5x12 - You're Welcome

Här pratas det om Angel Säsong 5

Dont taaaaake my Cordy away

1
0
Inga röster
2
1
2%
3
0
Inga röster
4
0
Inga röster
5
0
Inga röster
6
0
Inga röster
7
3
5%
8
10
15%
9
15
23%
10
36
55%
 
Antal röster : 65

Inläggav AKS » tis aug 03, 2004 23:40

VB: Hehe!

caffeine: Jodå, det kom jag på. Höll antagligen på att editera mitt inlägg då du, din fräckis, hann med och läsa det! :)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav caffeineaddict » tis aug 03, 2004 23:49

AKS: Jag är busig på det där sättet. ;)


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav AKS » tis aug 03, 2004 23:52

You naughty, naughty boy! Tihi.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav caffeineaddict » tis aug 03, 2004 23:55

*känner sig stolt över att vara en naughty boy*

*känner att IRC-sjukan har slagit sig på*


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav AKS » tis aug 03, 2004 23:58

Du har rätt, caffeine! Dags att skärpa sig (mig)... Från och med *nu* alltså.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav noike » tor aug 26, 2004 2:13

Någon ifrågasatte tidigare Lindseys plan i tråden, hans plan var väl aldrig att släppa loss demonen i källaren mer än som sista utväg. När han fick reda på Cordy och hennes vision så gick han helt enkelt över till reservplanen eftersom Lindsey är inte dum. Han vet att det kommer att leda till att Spike kommer att misslyckas ha ihjäl Cordy och att de komemr att klura ut allt. Det är därför han är en bra karaktär. Eve däremot är en puppet on a string som Lindsey andvände för att få insideinformation. Hon underskattade gänget från början, något som Lindsey aldrig har gjort.

Till Cordy. Mer Cordy. Jag kräver mer. Allt blir mer dynamiskt och det känns som om alla karaktärer får sig ett uppsving av hennes medverkan. Hon gör även researchscenerna roliga att se. Det känns nästan som om att jag vill ta en sprayburk och spraya "Cordelia lives" på väggar runt om i staden.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav latarmig » tor aug 26, 2004 3:27

noike skrev:Det känns nästan som om att jag vill ta en sprayburk och spraya "Cordelia lives" på väggar runt om i staden.


Vilken vacker tanke. Nu vet jag vad jag ska titta efter på stan. :-)
latarmig
Big Bad
 
Inlägg: 2342
Blev medlem: 23 feb 2004
Ort: Göteborg

Inläggav AKS » sön aug 29, 2004 14:40

Har nu sett om Damage och You're Welcome för första gången sedan de sändes. Har heller inte sett ett BtVS- eller AtS-avsnitt sedan i maj då Not Fade Away visades så det kändes verkligen som att komma hem då jag återvände till Buffyverse. :) Ska antagligen se A Hole... och Shells nästa helg sen ska jag hålla mig borta från BtVS och AtS tills Angel S5 släpps. Ja, förutom en Buffykväll per månad med min kompis (AtS S4 och BtVS S7).

Nåväl, jag tror nog att detta avsnitt trots allt jag sagt är snäppet bättre än Damage. Ett väldigt litet snäpp, men likväl. jag är inte helt säker heller, men just nu känns det så. Skulle också vilja höja mitt första betyg (8 på Buffyskalan) till en 9:a. (Har redan röstat en 8:a, men ja, ja...) Jag vet inte varför jag *eventuellt* ändrat åsikt, men You're Welcome kändes som det hade lite mer flyt än Damage nu då jag såg dem på rad. Och You're Welcome är ju ytterst underhållande och slutet lika sorgligt som första gången jag såg det. Men samtidigt så har ju Damage sitt mörker... Ah, it's a tough one! Vi får väls e hur det blir då jag gör en tio i topp-lista över Angelavsnitt då S5 på DVD anländer... Då får jag verkligen ta och bestämma mig. :)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav noike » sön aug 29, 2004 15:09

Alltså, det mesta i You're Welcome är riktigt bra, men det har småsaker här och där som känns lite fel. Nu vet jag att man inte ska hänga upp sig på sådana saker, men det hjälper inte. Fast jag tror jag måste se det igen för att se allt.

Trumfkortet över Damage är Cordy, men jag tycker inte att det räcker ända fram. Det känns som att mer borde ha hänt, de borde ha använt henner mer.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Tob » fre okt 22, 2004 2:00

Jag var helt ospoilad om att Cordelia skulle komma tillbaka och gästspela i ett avsnitt. Det jag däremot visst när hon introducerades i avsnittet var att hon inte kommer att vara med mer i säsongen/serien. Hur skulle hon försvinna? Dö eller bara försvinna?

Man har varit utan Cordelia så länge. Den riktiga Cordelia, så det kändes väldigt underligt att titta på avsnittet. Det var verkligen ett kärt återseende även om jag inte är lika lyriska som de flesta är. Tycker som Noike att det fanns en del småsaker som störde en. Kanske allra viktigast så var inte Cordelias död så hjärteskärande som jag hade hoppats på. Men samtidigt känns det ändå äkta, man spär inte på med långa tagningar med översentimental musik. Hon bara försvinner.

Scenen då Eve skall torterad var så bedrövlig att jag mest vill glömma den. Skall man hålla käft, så får man även hålla käft en bit in under en tortyr. Lamt. Hade hellre sett att Eve började prata med en gång eller efter en stund resonemang. Dock så fick Harmony en del roliga repliker.

Nu vet jag att det inte blir någon mer säsong och jag visste redan innan att Cordelia inte skulle komma tillbaka. Det kan mycket väl vara en av anledningarna till varför man inte känner sig så medtagen.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav VelocityBoy » fre okt 22, 2004 8:35

Tob skrev:Kanske allra viktigast så var inte Cordelias död så hjärteskärande som jag hade hoppats på. Men samtidigt känns det ändå äkta, man spär inte på med långa tagningar med översentimental musik. Hon bara försvinner.


Det jag kanske inte tyckte var perfekt var Cordys roll när hon kom tillbaka men hur hon dog hade aldrig kunnat skrivas bättre... så vansinnigt perfekt.
Användarvisningsbild
VelocityBoy
Zeppo
 
Inlägg: 3507
Blev medlem: 06 feb 2004
Ort: Stockholm (ex-Luleåbo)

Inläggav Johannah » mån nov 22, 2004 3:17

Jag var spoilad om att Cordy skulle komma tillbaka någon gång under S5. Dock trodde jag att hon skulle komma tillbaka som regular from nu och tills slutet. Cordelia! Vad jag har saknat henne! Och jag som avskydde "henne" så mycket i S4 när vad det nu var hade tagit över hennes kropp. Vad jag har saknat henne. Blev faktiskt lite tårögd när jag läste något inlägg här i tråden där hon, Angel och Doyle tas upp som den perfekta trion. Herre gud vad mycket som har hänt sen dess. Den här serien berör mig som ingen annan kan. Inte ens Buffy.

Skönt att höra Angel och Cordy prata om Connor också, vilket visar att han inte är helt bortglömd. Och jag är ju så lost i den pojken och hans tragiska liv att jag börjar gråta så fort jag hör talas om honom.

Cordy fick ett så otroligt bra slut, även om hela jag vill att hon skulle ha fått stanna.
Angel: I did get the time to think. About us. About the world. Nothing in this world is the way it ought to be. It's harsh. And cruel. But thats why there's us. Champions. It doesn't matter where we come from. What we've done or suffered or even if we make a difference. We live as though the world was as it should be. To show it what it can be.
Användarvisningsbild
Johannah
Minion
 
Inlägg: 393
Blev medlem: 15 jun 2004

Inläggav Yog-Sothoth » ons dec 15, 2004 1:36

Ja, det här var ett sanslöst bra avsnitt. Det bästa i säsong 5. Nu känns det som att säsongen har kommit in i en bra "streak", om man ser tillbaka sisådär 3-4 avsnitt.

Caffeine sa att detta avsnitt har alla ingredienser ett Angel-avsnitt bör ha, och det stämmer jävligt väl! Särskilt svärdfighten var bra koreograferad och snygg. Jag stör mig dock lite på att de lät Eve gå iväg, IGEN!!!

Det finaste av allt tyckte jag var den sista minuten, när man fick reda på att Cordy aldrig hade vaknat upp, utan att hon bara var en manifestation av TPTB (för så tolkade jag det).

Annars snyftade jag faktiskt inte så mycket under det här avsnittet (sist tårarna sprutade var i Buffy 7x22), fast det kanske har att göra med att jag aldrig har fastnat för Cordy som karaktär, jag tycker att hon förlorade sitt syfte i serien någonstans i slutet på säsong 2. Hon var dock bättre som aldrig förr i det här avsnittet, det ger jag CC credit för!! Damn, hon såg fin ut också jämfört med tidigare.

Vad hände med Spike och zombierna förresten? :)

En riktigt rolig scen också när de fick reda på av Harmony vad som hade känt i källaren. Angel, nåt i stil med "I'll go alone, I can't risk anyone I care about", Spike: "I'll go", Angel blixtsnabbt: "Ok." :)

Fortsätter säsongen såhär har jag verkligen något att se fram emot! Hoppas bara Lorne får mer plats...
Användarvisningsbild
Yog-Sothoth
Big Bad
 
Inlägg: 2328
Blev medlem: 09 nov 2004
Ort: Majorna, GBG

Inläggav Tob » ons dec 15, 2004 2:02

MT: Det känns lite som vi hade ungefär samma känsla efter avsnittet. Inte så rörande, men ändå ett värdigt avslut för Cordelia.

Jag tror inte du blir besviken, jag har sagt det förr och jag säger det igen, avslutningens avsnitten på Angel S5 är så sanslöst bra så jag finner knappt ord. Dvd Relesen kan inte komma snabbt nog.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav Zaxx » ons dec 15, 2004 3:19

Såg om avsnittet nu, rakt igenom. Tycker det är ett riktigt bra avslut för Cordy! Avsnittet i sin helhet funkar oxå bra.

Spike som hoppar på Cordy är skitbra.
Användarvisningsbild
Zaxx
Gay-polis, Buns of STEEL
 
Inlägg: 16868
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav latarmig » ons dec 15, 2004 3:26

Håller med Tob, slutet på den här säsongen är något alldeles extra. I mina ögon är det det bästa i hela serien.

Inga händelser spoilas, bara vilka avsnitt jag gillar mest.
Från nästnästa avsnitt och framåt är det världsklass.
latarmig
Big Bad
 
Inlägg: 2342
Blev medlem: 23 feb 2004
Ort: Göteborg

Inläggav Tob » ons dec 15, 2004 9:10

latarmig skrev:Inga händelser spoilas, bara vilka avsnitt jag gillar mest.Från nästnästa avsnitt och framåt är det världsklass.


Samma sorts spoiler som latarmigs
Nja, nästnäst avsnitt funkar som en liten aptitretare, men det är först nästa avsnitt därefter som det verkligen brakar loss.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav Yog-Sothoth » ons dec 15, 2004 10:42

Jag har fortfarande inte sett någon annan som tänkte som jag vad gällde Cordy... är det eller är det inte hon? Hon ligger ju i sängen i början, så hon har väl aldrig varit uppe egentligen? Jag tror att det är The Powers som manipulerar...
Användarvisningsbild
Yog-Sothoth
Big Bad
 
Inlägg: 2328
Blev medlem: 09 nov 2004
Ort: Majorna, GBG

Inläggav JRT » ons dec 15, 2004 10:51

Från tv-tome:

Cordelia never wakes up from her coma but her spirit was able to take corporeal form since The Powers That Be owed her a favor, that explains why she drew the curtains close on her real body from Angel and Wes when they arrived.
Angel: I got two modes with people: bite and avoid. Hard to shift.

The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who haven't got it.
Användarvisningsbild
JRT
Zeppo
 
Inlägg: 3150
Blev medlem: 07 nov 2003
Ort: Kristinehamn

Inläggav Jhonny » tis jan 04, 2005 13:35

Spike spelar väl knappast något på x-boxen med det ljudet?
There is no knowledge that is not power
Användarvisningsbild
Jhonny
Minion
 
Inlägg: 295
Blev medlem: 07 okt 2004
Ort: Dalsjöfors

Inläggav CheeseGuy » tis jan 04, 2005 14:11

Jhonny skrev:Spike spelar väl knappast något på x-boxen med det ljudet?


Jag tror att det är Donkey Kong de spelar (enligt folk på Internet). De kanske har installerat Linux och kör en emulator? :)
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo
 
Inlägg: 2705
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Halmstad -> Lund

Inläggav Jhonny » ons jan 05, 2005 14:17

Ja, för Donkey kong finns ju int ens på xbox. Donkey hör ju till kuben i sådana fall.

Olagliga djävular är angel-crewen ^^
There is no knowledge that is not power
Användarvisningsbild
Jhonny
Minion
 
Inlägg: 295
Blev medlem: 07 okt 2004
Ort: Dalsjöfors

Inläggav Ai » ons jan 05, 2005 14:19

CheeseGuy skrev:....De kanske har installerat Linux och kör en emulator? :)


Av nån ohyggligt underlig och total outgrundlig anledning så tror jag inte Spike ens vet vad en emulator är...... eller ens ordet installera om det inte gäller kabeltv.....:D

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav Zaxx » ons jan 05, 2005 14:41

Det var jag som ordnade xboxen till dem 8)
Användarvisningsbild
Zaxx
Gay-polis, Buns of STEEL
 
Inlägg: 16868
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav Minsc_and_Boo » tor feb 10, 2005 17:19

Men... men... men...

Jag blev spoilad om det här för ett år sedan, men jag hade som tur var glömt bort det. När Angel lyfte luren så kom jag ihåg det och började stortjuta innan han ens hunnit öppna munnen.

Avsnitt hundra, och alla från första avsnittets kärna var med. Angel, Doyle, Cordy och faktiskt Lindsey.
Underbart att se Doyle igen. Underbart att se den riktiga Cordelia igen också. Allt hon gjorde var för att visa Angel vad det är som betyder något.

Visst är det gamla donky kong som spike spelar, den där mario ska rädda pauline högst uppe på byggnadsställningen.

Under Angels strid med Lindsey började jag undra om det kanske var Lindsey som VAR failsafen, men eftersom något verkade röra sig i glassaken så antar jag att det inte var så.

Utgår från att Lindseys tilltag var ren desperation efter att Cordy kommit och riskerade att sabba hans plan. Katten är nog mycket, MYCKET missnöjd med Eve nu. Hon förtjänar en spanking. Härligt att se harmony spöa upp henne.

Jag tycker Cordy fick ett vackert slut.
I wanna hurt you. But I can't resist the sinister attraction of your cold and muscular body.
-- Buffy 5x18; Intervention
Användarvisningsbild
Minsc_and_Boo
Minion
 
Inlägg: 92
Blev medlem: 30 aug 2004
Ort: Hellmouth; Stockholm

Inläggav Lazymay » sön feb 13, 2005 17:51

Jag har aldrig förstått Angel och Cordy grejen, jag gillar den heller inte alls. För mig känns det absurt att alla älskar Cordy, speciellt det här att det att Cordy och Angel älskar/älskade varandra.

I Buffy s3 säger ju Angel att han har älskat exakt en person i hela sitt liv, alltså Buffy. Att han från det går till att älska Cordy, som inte ens är en realistisk partner för honom känns bara fel. Helt plötsligt är Angel mister loverguy? ehm, känns svagt, passar inte alls in med den bild som man tidigare fått av hans kärleksliv, att det helt plötsligt blir lätt för honom att älska hit och dit.

Kanske är det för att jag anser att det alltid borde bara Buffy och Angel, deras kemi i serien är helt oslagbar, som jag har svårt att acceptera cordy-konceptet, men näe! Det passar inte in i vare sig cordys tidigare rollpersonlighet eller Angels.

Är det bara jag som drömde om att Angel faktiskt skulle återförenas med Buffy? Typ lite av vad man fick ett smakprov på i slutet av Buffy s 7! Men ibland får man inte som man vill, men det är skönt att det aldrig blev något mellan Angel och Cordy på riktigt för då hade jag spytt.
Lazymay
Demon Fodder
 
Inlägg: 5
Blev medlem: 23 nov 2004

Inläggav noike » sön feb 13, 2005 18:11

Lazymay skrev:Jag har aldrig förstått Angel och Cordy grejen, jag gillar den heller inte alls. För mig känns det absurt att alla älskar Cordy, speciellt det här att det att Cordy och Angel älskar/älskade varandra.


Många som gillar Cordy är inte alls övertygade om underbarheten i Angel/Cordy. Utvecklingen i sig är inget problem, eftersom det växer fram över tre år. Det är inget som bara helt plötsligt är där. Däremot är det oerhört tacksamt att det inte blev något, eftersom man slapp allt hemskt gulligullande som antagligen hade blivit utav det.

I Buffy s3 säger ju Angel att han har älskat exakt en person i hela sitt liv, alltså Buffy. Att han från det går till att älska Cordy, som inte ens är en realistisk partner för honom känns bara fel. Helt plötsligt är Angel mister loverguy? ehm, känns svagt, passar inte alls in med den bild som man tidigare fått av hans kärleksliv, att det helt plötsligt blir lätt för honom att älska hit och dit.


Fast det här med att bara ha älskat en person har flera orsaker. Wi har Liam som inte alls bydde sig om känslor annat än för kvällen, därefter blev han Angelus som inte älskade något annat än masslakt och tortyr. Angel undvek människor så mycket han kunde, han tillät dem inte att komma nära honom eller sig själv dem. Buffy var den första egentliga människan han släppte in på sig. Sedan dess har han skaffat en del vänner.

Han har gått vidare, lämnat Buffy bakom sig. Angel/Buffy kändes fel för mig också, det var inte heller realistiskt eftersom Angel borde inte haft tålamod för en rätt egoistisk 16-åring. Han klarar ju knappt av normala människor.

Är det bara jag som drömde om att Angel faktiskt skulle återförenas med Buffy? Typ lite av vad man fick ett smakprov på i slutet av Buffy s 7!

Usch! Hoppas det. Angel i Bs7 kändes fel på så många sätt.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav AKS » sön feb 13, 2005 18:24

Sen I Will Remember You har jag inte ägnat Buffy och Angel en tanke som par... förutom då serien envisats med att ta upp det. Under BtVS S3 var Buffy/Angel det absolut tråkigaste inslaget och att påstå att Angel inte kan bli kär i nån annan för att han 1998 sagt att han bara älskat Buffy är lite underligt. Hur många har inte haft en stor förälskelse nån gång, sen kommit över det hela (på ett eller annat vis) och blivit kär i nån annan? Varför skulle Angel vara annorlunda?
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Tob » sön feb 13, 2005 18:33

Jag ser Angel/Cordy relationen mer som en djup vänskapsrelation. Hurvida han älskar Cordelia på något annat sätt får jag fundera på när jag har sett om hela serien.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav Tob » sön feb 13, 2005 19:57

Det var ju klumpigt av mig att posta föregående inlägg precis innan jag skulle se avsnittet. Får ju nästan ta tillbaka det nu. Är kluven i frågan. Hur som helst så ser tycker jag avsnittet kändes tyngre denna gången, blev mer berörd denna gången av Cordelias avslut. Tycker det känns som ett mer eller mindre perfekt slut, åtminstonde ett värdigt avslut för karaktären Cordelia.

HARMONY: She is? Already? Well, that sucks.

Kan inte annat än hålla med Harmony, kanske är petitesser men kan inte låta bli att störa mig på tortyr scenen. Tyckte ändå om Eve första gången jag såg säsongen, nu är hon en fjompig Lilah wannabe som känns, hmm, inte alls bra helt enkelt.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

FöregåendeNästa

Återgå till Angel Säsong 5



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare