Mörkt,hårt och alldeles underbart. Drew the man the myth the koncept gör det igen. Detta är Angel på topp! Från den grymma inledningen till den sista scenen satt jag med öppen mun och var helt stum. Inte nog med att det var ett sjukt bra på så sätt att Angel var ute och fightades igen och Spike var grymm igen så var det även så att gänget kändes mer tillsammans än någon annan gång den här säsongen.
Extra stora jätteplus för Andrew som kom in och fick mig att skratta som en tok många gånger men speciellt första scenen med honom

Siste scenen när Andrew säger att dom inte litar på Angel längre och att det är Buffy som skickat ordern så led jag verkligen.
Detta får vara hur mycket standalone det än vill, för det var ett standalone med mycket saker som förändrade framtiden (iaf enligt mig) såsom att Angel och Spike verkade bonda lite på slutet och ovan nämda sak med Slayersen och Angel.
Just det glömde nästan säga att här fick man ju äntligen svar på var alla Slayersbrudar tagit vägen och det var ju helt enkelt så att Angel å co inte ens visste om att det fanns mer Slayers än Faith och Buffy springandes rundor.
Ojoj det här kan säkert behövas skrivas om imorrn för just nu är jag så exalterad så jag vet inga gränser. Nästan så man skulle sätta sig och se avsnittet igen.
FAN VA BRA!