel. Men det var ju snack om innan att "One of you is going to betray me" eller nåt i den stilen, och Harmony var väl inte med i den konversationen?
Användarvisningsbild
Yog-Sothoth
Big Bad
 
Inlägg: 2328
Blev medlem: 09 nov 2004
Ort: Majorna, GBG

FöregåendeNästa

Återgå till Angel Säsong 5



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron