Bästa avsnitt säsong 5?

Här pratas det om Angel Säsong 5

Vilket är det bästa avsnittet i säsong 5?

Conviction
0
Inga röster
Just Rewards
0
Inga röster
Unleashed
0
Inga röster
Hell Bound
0
Inga röster
Life of the Party
0
Inga röster
The Cautionary Tale Of Numero Cinco
0
Inga röster
Lineage
0
Inga röster
Destiny
1
3%
Harm's Way
0
Inga röster
Soul Purpose
0
Inga röster
Damage
4
11%
You're Welcome
3
8%
Why We Fight
0
Inga röster
Smile Time
2
6%
A Hole in the World
10
28%
Shells
0
Inga röster
Underneath
0
Inga röster
Origin
0
Inga röster
Time Bomb
0
Inga röster
The Girl In Question
0
Inga röster
Power Play
0
Inga röster
Not Fade Away
16
44%
 
Antal röster : 36

Inläggav merl » tor mar 16, 2006 23:35

Efter att ha sett klart denna säsong har jag försökt komma fram till ett favoritavsnitt. Slutet på sista avsnittet var ju suveränt, men A hole in the world berörde mig mer. Så min röst går till A hole in the world.
Audaces fortuna juvat.
Användarvisningsbild
merl
Scooby
 
Inlägg: 684
Blev medlem: 26 feb 2006
Ort: Stockholm

Inläggav Garim » sön apr 30, 2006 14:40

Ja, det får nog bli A Hole in the World. Med Damage och Not Fade Away strax efter.
Serenity: Knowing which River not to cross...
'If we want her to be exactly she'll never be exactly I know the only really real Buffy is really Buffy and she's gone' who?
Remember that if you keep one foot in the past and one in the future, you're just pissing on the present.
Användarvisningsbild
Garim
Big Bad
 
Inlägg: 2095
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Sundsvall

Inläggav Tea » mån jun 05, 2006 13:29

Det finns så många bra...
Usch jag vill inte välja...
Fast jag vet vad det komerm att bli, då jag tyckte detta ver ett lysande istortsett fristående avsnitt med min favorit...
Men jag vill oxå säga att A hole in the world berörde mej lika mycket som You're welcome... tre av de bästa i samma säsong.. det här är svårt, de andra har varit relativit lätta, men det här... det här är svårt...

Lineage
Destiny
Soul Purpose
Damage
You're Welcome
A Hole in the World
Origin
Power Play
Not Fade Away


Jag röstar på Damage!

"Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels."
Thomas Carlyle


Läs här om ni vill veta hur mitt bröllop kommer gå åt helvete

QaF <3
Användarvisningsbild
Tea
Big Bad
 
Inlägg: 1463
Blev medlem: 03 apr 2006
Ort: sväng höger vid granen och fortsätt...

Inläggav Nyx » fre jun 16, 2006 3:55

Yep. Inatt har jag sett de 14 sista avsnitten av säsongen (de 8 första i lördags). Visserligen inte första gången jag sträcksett Angel men man noterar olika saker varje gång. Håller fortfarande Destiny som mitt favoritavsnitt för någon måste ju göra det också ;) . Ändå måste jag konstatera att det innehåller alldeles för lite Wesley (dvs ingen Wesley) vilket är ett stort minus. Det som berörde mig mest vid den här genomtittningen var faktiskt Shells. Alla Wes/Illyria-scener är så välskrivna och välspelade att man sitter och håller andan. Som Tea sa så finns det verkligen så otroligt många bra avsnitt under den här säsongen.

All worthy work is open to interpretations the author did not intend. Art isn't your pet -- it's your kid. It grows up and talks back to you. - Joss Whedon

Does Joss Whedon even breathe oxygen, or does he subsist on the carbon dioxide that his fans expel in bouts of terror and frustration? - Mark Watches Buffy
Användarvisningsbild
Nyx
Witch
 
Inlägg: 5294
Blev medlem: 28 okt 2004
Ort: Stockholm

Föregående

Återgå till Angel Säsong 5



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron